SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Hmm ook wel zin in, maar m'n keukenkastjes puilen al uitquote:Op zondag 2 februari 2025 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zin om naar de kookwinkel te lopen en dingen te kopen die ik eigenlijk niet nodig heb.
same here. Moet straks de bijkeuken nog verder opruimen ookquote:Op zondag 2 februari 2025 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ook wel zin in, maar m'n keukenkastjes puilen al uit
Heb ik wel eens naar gekeken om er eentje aan te adopteren, lijken qua karakter op mij ook,quote:
Herindelen is zoooooo rustgevend.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
het is wat raar om ze hier te zien op het eiland.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik wel eens naar gekeken om er eentje aan te adopteren, lijken qua karakter op mij ook,
Temperamentvol, Waardig, Intelligent, Gevoelig, Ondeugend, Loyaal, Koppig.
Ja, ik doe niet anders dan opruimen en herorganiserenquote:Op zondag 2 februari 2025 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herindelen is zoooooo rustgevend.
Ja dit is ook zo.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ik doe niet anders dan opruimen en herorganiseren![]()
Mooie levensvorm wel,quote:Op zondag 2 februari 2025 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is wat raar om ze hier te zien op het eiland.
Ik koop alleen nog dingen die ik regelmatig gebruik; en alles met een anti-aanbaklaag of plastic wordt vervangen.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kunnen we jou inhuren?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ik doe niet anders dan opruimen en herorganiseren![]()
Ik vind haar intrigerend en leukquote:Op zondag 2 februari 2025 14:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze brede bek.
https://www.instagram.com/reel/DDZYKr2shr6/
Intrigerend wel, weet niet of ik haar na 2 dagen nog trek met dat overdreven Amerikaanse gedrag.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind haar intrigerend en leuk
Ik heb een hekel aan honden. Kutbeesten een zo dom als kak.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:00 schreef Koen66 het volgende:
Mijn mening over honden is genoegzaam bekend I guess
Ja ze moet niet praten.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Intrigerend wel, weet niet of ik haar na 2 dagen nog trek met dat overdreven Amerikaanse gedrag.
Ligt eraan wat voor hond, sommige rassen zijn verrekte slim. En je moet ze natuurlijk ook consequent opvoeden in het begin anders luisteren ze niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan honden. Kutbeesten een zo dom als kak.
Honden zijn trouwer en loyaler dan mensen.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee dit werkt best aardig alleen heb ik nog een pak nodig. Van de week verderquote:Op zondag 2 februari 2025 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag eens bloembollen planten, lijkt me een goed moment.
Heb van die pokon compacte potgrond. Een blok van 20 x 20 x 3 cm. Moet je 3 liter water bij doen en dan krijg je 10 liter potgrond blijkbaar. We gaan het meemaken.
Ik zou best ooit nog een hond willen maar nu nog niet. Als ik nog wat ouder ben.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja wil er wel eenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie levensvorm wel,
https://www.hillspet.be/n(...)/rhodesian-ridgeback
quote:Op zondag 2 februari 2025 14:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
*flap flap flap*
[ afbeelding ]
Niet meer ziek?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:22 schreef bitterbal het volgende:
ik was even naar de 7/11. Ga deze proberen
[ afbeelding ]
snack hier, snack daar.. budgetmaand, rightt....quote:Op zondag 2 februari 2025 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt supergoedkoop en dit is mijn avond eten. heb vandaag alleen nog maar granola gegeten en dat ben ik alweer kwijtquote:Op zondag 2 februari 2025 14:23 schreef mschol het volgende:
[..]
snack hier, snack daar.. budgetmaand, rightt....
Daar gaat je bips.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Hot. is dat wel verstandig?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ze hadden alleen maar spicy noodles.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hot. is dat wel verstandig?
als die spices net als hier in zakjes zitten dan die zakjes niet gebruiken en alleen heet water gebruiken. blanke noodles lijkt me beter met een maag dat van streek isquote:Op zondag 2 februari 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hadden alleen maar spicy noodles.
ja zag nu dat je die hete pasta apart hebt dus heb er een drupje er bij gedaanquote:Op zondag 2 februari 2025 14:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
als die spices net als hier in zakjes zitten dan die zakjes niet gebruiken en alleen heet water gebruiken. blanke noodles lijkt me beter met een maag dat van streek is
Ja dit heb ik ook, ik ben ook te sterk voor een griepje.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier was iedereen achter elkaar goed ziek.
Vrijdag mijn vriendin, soort buikgriep, zwaar slecht in orde. Nu begon ik gisteren dat gevoel ook te krijgen, rommelende darmen, lichte hoofdpijn etc.
Ook een opkomende koortslip, wat verteld dat je lichaam het virus ah bestrijden is (nog bedankt Gerda)
Maar ik weigerde ziek te worden, nam wat extra vit C en ben gaan sporten en vanochtend dus ook weer en was prima in orde.
Je kunt ziek worden in mijn ogen prima voorkomen.
Alleen uiteindelijk breekt de griep wel een keer door.
Precies. Avondje goed slapen en dan kunnen we er weer tegenaan.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier was iedereen achter elkaar goed ziek.
Vrijdag mijn vriendin, soort buikgriep, zwaar slecht in orde. Nu begon ik gisteren dat gevoel ook te krijgen, rommelende darmen, lichte hoofdpijn etc.
Ook een opkomende koortslip, wat verteld dat je lichaam het virus ah bestrijden is (nog bedankt Gerda)
Maar ik weigerde ziek te worden, nam wat extra vit C en ben gaan sporten en vanochtend dus ook weer en was prima in orde.
Je kunt ziek worden in mijn ogen prima voorkomen.
Alleen uiteindelijk breekt de griep wel een keer door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |