nee maar bij een heks is een lange neus normaalquote:Op zondag 2 februari 2025 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou doen we bij jou toch ook niet
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou die neus halverwege willen afhakken. Is toch veel te lang
Niet?quote:
de N en T ontbreken nog?quote:
@datismijnmeningquote:Op zondag 2 februari 2025 13:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee maar bij een heks is een lange neus normaal
Snotverquote:
Okeujquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]de vriezer alvast vol zodat je in dec 2025 alles zo op tafel kan zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik zoek nog een saladeschaal, een grillpan, authentieke chipotlekruiden en een caquelon.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zin om naar de kookwinkel te lopen en dingen te kopen die ik eigenlijk niet nodig heb.
Wie houd je tegen?quote:Op zondag 2 februari 2025 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zin om naar de kookwinkel te lopen en dingen te kopen die ik eigenlijk niet nodig heb.
jij snapt emquote:Op zondag 2 februari 2025 13:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
de vriezer alvast vol zodat je in dec 2025 alles zo op tafel kan zetten
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe je d’r buiten chow chow
In UK op tv hebben ze steeds reclames dat je alvast kan zorgen dat je kerst 2025 financieel goed door kan komen door alvast geld opzij te zettenquote:
slimquote:Op zondag 2 februari 2025 13:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
In UK op tv hebben ze steeds reclames dat je alvast kan zorgen dat je kerst 2025 financieel goed door kan komen door alvast geld opzij te zetten
Ik een citruspers en een RVS ovenschaal; misschien toch maar even gaan kijken.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zoek nog een saladeschaal, een grillpan, authentieke chipotlekruiden en een caquelon.
Langharige teckel (met een permanentje), die hebben van die oren van een meter lang.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe je d’r buiten chow chow
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Langharige teckel (met een permanentje), die hebben van die oren van een meter lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |