Overal Gochujang en kruidnagel overheen, ben het hier wel mee eens.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:48 schreef Elvi het volgende:
Ik vind Koreans gewoon niet zo lekkerNiet alleen de noedels, maar gewoon alles wat ik tot nu toe heb gegeten.
Same. Hebben vaak ook geen voorhuid en zijn plofgevaarlijkquote:Op zondag 2 februari 2025 14:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zou niet iemand vertrouwen die niet van honden houdt.
quote:Op zondag 2 februari 2025 14:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Same. Hebben vaak ook geen voorhuid en zijn plofgevaarlijk
Honden zijn een meer dan uitstekende radar wat mensenkennis betreft, die ruiken of iemand te vertrouwen is.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zou niet iemand vertrouwen die niet van honden houdt.
Ja dan ben je veel te laat maar als je oplet voel je dit van mijlenver aankomen.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:37 schreef mschol het volgende:
[..]
als je echt symptomen van een griep al hebt, helpen vitaminten niet meer hoor, dan zit al langere tijd in je lichaam en heeft je immuunsysteem maar te dealen er mee
quote:Op zondag 2 februari 2025 14:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slim, daarmee wek je de doden zelfs weer tot leven.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dan ben je veel te laat maar als je oplet voel je dit van mijlenver aankomen.
Ik heb goede ervaringen met een boost vit C bv 1000-2000mg per dag voor korte tijd
Gaat het nu ineens over Amerikanen?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze zweten ook ui en knoflook sap.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En ze kijken laf en ongeïnteresseerd uit hun ogen.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze zweten ook ui en knoflook sap.
daarom zei ik ook dat je die noodles zonder de zakjes moest nemen.... maar ja... jij doet er toch wat in..quote:Op zondag 2 februari 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
Dit is gelukkig niet pittig. Die noodles kon ik niet eten
ja dacht klein beetjequote:Op zondag 2 februari 2025 14:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom zei ik ook dat je die noodles zonder de zakjes moest nemen.... maar ja... jij doet er toch wat in..
45 bahtquote:Op zondag 2 februari 2025 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel euro aan eten eet je nu niet op?
das nog steeds bijna 10 euroquote:
Meloensap?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:59 schreef bitterbal het volgende:
dat 2e ding heb ik wel gegeten. Heb 2 noodles gehaald, dat 2e ding en een fles watermeloen limonade voor 125 baht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |