Die met droogvallen is wel mooi; zeker als je niet al te intensief wil lopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
👀quote:Op zondag 2 februari 2025 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* legt zacht wit broodje met paling voor de deur.
Da's met katten toch een utopie.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lief maar wel slecht als je je aanrecht schoon wil houden
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die met droogvallen is wel mooi; zeker als je niet al te intensief wil lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik ben al lang blij dat ze de salontafel plus spullen op tafel met rust laat.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's met katten toch een utopie.
Laat ik het zo zeggen, de katten van de buren tegenover me mogen niet op het aanrecht. Daar zitten ze namelijk alleen als er niemand thuis is.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat ze de salontafel plus spullen op tafel met rust laat.
Alu folie op het aanrecht wil nog wel eens helpenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja helaas maar weet niet hoe ik dit er nog uit krijg. Gelukkig is aanrecht bijna altijd wel leeg en ik gebruikte al desinfectie spray ivm rattenspullen schoonmaken dus ach even iets vaker een doekje erover.
Ach ik vind het niet zo erg.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, de katten van de buren tegenover me mogen niet op het aanrecht. Daar zitten ze namelijk alleen als er niemand thuis is.
Dat ziet er grafelijk uit.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alu folie op het aanrecht wil nog wel eens helpen
Zoë gaat niet op het aanrecht hier. In het begin wel steeds omdat ze het wou verkennen maar ze lust toch niks dus ze komt niet schooienquote:Op zondag 2 februari 2025 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's met katten toch een utopie.
Ja, soms heb je mazzel, maar zodra ze het daar interessant vinden, valt er weinig tegen te doen.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoë gaat niet op het aanrecht hier. In het begin wel steeds omdat ze het wou verkennen maar ze lust toch niks dus ze komt niet schooien
Flinke hap, grote stap!quote:
Maar ik heb er niet zoveel problemen mee eigenlijk dat ze dit doet. Liever mijn aanrecht dan de salontafel of LEGO kast.quote:
Hedwig had ze meegenomen in het nest.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:28 schreef mschol het volgende:
[..]
je kat was er mee aan de wandel gegaan?
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:43 schreef Ama het volgende:
Omg Hedwig stond net weer op het aanrecht en toen kon ik haar best lang aaien en een kusje geven en ze ging ook helemaal spinnen.
En terwijl ik dit typ ging ze naast me liggen en lukte het weer. Dit gaat echt zo goed.![]()
[ link | afbeelding ]
(Houding van hand lijkt raar door momentopname)
Jij ook gefeliciteerd met 3 punten en de titelquote:
dankjwel, ajax staat nog 2 puntjes achter psv vooralsnog, en er zijn nog een aantal wedstrijden te spelenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Karzai gefeliciteerd met de drie punten (en het kampioenschap)
1 wedstrijd minder. PSV moet nog naar de Kuip en gaat nog echt wel meer punten verspelenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
dankjwel, ajax staat nog 2 puntjes achter psv vooralsnog, en er zijn nog een aantal wedstrijden te spelen
er kan nog vanalles gebeurenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1 wedstrijd minder. PSV moet nog naar de Kuip en gaat nog echt wel meer punten verspelen
Jij hardlopen?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, hardgelopen, gedoucht, even langs de supermarkt geweest, wasje in de machine. Goed zondagmiddagje zo.
Zag hetzelfde bij Albert Heijn net.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
Dit is gelukkig niet pittig. Die noodles kon ik niet eten
Ja dat met al die gesmokkelde migranten die over dat zes meter hoge prikkeldraad heen klimmen hč? Gaaf!quote:Op zondag 2 februari 2025 16:40 schreef liesje1979 het volgende:
@:Dr_Flash zullen we een keer naar Melilla? Ik wil dit.
quote:Op zondag 2 februari 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat met al die gesmokkelde migranten die over dat zes meter hoge prikkeldraad heen klimmen hč? Gaaf!
Denk het niet
Zou wel een mooie travelsnack opleverenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat met al die gesmokkelde migranten die over dat zes meter hoge prikkeldraad heen klimmen hč? Gaaf!
Denk het niet
Beetje pizza's en frietjes kapsalon naar dat hek gooien.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou wel een mooie travelsnack opleveren
Het is lekker met je.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou wel een mooie travelsnack opleveren
Gratis aanrandingen galorequote:Op zondag 2 februari 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk het niet
Dankjewel. De titel geloof ik nog niet in hoor. Ik ga er nog steeds van uit dat psv kampioen wordt.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd met 3 punten en de titel
Ajax moet nog naar Eindhoven.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1 wedstrijd minder. PSV moet nog naar de Kuip en gaat nog echt wel meer punten verspelen
PSV is het helemaal kwijt. Europa wordt ook niks.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ajax moet nog naar Eindhoven.
Sinds hoeneer interesseert voetbal jouw iets?quote:Op zondag 2 februari 2025 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PSV is het helemaal kwijt. Europa wordt ook niks.
Het was voor PSV en Feyenoord allebei beter geweest als ze tegen elkaar geloot hadden. Nu gaan ze er allebei kansloos af.
Ja? De laatste tijd zat het klad er een beetje in, maar dat doe ik al jaren.quote:
Ooh wacht ik dacht dat Uitstraling dit postequote:Op zondag 2 februari 2025 17:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja? De laatste tijd zat het klad er een beetje in, maar dat doe ik al jaren.
quote:Op zondag 2 februari 2025 17:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ooh wacht ik dacht dat Uitstraling dit poste
Haha nee lag in een tas waar ik niet goed had gekeken.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:28 schreef mschol het volgende:
[..]
je kat was er mee aan de wandel gegaan?
Ik kom eraan.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier staat de BBQ weer aan met heel veel dingen en heel slecht voor de planeet en portemonnee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |