als je echt symptomen van een griep al hebt, helpen vitaminten niet meer hoor, dan zit al langere tijd in je lichaam en heeft je immuunsysteem maar te dealen er meequote:Op zondag 2 februari 2025 14:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier was iedereen achter elkaar goed ziek.
Vrijdag mijn vriendin, soort buikgriep, zwaar slecht in orde. Nu begon ik gisteren dat gevoel ook te krijgen, rommelende darmen, lichte hoofdpijn etc.
Ook een opkomende koortslip, wat verteld dat je lichaam het virus ah bestrijden is (nog bedankt Gerda)
Maar ik weigerde ziek te worden, nam wat extra vit C en ben gaan sporten en vanochtend dus ook weer en was prima in orde.
Je kunt ziek worden in mijn ogen prima voorkomen.
Alleen uiteindelijk breekt de griep wel een keer door.
ja kijken hoe dat gaat :pquote:Op zondag 2 februari 2025 14:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan “carbonara” noedels naar binnen werken
lekker warm?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:19 schreef Ama het volgende:
Ohja straks weer naar mn vaders huis waar het 24 graden is. 🥵
caramba noedelsquote:Op zondag 2 februari 2025 14:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ook nog aan het dieetenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is echt supergoedkoop en dit is mijn avond eten. heb vandaag alleen nog maar granola gegeten en dat ben ik alweer kwijt
Die Koreaanse Samyang Buldak variant fikt ook dwars door je endeldarm meteen weer naar buiten.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ik heb niet al die spicy stuff er bij gedaan hequote:Op zondag 2 februari 2025 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Koreaanse Samyang Buldak variant fikt ook dwars door je endeldarm meteen weer naar buiten.
Doe es.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb niet al die spicy stuff er bij gedaan he
Ik probeer een woordgrap te maken joh dom wichtquote:
Eerste hapjequote:Op zondag 2 februari 2025 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Op dat dekseltje staan ook vlammen.
Deze zijn wel lekkerquote:Op zondag 2 februari 2025 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Koreaanse Samyang Buldak variant fikt ook dwars door je endeldarm meteen weer naar buiten.
vind hem neit zo lekkerquote:Op zondag 2 februari 2025 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit op het puntje van mijn stoel.
Ik kan serieus alles eten (titanium gestel) maar precies deze deed me serieus pijn aan de maag.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze zijn wel lekker![]()
[ afbeelding ]
ga nu deze proberenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koreaanse noedels hebben een apart smaakje.
hoeveel zout krijg je per pakje binnen? 25 gram?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga nu deze proberen
[ afbeelding ]
Koreaanse rijstcake is wel weldadig voor je binnenkantjequote:Op zondag 2 februari 2025 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga nu deze proberen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |