je zit er voor jezelfquote:Op zondag 2 februari 2025 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu en Axel zeggen dat ze 'm gepakt hadden als Jeff zijnde.
Er wordt ook gestuurd he ... alles gebeurt voor een reden.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:28 schreef happyme28 het volgende:
Snap echt niet hoe ik mij zo kan vergissen in Jane. Wat een slap kind. Die kop van Jeffrey is toch voldoende om voet bij stuk te houden.
Typisch Big brother wel.
Is de Paus homo .....quote:Op zondag 2 februari 2025 12:28 schreef Sestra666 het volgende:
Waarom is jeff een nare man, ik kijk eigenlijk alleen tv.. soms streams
En dat weet hij ook, daarom heeft ie voet bij stuk gehouden.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:29 schreef TheVulture het volgende:
Jeff gaat natuurlijk ook de eerste de beste keer dat ie op de bank zit naar huis
Omdat hij alles voor zichzelf opeist, de belangrijkste wil zijn, de overhand moet hebben.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:28 schreef Sestra666 het volgende:
Waarom is jeff een nare man, ik kijk eigenlijk alleen tv.. soms streams
We weten niet wat hij allemaal heeft gezegd. Zijn argument was dat hij daar liefde heeft gevonden en daarom gegunt moest hebben. Jane zegt wat heb ik hier aan.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:28 schreef happyme28 het volgende:
Snap echt niet hoe ik mij zo kan vergissen in Jane. Wat een slap kind. Die kop van Jeffrey is toch voldoende om voet bij stuk te houden.
Typisch Big brother wel.
Hij manipuleert.. steeds.........quote:Op zondag 2 februari 2025 12:30 schreef BigBreg83 het volgende:
Jeff heeft jolien as argument gebruikt. Hoe triest.
We weten niet wat daar precies gezegd is geweest, niet tussen Jeffrey en Jane, maar ook niet de rol van BBquote:Op zondag 2 februari 2025 12:28 schreef happyme28 het volgende:
Typisch Big brother wel.
Ja is dus gelijk duidelijk waarom die 2 bij elkaar zijn.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:30 schreef BigBreg83 het volgende:
Jeff heeft jolien as argument gebruikt. Hoe triest.
En vooral geen zelfinzicht heeft als hij daarop wordt aangesproken. Zoals dat ie altijd als eerste de decisionroom in ging of met dat kapotte schaaltje en die appel.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat hij alles voor zichzelf opeist, de belangrijkste wil zijn, de overhand moet hebben.
Zeggen ze dat op stream 1?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:31 schreef Lillfex het volgende:
Omg Dus BB heeft het zo wel gestuurd dat Jane opgaf.
Nee man maar dat weten we toch onderhand wel dat Febo daar een handje van heeft en Valentijn kom eraan hequote:
ik dacht dat hij jet niet wilde en wegliepquote:Op zondag 2 februari 2025 12:34 schreef Kissingbird het volgende:
Jane dacht dat hij het toch niet goed ging doen
1 van zijn argumenten was ook dat hij niet goed in zijn vel zat afgelopen week en ze niet goed (thuis) hebben gezien
Jane zegt: ik zit hier pas een week, hij 5 weken
hij ging hem me toch niet aan mij gunnen..
Elsa: that makes you the better peron
Jane: hij wilde me ook nog een hug geven.. ik zei ; gast nee.. zei jeff: vindt het jammer dat jij er zo negatief in staat![]()
![]()
![]()
Klopt en gister ook al verloren door hem.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:33 schreef Soury het volgende:
Als Jef het spel heeft verkloot had hij sportief moeten zijn en die pin pakken, daar scoor je punten mee bij de kijkers. Nu graaft hij zijn eigen graf.
ze geeft zelf toequote:Op zondag 2 februari 2025 12:34 schreef Kissingbird het volgende:
Jane dacht dat hij het toch niet goed ging doen
1 van zijn argumenten was ook dat hij niet goed in zijn vel zat afgelopen week en ze niet goed (thuis) hebben gezien
Jane zegt: ik zit hier pas een week, hij 5 weken
hij ging hem me toch niet aan mij gunnen..
Elsa: that makes you the better peron
Jane: hij wilde me ook nog een hug geven.. ik zei ; gast nee.. zei jeff: vindt het jammer dat jij er zo negatief in staat![]()
![]()
![]()
Vind ik ookquote:Op zondag 2 februari 2025 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze geeft zelf toe
had ze big dog moeten zijn
Zou ik ook niet willen hoor. Wat een gast is die Jeffrey zegquote:Op zondag 2 februari 2025 12:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Juist wel! maar wilde ze niet ..
Dan gaat ie lekker met zijn meisje naar huis!! Je zit er voor jezelf!quote:Op zondag 2 februari 2025 12:30 schreef Li0nHeart het volgende:
1 van de argumenten van Jeff was dat hij hier de liefde had gevonden, en langer met z'n meisje wou zijn.
ja manipuleren kan hij goed.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:35 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Zou ik ook niet willen hoor. Wat een gast is die Jeffrey zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logisch dat ze dit even moet verwerken na zo'n intens gesprek met die gaslighter.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:33 schreef KinKiJan het volgende:
Als ze er zo lang in blijft hangen als gisteren gaat haar dat wel stemmen kosten.
Vorige week grootspraakerige directrice, deze week jankende wenende tiener met veel al dan niet geacteerd verdrietquote:Op zondag 2 februari 2025 12:33 schreef KinKiJan het volgende:
Als ze er zo lang in blijft hangen als gisteren gaat haar dat wel stemmen kosten.
Ja.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:36 schreef mazaru het volgende:
Die gozer kan gaan emigreren als die eruit komt
Ik gin er ook niet bij zitten..De groeten!quote:Op zondag 2 februari 2025 12:36 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Logisch dat ze dit even moet verwerken na zo'n intens gesprek met die gaslighter.
Goh, het duurt even maar dan gaan de oogjes toch open.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:36 schreef Hznootje het volgende:
Als je kijkt naar wat hij zegt, en wat hij doet dan zijn dat 2 verschillende dingen
Gaslighting ten voeten uit!quote:Op zondag 2 februari 2025 12:34 schreef Hznootje het volgende:
Jeff wou haar een hug geven, en Jane wilde dat niet. Toen zei Jeffrey ook nog, ik vind het jammer dat je er zo negatief in staat
Zeker logisch! Maar bedoel dat ze er gisteren ook uren zo bij zat om een verloren etentje, als ze dat weer doet gaat dat haar geen stemmen opleveren.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:36 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Logisch dat ze dit even moet verwerken na zo'n intens gesprek met die gaslighter.
that's the gamequote:Op zondag 2 februari 2025 12:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat hij alles voor zichzelf opeist, de belangrijkste wil zijn, de overhand moet hebben.
stomme vraag wat is ambutant?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:37 schreef Verity het volgende:
Jeffrey: Ik voel me niet ambetant. Ik blijf achter mijn argumenten staan. Zij heeft 'm gewoon genomen.
![]()
![]()
![]()
Je was niet de enige, er waren er wel meer hier die hem ineens zo 'lief' vonden. Luister altijd naar je nekharen. Als die overeind gaan staan dan is het foute boel. Gisteren had hij zijn masker weer opgezet die hij de eerste week op had.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben er ook ingetrapt gisteravond. Toen hij eten maakte voor hem en Jane.
Fokking hell
Dat waren denk ik onderdelen van een spel. En constant camera's er op. Meer scenes en dan klaar. ?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:41 schreef odie22 het volgende:
wat een jankerd die jane zeg, hooligirl my ass, in bak met slangen gelegen, met vogelspinnen, levend begraven , en dan om een nominatie helemaal stuk gaan , poppekast
Dat ze voor haar werk enkel een stoere versie van haar laat zien, betekent niet dat ze ongevoelig is.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:41 schreef odie22 het volgende:
wat een jankerd die jane zeg, hooligirl my ass, in bak met slangen gelegen, met vogelspinnen, levend begraven , en dan om een nominatie helemaal stuk gaan , poppekast
Gisteeravond schreef ik al is allemaal een actquote:Op zondag 2 februari 2025 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je was niet de enige, er waren er wel meer hier die hem ineens zo 'lief' vonden. Luister altijd naar je nekharen. Als die overeind gaan staan dan is het foute boel. Gisteren had hij zijn masker weer opgezet die hij de eerste week op had.
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:43 schreef Koos1958 het volgende:
G
[..]
Gisteeravond schreef ik al is allemaal een act
Wat is een ambetant?quote:
Er zijn altijd mensen die een hekel aan Jane hebben... laat ze lekker.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:43 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat ze voor haar werk enkel een stoere versie van haar laat zien, betekent niet dat ze ongevoelig is.
Dat heeft met een geweten te makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat waren denk ik onderdelen van een spel. En constant camera's er op. Meer scenes en dan klaar. ?
Toch niet wonen met een groep en weg van de buitenwereld?
zo profileert ze zichzelf niet sinds ze in het huis zitquote:Op zondag 2 februari 2025 12:43 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat ze voor haar werk enkel een stoere versie van haar laat zien, betekent niet dat ze ongevoelig is.
Jij wordt nog een echte vlaming !quote:Op zondag 2 februari 2025 12:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat is een ambetant?
vervelend, onprettig. irritant, onprettig Voorbeeld: Wat ben je toch een ambetant mannetje!
En dat weet hij, volgens Jane was ook 1 van zijn argumenten dat zij een grote achterban heeft.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
Als Jeff op de bank komt vliegt ie.
Niet overdrijven hequote:Op zondag 2 februari 2025 12:36 schreef mazaru het volgende:
Die gozer kan gaan emigreren als die eruit komt
ja ben ik ook wel klaar mee dit gejankquote:
ik heb geen hekel aan haar, kan niet tegen dat populaire gelul van haar en dan op dag 2 , 4 , 7 en 8 al overal over jankenquote:Op zondag 2 februari 2025 12:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die een hekel aan Jane hebben... laat ze lekker.
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwww, hij heeft zijn moeder erbij gehaaldquote:Op zondag 2 februari 2025 12:45 schreef Was-beer het volgende:
Jeffrey heeft de overleden moeder kaart getrokken. Dat hij thuis niemand heeft die op hem wacht en zij wel.
Kwal. Zal z'n vader en broers leuk vinden.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:45 schreef Was-beer het volgende:
Jeffrey heeft de overleden moeder kaart getrokken. Dat hij thuis niemand heeft die op hem wacht en zij wel.
Andersom jolien moest dat doenquote:Op zondag 2 februari 2025 12:47 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy moet zijn bed verschonen van jeffrey want Jolien heeft er in gelegen.
he wat..hoor ik dat goed.
Axel zei zo iets.
Zeker weten.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:47 schreef Verity het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat Jeffrey Jane gekleineerd heeft.
Die kans zit er wel in, maar dan moet die eerst een "target"-pin op de borst hebben, niet ?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:47 schreef Flow3r het volgende:
Hoop dat de rest hem erop zet naast jane en dat ie dan opdondert
Ja... dat hoorde je goed. Ik dacht alleen dat Jolien haar bed moest verschonen om die reden.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:47 schreef Rhosyn het volgende:
Axel zei zo iets.
ja of die 2persoonsbed waar Jordy in gelegen heeft?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:47 schreef Rhosyn het volgende:
Axel zei zo iets.
Elsa gaat zelfs mensen blokken! Dit gaan leuke beelden worden.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, ze gaan hem geen kast gunnen .....![]()
![]()
Dan hoop ik wel dat Mattheus hem ook echt beu genoeg is om niet zijn GC voor 'm in te zetten.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:47 schreef Flow3r het volgende:
Hoop dat de rest hem erop zet naast jane en dat ie dan opdondert
jawel hoorquote:Op zondag 2 februari 2025 12:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jordy lag toch niet in het bed van Jolien?
Jaaa tuurlijkquote:Op zondag 2 februari 2025 12:49 schreef Verity het volgende:
[..]
Elsa gaat zelfs mensen blokken! Dit gaan leuke beelden worden.
Zou mooi zijn als ie door zijn medebewoners op de bank wordt gezet en door de kijker weggestuurd wordt, dus niet door een spel maar door iedereen, aan beide kanten weggebonjourdquote:Op zondag 2 februari 2025 12:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat Mattheus hem ook echt beu genoeg is om niet zijn GC voor 'm in te zetten.
(Of Sharice, om dan die van Mattheus dan weer ongedaan te maken, mocht ie Jeff willen redden)
Eindelijk tijd voor slidingsquote:Op zondag 2 februari 2025 12:49 schreef Verity het volgende:
[..]
Elsa gaat zelfs mensen blokken! Dit gaan leuke beelden worden.
Jolien kwam bij Jordy in bed liggen, maar dat is een klein bedje. Zijn ze maar bij Jolien in bed gaan liggen, om daar te praten.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jordy lag toch niet in het bed van Jolien?
Jane brak nadat Jeffrey zei: Ik heb niemand thuis die op mij wacht, jij wel. Ze moest toen huilen en kon door de emoties geen argument meer bedenkenquote:Op zondag 2 februari 2025 12:51 schreef Lrod01 het volgende:
Die Jane loopt ook constant bij iedere tegenslag te janken als een kleuter die zijn/haar zin niet krijgt. Realiseer je waarvoor je je hebt opgegeven. If you cant stand the heat stay out of the kitchen.
All by myself onder beelden van Jeff deze week in de uitzendingquote:Op zondag 2 februari 2025 12:49 schreef odie22 het volgende:
dit gaat niet de goeie kant op voor jeff
Eindelijk duidelijkheidquote:Op zondag 2 februari 2025 12:51 schreef Verity het volgende:
[..]
Jolien kwam bij Jordy in bed liggen, maar dat is een klein bedje. Zijn ze maar bij Jolien in bed gaan liggen, om daar te praten.
Ben ik eens, maar misschien is het een combinatie van factoren.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:51 schreef Lrod01 het volgende:
Die Jane loopt ook constant bij iedere tegenslag te janken als een kleuter die zijn/haar zin niet krijgt. Realiseer je waarvoor je je hebt opgegeven. If you cant stand the heat stay out of the kitchen.
Zeker niet. Uiteindelijk komt ze, ondanks haar nominatie, hier als winnaar uit.quote:
Ben het met je eens, maar ik denk dat zij aardig toneelspeelt ....quote:Op zondag 2 februari 2025 12:51 schreef Lrod01 het volgende:
Beetje naïef van Axel. We luisteren mee dopjequote:Op zondag 2 februari 2025 12:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Wicky : Hij staat er alleen voor deze week ...als ik jou was..
Axel : Ik zou expres verliezen ... maar misschien dat de kijker dat ook niet leuk vindt. Ik zou doen alsof je je best doet, maar toch verliezen.
Die laatste argumenten moeten ze wel uitzenden, en die zijn m.i. niet positief voor Jeff.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vraag me wel of hoe ze het allemaal in beeld gaan brengen
ik hoop alleen niet dat Axel er ook op komt, want die vist in de zelfde vijver denk ik.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zeker niet. Uiteindelijk komt ze, ondanks haar nominatie, hier als winnaar uit.
Haha... en het zou de meesten geen klap kunnen schelen. Misschien de FB'ers..quote:Op zondag 2 februari 2025 12:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Beetje naïef van Axel. We luisteren mee dopje
Oeps...quote:Op zondag 2 februari 2025 12:53 schreef Joyce-43 het volgende:
het is maar goed dat Jeff ook niet weet dat Jolien eerst naast Jordy ging leggen in het 1persoonsbed hahah en toen hield Jordy jolien nog vast ook, het is toen Jordy zei jij heeft meer ruimte in jou bed ahha dat ze daarna naar haar bed gegaan zijn![]()
Jammer dat de papegaai geen beelden kan afspelenquote:Op zondag 2 februari 2025 12:53 schreef Joyce-43 het volgende:
het is maar goed dat Jeff ook niet weet dat Jolien eerst naast Jordy ging leggen in het 1persoonsbed hahah en toen hield Jordy jolien nog vast ook, het is toen Jordy zei jij heeft meer ruimte in jou bed ahha dat ze daarna naar haar bed gegaan zijn![]()
Maar ze moet nu wel stoppen met wenen, rug recht, borst(en) vooruit en gaan met die banaanquote:Op zondag 2 februari 2025 12:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zeker niet. Uiteindelijk komt ze, ondanks haar nominatie, hier als winnaar uit.
Komt wel goedquote:Op zondag 2 februari 2025 12:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar ze moet nu wel stoppen met wenen, rug recht, borst(en) vooruit en gaan met die banaan
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:53 schreef DGK-Eric het volgende:
Elsa gooit nog even een beetje olie op het vuur
Dat vind ik echt zum kotzen!quote:Op zondag 2 februari 2025 12:45 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey heeft ook zijn overleden moeder erbij gehaald![]()
![]()
![]()
Nee, die schijt nog iedere dag zijn verse batterijen uit ....quote:Op zondag 2 februari 2025 12:54 schreef Was-beer het volgende:
Jammer dat de papegaai geen beelden kan afspelen
Dat is toch ook part of the game?! Express verliezen, zodat degene die je toch al wilt nomineren, genomineerd wordt.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Wicky : Hij staat er alleen voor deze week ...als ik jou was..
Axel : Ik zou expres verliezen ... maar misschien dat de kijker dat ook niet leuk vindt. Ik zou doen alsof je je best doet, maar toch verliezen.
Mag je zeggenquote:Op zondag 2 februari 2025 12:56 schreef Lillfex het volgende:
Echt he mag het niet zeggen maar wat een lulletje rozenwater is die Jeffrey hahahah
Je zegt het nog heeeel netjesquote:Op zondag 2 februari 2025 12:56 schreef Lillfex het volgende:
Echt he mag het niet zeggen maar wat een lulletje rozenwater is die Jeffrey hahahah
45 minutenquote:Op zondag 2 februari 2025 12:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben benieuwd hoe snel het verhaal van het einde van de 'onderhandelingen' bij de rest terecht komt, en hoe die dat gaan goedpraten (of niet)
Liever een mededeling aan hem dat Jane haar kledingkast krijgt ....quote:Op zondag 2 februari 2025 12:58 schreef chufi het volgende:
@:FEBO , laat de telefoon nog eens rinkelen voor Jeff en geef m dan alsnog een nominatie
En ook aangeven dat hij nooit zijn kast krijgtquote:Op zondag 2 februari 2025 12:58 schreef chufi het volgende:
@:FEBO , laat de telefoon nog eens rinkelen voor Jeff en geef m dan alsnog een nominatie
Die heeft natuurlijk op tv gezien dat die taktiek bij Axel goed werkte. Dus nu probeert ze inderdaad precies dat. Symphatie stemmetjes farmen. En de kijker zal er wel weer intrappen.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:55 schreef ben34567 het volgende:
Jane en Axel beiden grootse “big dog” entree; het uiteindelijk niet kunnen waarmaken en dan janken en de kijker krijgt medelijden en maakt hen favoriet.. tsja is ook een tactiek.
Allemaal gespeeld en gestaged. Wat een manipulator!quote:Op zondag 2 februari 2025 12:58 schreef Verity het volgende:
De Jeffrey van gisteravond was maar voor korte duur.
Ja dat is als Jane opneemtquote:Op zondag 2 februari 2025 12:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Liever een mededeling aan hem dat Jane haar kledingkast krijgt ....
Ik blijf erbij : Axel die arrogant het huis binnenkwam; hierdoor geen vrienden maakte en buitengesloten werd; het niet aankon en dan maar ging janken zodat de kijkers hem onmiddellijk naar plaats 1 torpedeerden zou een heel onverdiende BB winnaar zijn… maar ja het werkt.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:59 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Die heeft natuurlijk op tv gezien dat die taktiek bij Axel goed werkte. Dus nu probeert ze inderdaad precies dat. Symphatie stemmetjes farmen. En de kijker zal er wel weer intrappen.
Ze zeggen geen onwaarheden. Dat doet Jeff wel die vertelde leugens om mensen verkeerd neer te zetten. Gaat die zitten bidden daar. Nep ventjequote:Op zondag 2 februari 2025 12:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zijn nu wel heel erg aan het roddelen en kwaadspreken. Ze kunnen niet meer stoppen. blablabla
Het geeft ze een goed gevoel.![]()
En nu weer positief.
Kom op.
Nou zo gedraagt die zich niet en als ik zijn vader was en hij had zijn moeder gebruikt dan was hij nog niet jarig als hij eruit kwamquote:Op zondag 2 februari 2025 13:01 schreef Schakeltopia het volgende:
hij heeft natuurlijk vertelt christelijk te zijn
Is al zo. Eigenlijk alleen maar narigheid in de comments op Tiktok en Xquote:Op zondag 2 februari 2025 13:01 schreef Frummelie het volgende:
Deze man "Jeffrey" gaat hopelijk zo vreselijk uitgekotst worden buiten... en ik gun hem nog veel meer... maar dat kan ik hier niet zeggen..
okquote:Op zondag 2 februari 2025 13:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij : Axel die arrogant het huis binnenkwam; hierdoor geen vrienden maakte en buitengesloten werd; het niet aankon en dan maar ging janken zodat de kijkers hem onmiddellijk naar plaats 1 torpedeerden zou een heel onverdiende BB winnaar zijn.
Het blijft een spelletje hè?quote:Op zondag 2 februari 2025 13:01 schreef Frummelie het volgende:
Deze man "Jeffrey" gaat hopelijk zo vreselijk uitgekotst worden buiten... en ik gun hem nog veel meer... maar dat kan ik hier niet zeggen..
Mattie toch die in die kerk stond.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:02 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou zo gedraagt die zich niet en als ik zijn vader was en hij had zijn moeder gebruikt dan was hij nog niet jarig als hij eruit kwam
met al zijn vriendenquote:Op zondag 2 februari 2025 13:00 schreef Lillfex het volgende:
Nou moet je hem eens zielig zien zitten
Misschien heeft ie wel gevraagd hem even een momentje te gunnen, zou me niks verbazenquote:Op zondag 2 februari 2025 13:03 schreef Hznootje het volgende:
Zelf Milena zegt niks als ze langsloopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |