Ik blijf erbij : Axel die arrogant het huis binnenkwam; hierdoor geen vrienden maakte en buitengesloten werd; het niet aankon en dan maar ging janken zodat de kijkers hem onmiddellijk naar plaats 1 torpedeerden zou een heel onverdiende BB winnaar zijn… maar ja het werkt.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:59 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Die heeft natuurlijk op tv gezien dat die taktiek bij Axel goed werkte. Dus nu probeert ze inderdaad precies dat. Symphatie stemmetjes farmen. En de kijker zal er wel weer intrappen.
Ze zeggen geen onwaarheden. Dat doet Jeff wel die vertelde leugens om mensen verkeerd neer te zetten. Gaat die zitten bidden daar. Nep ventjequote:Op zondag 2 februari 2025 12:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zijn nu wel heel erg aan het roddelen en kwaadspreken. Ze kunnen niet meer stoppen. blablabla
Het geeft ze een goed gevoel.![]()
En nu weer positief.
Kom op.
Nou zo gedraagt die zich niet en als ik zijn vader was en hij had zijn moeder gebruikt dan was hij nog niet jarig als hij eruit kwamquote:Op zondag 2 februari 2025 13:01 schreef Schakeltopia het volgende:
hij heeft natuurlijk vertelt christelijk te zijn
Is al zo. Eigenlijk alleen maar narigheid in de comments op Tiktok en Xquote:Op zondag 2 februari 2025 13:01 schreef Frummelie het volgende:
Deze man "Jeffrey" gaat hopelijk zo vreselijk uitgekotst worden buiten... en ik gun hem nog veel meer... maar dat kan ik hier niet zeggen..
okquote:Op zondag 2 februari 2025 13:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij : Axel die arrogant het huis binnenkwam; hierdoor geen vrienden maakte en buitengesloten werd; het niet aankon en dan maar ging janken zodat de kijkers hem onmiddellijk naar plaats 1 torpedeerden zou een heel onverdiende BB winnaar zijn.
Het blijft een spelletje hè?quote:Op zondag 2 februari 2025 13:01 schreef Frummelie het volgende:
Deze man "Jeffrey" gaat hopelijk zo vreselijk uitgekotst worden buiten... en ik gun hem nog veel meer... maar dat kan ik hier niet zeggen..
Mattie toch die in die kerk stond.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:02 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou zo gedraagt die zich niet en als ik zijn vader was en hij had zijn moeder gebruikt dan was hij nog niet jarig als hij eruit kwam
met al zijn vriendenquote:Op zondag 2 februari 2025 13:00 schreef Lillfex het volgende:
Nou moet je hem eens zielig zien zitten
Misschien heeft ie wel gevraagd hem even een momentje te gunnen, zou me niks verbazenquote:Op zondag 2 februari 2025 13:03 schreef Hznootje het volgende:
Zelf Milena zegt niks als ze langsloopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |