SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logisch dat ze dit even moet verwerken na zo'n intens gesprek met die gaslighter.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:33 schreef KinKiJan het volgende:
Als ze er zo lang in blijft hangen als gisteren gaat haar dat wel stemmen kosten.
Vorige week grootspraakerige directrice, deze week jankende wenende tiener met veel al dan niet geacteerd verdrietquote:Op zondag 2 februari 2025 12:33 schreef KinKiJan het volgende:
Als ze er zo lang in blijft hangen als gisteren gaat haar dat wel stemmen kosten.
Ja.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:36 schreef mazaru het volgende:
Die gozer kan gaan emigreren als die eruit komt
Ik gin er ook niet bij zitten..De groeten!quote:Op zondag 2 februari 2025 12:36 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Logisch dat ze dit even moet verwerken na zo'n intens gesprek met die gaslighter.
Goh, het duurt even maar dan gaan de oogjes toch open.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:36 schreef Hznootje het volgende:
Als je kijkt naar wat hij zegt, en wat hij doet dan zijn dat 2 verschillende dingen
Gaslighting ten voeten uit!quote:Op zondag 2 februari 2025 12:34 schreef Hznootje het volgende:
Jeff wou haar een hug geven, en Jane wilde dat niet. Toen zei Jeffrey ook nog, ik vind het jammer dat je er zo negatief in staat
Zeker logisch! Maar bedoel dat ze er gisteren ook uren zo bij zat om een verloren etentje, als ze dat weer doet gaat dat haar geen stemmen opleveren.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:36 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Logisch dat ze dit even moet verwerken na zo'n intens gesprek met die gaslighter.
that's the gamequote:Op zondag 2 februari 2025 12:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat hij alles voor zichzelf opeist, de belangrijkste wil zijn, de overhand moet hebben.
stomme vraag wat is ambutant?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:37 schreef Verity het volgende:
Jeffrey: Ik voel me niet ambetant. Ik blijf achter mijn argumenten staan. Zij heeft 'm gewoon genomen.
![]()
![]()
![]()
Je was niet de enige, er waren er wel meer hier die hem ineens zo 'lief' vonden. Luister altijd naar je nekharen. Als die overeind gaan staan dan is het foute boel. Gisteren had hij zijn masker weer opgezet die hij de eerste week op had.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben er ook ingetrapt gisteravond. Toen hij eten maakte voor hem en Jane.
Fokking hell
Dat waren denk ik onderdelen van een spel. En constant camera's er op. Meer scenes en dan klaar. ?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:41 schreef odie22 het volgende:
wat een jankerd die jane zeg, hooligirl my ass, in bak met slangen gelegen, met vogelspinnen, levend begraven , en dan om een nominatie helemaal stuk gaan , poppekast
Dat ze voor haar werk enkel een stoere versie van haar laat zien, betekent niet dat ze ongevoelig is.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:41 schreef odie22 het volgende:
wat een jankerd die jane zeg, hooligirl my ass, in bak met slangen gelegen, met vogelspinnen, levend begraven , en dan om een nominatie helemaal stuk gaan , poppekast
Gisteeravond schreef ik al is allemaal een actquote:Op zondag 2 februari 2025 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je was niet de enige, er waren er wel meer hier die hem ineens zo 'lief' vonden. Luister altijd naar je nekharen. Als die overeind gaan staan dan is het foute boel. Gisteren had hij zijn masker weer opgezet die hij de eerste week op had.
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:43 schreef Koos1958 het volgende:
G
[..]
Gisteeravond schreef ik al is allemaal een act
Wat is een ambetant?quote:
Er zijn altijd mensen die een hekel aan Jane hebben... laat ze lekker.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:43 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat ze voor haar werk enkel een stoere versie van haar laat zien, betekent niet dat ze ongevoelig is.
Dat heeft met een geweten te makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat waren denk ik onderdelen van een spel. En constant camera's er op. Meer scenes en dan klaar. ?
Toch niet wonen met een groep en weg van de buitenwereld?
zo profileert ze zichzelf niet sinds ze in het huis zitquote:Op zondag 2 februari 2025 12:43 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat ze voor haar werk enkel een stoere versie van haar laat zien, betekent niet dat ze ongevoelig is.
Jij wordt nog een echte vlaming !quote:Op zondag 2 februari 2025 12:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat is een ambetant?
vervelend, onprettig. irritant, onprettig Voorbeeld: Wat ben je toch een ambetant mannetje!
En dat weet hij, volgens Jane was ook 1 van zijn argumenten dat zij een grote achterban heeft.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
Als Jeff op de bank komt vliegt ie.
Niet overdrijven hequote:Op zondag 2 februari 2025 12:36 schreef mazaru het volgende:
Die gozer kan gaan emigreren als die eruit komt
ja ben ik ook wel klaar mee dit gejankquote:
ik heb geen hekel aan haar, kan niet tegen dat populaire gelul van haar en dan op dag 2 , 4 , 7 en 8 al overal over jankenquote:Op zondag 2 februari 2025 12:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die een hekel aan Jane hebben... laat ze lekker.
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwww, hij heeft zijn moeder erbij gehaaldquote:Op zondag 2 februari 2025 12:45 schreef Was-beer het volgende:
Jeffrey heeft de overleden moeder kaart getrokken. Dat hij thuis niemand heeft die op hem wacht en zij wel.
Kwal. Zal z'n vader en broers leuk vinden.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:45 schreef Was-beer het volgende:
Jeffrey heeft de overleden moeder kaart getrokken. Dat hij thuis niemand heeft die op hem wacht en zij wel.
Andersom jolien moest dat doenquote:Op zondag 2 februari 2025 12:47 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy moet zijn bed verschonen van jeffrey want Jolien heeft er in gelegen.
he wat..hoor ik dat goed.
Axel zei zo iets.
Zeker weten.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:47 schreef Verity het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat Jeffrey Jane gekleineerd heeft.
Die kans zit er wel in, maar dan moet die eerst een "target"-pin op de borst hebben, niet ?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:47 schreef Flow3r het volgende:
Hoop dat de rest hem erop zet naast jane en dat ie dan opdondert
Ja... dat hoorde je goed. Ik dacht alleen dat Jolien haar bed moest verschonen om die reden.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:47 schreef Rhosyn het volgende:
Axel zei zo iets.
ja of die 2persoonsbed waar Jordy in gelegen heeft?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:47 schreef Rhosyn het volgende:
Axel zei zo iets.
Elsa gaat zelfs mensen blokken! Dit gaan leuke beelden worden.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, ze gaan hem geen kast gunnen .....![]()
![]()
Dan hoop ik wel dat Mattheus hem ook echt beu genoeg is om niet zijn GC voor 'm in te zetten.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:47 schreef Flow3r het volgende:
Hoop dat de rest hem erop zet naast jane en dat ie dan opdondert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |