ik heb geen hekel aan haar, kan niet tegen dat populaire gelul van haar en dan op dag 2 , 4 , 7 en 8 al overal over jankenquote:Op zondag 2 februari 2025 12:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die een hekel aan Jane hebben... laat ze lekker.
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwww, hij heeft zijn moeder erbij gehaaldquote:Op zondag 2 februari 2025 12:45 schreef Was-beer het volgende:
Jeffrey heeft de overleden moeder kaart getrokken. Dat hij thuis niemand heeft die op hem wacht en zij wel.
Kwal. Zal z'n vader en broers leuk vinden.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:45 schreef Was-beer het volgende:
Jeffrey heeft de overleden moeder kaart getrokken. Dat hij thuis niemand heeft die op hem wacht en zij wel.
Andersom jolien moest dat doenquote:Op zondag 2 februari 2025 12:47 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy moet zijn bed verschonen van jeffrey want Jolien heeft er in gelegen.
he wat..hoor ik dat goed.
Axel zei zo iets.
Zeker weten.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:47 schreef Verity het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat Jeffrey Jane gekleineerd heeft.
Die kans zit er wel in, maar dan moet die eerst een "target"-pin op de borst hebben, niet ?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:47 schreef Flow3r het volgende:
Hoop dat de rest hem erop zet naast jane en dat ie dan opdondert
Ja... dat hoorde je goed. Ik dacht alleen dat Jolien haar bed moest verschonen om die reden.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:47 schreef Rhosyn het volgende:
Axel zei zo iets.
ja of die 2persoonsbed waar Jordy in gelegen heeft?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:47 schreef Rhosyn het volgende:
Axel zei zo iets.
Elsa gaat zelfs mensen blokken! Dit gaan leuke beelden worden.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, ze gaan hem geen kast gunnen .....![]()
![]()
Dan hoop ik wel dat Mattheus hem ook echt beu genoeg is om niet zijn GC voor 'm in te zetten.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:47 schreef Flow3r het volgende:
Hoop dat de rest hem erop zet naast jane en dat ie dan opdondert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |