Gisteeravond schreef ik al is allemaal een actquote:Op zondag 2 februari 2025 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je was niet de enige, er waren er wel meer hier die hem ineens zo 'lief' vonden. Luister altijd naar je nekharen. Als die overeind gaan staan dan is het foute boel. Gisteren had hij zijn masker weer opgezet die hij de eerste week op had.
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:43 schreef Koos1958 het volgende:
G
[..]
Gisteeravond schreef ik al is allemaal een act
Wat is een ambetant?quote:
Er zijn altijd mensen die een hekel aan Jane hebben... laat ze lekker.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:43 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat ze voor haar werk enkel een stoere versie van haar laat zien, betekent niet dat ze ongevoelig is.
Dat heeft met een geweten te makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat waren denk ik onderdelen van een spel. En constant camera's er op. Meer scenes en dan klaar. ?
Toch niet wonen met een groep en weg van de buitenwereld?
zo profileert ze zichzelf niet sinds ze in het huis zitquote:Op zondag 2 februari 2025 12:43 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat ze voor haar werk enkel een stoere versie van haar laat zien, betekent niet dat ze ongevoelig is.
Jij wordt nog een echte vlaming !quote:Op zondag 2 februari 2025 12:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat is een ambetant?
vervelend, onprettig. irritant, onprettig Voorbeeld: Wat ben je toch een ambetant mannetje!
En dat weet hij, volgens Jane was ook 1 van zijn argumenten dat zij een grote achterban heeft.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
Als Jeff op de bank komt vliegt ie.
Niet overdrijven hequote:Op zondag 2 februari 2025 12:36 schreef mazaru het volgende:
Die gozer kan gaan emigreren als die eruit komt
ja ben ik ook wel klaar mee dit gejankquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |