Nee man maar dat weten we toch onderhand wel dat Febo daar een handje van heeft en Valentijn kom eraan hequote:
ik dacht dat hij jet niet wilde en wegliepquote:Op zondag 2 februari 2025 12:34 schreef Kissingbird het volgende:
Jane dacht dat hij het toch niet goed ging doen
1 van zijn argumenten was ook dat hij niet goed in zijn vel zat afgelopen week en ze niet goed (thuis) hebben gezien
Jane zegt: ik zit hier pas een week, hij 5 weken
hij ging hem me toch niet aan mij gunnen..
Elsa: that makes you the better peron
Jane: hij wilde me ook nog een hug geven.. ik zei ; gast nee.. zei jeff: vindt het jammer dat jij er zo negatief in staat![]()
![]()
![]()
Klopt en gister ook al verloren door hem.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:33 schreef Soury het volgende:
Als Jef het spel heeft verkloot had hij sportief moeten zijn en die pin pakken, daar scoor je punten mee bij de kijkers. Nu graaft hij zijn eigen graf.
ze geeft zelf toequote:Op zondag 2 februari 2025 12:34 schreef Kissingbird het volgende:
Jane dacht dat hij het toch niet goed ging doen
1 van zijn argumenten was ook dat hij niet goed in zijn vel zat afgelopen week en ze niet goed (thuis) hebben gezien
Jane zegt: ik zit hier pas een week, hij 5 weken
hij ging hem me toch niet aan mij gunnen..
Elsa: that makes you the better peron
Jane: hij wilde me ook nog een hug geven.. ik zei ; gast nee.. zei jeff: vindt het jammer dat jij er zo negatief in staat![]()
![]()
![]()
Vind ik ookquote:Op zondag 2 februari 2025 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze geeft zelf toe
had ze big dog moeten zijn
Zou ik ook niet willen hoor. Wat een gast is die Jeffrey zegquote:Op zondag 2 februari 2025 12:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Juist wel! maar wilde ze niet ..
Dan gaat ie lekker met zijn meisje naar huis!! Je zit er voor jezelf!quote:Op zondag 2 februari 2025 12:30 schreef Li0nHeart het volgende:
1 van de argumenten van Jeff was dat hij hier de liefde had gevonden, en langer met z'n meisje wou zijn.
ja manipuleren kan hij goed.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:35 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Zou ik ook niet willen hoor. Wat een gast is die Jeffrey zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |