Maar Mattie ook, was eerst 1 van mijn favorieten, maar oh wat is dat een naar ventje. Jeff moest ik meteen al nietquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ben zo klaar met Keanu
Hup stream uit
Stond ook heel hoog bij mij. Maar hij is echt geraffineerd. Kan heel goed iedereen een goed gevoel geven. Is zeker een goede kwaliteit maar heeft duidelijk een andere agenda. Dus ik vertrouw hem niet meer.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Maar Mattie ook, was eerst 1 van mijn favorieten, maar oh wat is dat een naar ventje. Jeff moest ik meteen al niet
Ja echt jongetjes.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:58 schreef Jockari het volgende:
Daaraan merk je nu dat het nog echt snotneuzen zijn die Jeff, Keanu, en Matt toch ook wel.
Hier precies zoquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar Mattie ook, was eerst 1 van mijn favorieten, maar oh wat is dat een naar ventje. Jeff moest ik meteen al niet
Die groep moet heel snel uit elkaar, wil BB nog leuk wordenquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hier precies zovond Keanu en Mattheus echt leuk de eerste week maar dat ging al snel over
Er moet idd wel wat gebeurenquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die groep moet heel snel uit elkaar, wil BB nog leuk worden
In zijn dromen zekerquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Oh ja Keanu je bent echt een van de meest eerlijke mensen![]()
![]()
zum kotzenquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:01 schreef mazaru het volgende:
Ik ben zo eerlijk... ik ben zo goed.... ik ben de beste.... ik ben heilig...
[ afbeelding ]
En betonnen muurquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu heeft een plaat voor zijn kop
Het is één grote slangenkuil met gekonkel en een boel leugens van allemaalquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:03 schreef cheanny het volgende:
Ik vind het ook zo mooi dat iedereen zichzelf zo eerlijk en oprecht vindt. Ze geloven hun eigen fantasieėn. Waarom? Omdat ze zichzelf dan beschermen tegen de realiteit. Weinig zelfreflectie.
Dat besef komt pas als hij op de bank zit, maar zelfs dan zie ik hem nog wel dat goedpraten door Jeff en Matt geloven.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:05 schreef lojanda het volgende:
Keanu is zo trots op hoe het gesprek is gelopen en hoe hij nu een paar flinke veren in zijn kont krijgt van die twee zogenaamde “matties” van hem. Hij heeft nog niet door dat hij de eerste is die weggestemd wordt als ze in eigen vlees moeten gaan snijden.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:07 schreef Frummelie het volgende:
Dat gemeut over dat proeven, wat valt er te proeven dan er zit kraak nog smaak aan.... je hoeft niet bang te zijn dat er kruiden bij moeten.. of dat er teveel zout inzit...
Maar het vult wel de maag hčquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:07 schreef Frummelie het volgende:
Dat gemeut over dat proeven, wat valt er te proeven dan er zit kraak nog smaak aan.... je hoeft niet bang te zijn dat er kruiden bij moeten.. of dat er teveel zout inzit...
of in een podcastquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:08 schreef Ireth het volgende:
Hadden ze niet Jolien, milena en sharice er gelijk bij kunnen roepen? Scheelt weer 4x herhalen van "eerlijk, oprecht, afspraken "...
Was het gewoon proeven geweest dan hadden ze het ook niet stiekem hoeven te doenquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:07 schreef Frummelie het volgende:
Dat is ook wel raarquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Matt zet Jordy weer even te kakken over Valentijn
Precies dat...quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was het gewoon proeven geweest dan hadden ze het ook niet stiekem hoeven te doen
Mssn tijd voor een vliegtuigje voor Mattie van zijn ex. Veel geluk met Milena, en dan haar naamquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Matt zet Jordy weer even te kakken over Valentijn
of hadden ze samen 1 van die kleine hamburgertjes kunnen eten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was het gewoon proeven geweest dan hadden ze het ook niet stiekem hoeven te doen
Waar kunnen we doneren????quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn tijd voor een vliegtuigje voor Mattie van zijn ex. Veel geluk met Milena, en dan haar naam
quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:10 schreef Ireth het volgende:
Jordy, niels en Axel moeten nu gewoon blijven! Dat zijn de enigen die nog ietwat tegengas kunnen geven om dit groepje weg te krijgen. Daar offer ik wicky met veel liefde voor op!
Minstensquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit verhaal gaan we dus vandaag nog 10x horen
En dan krijgen we de jordy variant waarschijnlijk ook nog eens in elke SL in de podcastquote:
Zit ik daar de hele dag mee in mijn hoofd!!quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:19 schreef mazaru het volgende:
Het is moeilijk bescheiden te blijven.
Wanneer je zo goed bent als ons.
Zo stoer, zo charmant en zo aardig
Dat zie je in één ogenblik
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zit ik daar de hele mee in mijn hoofd!!
haha, ik ook,quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zit ik daar de hele mee in mijn hoofd!!
Ja Ik snap het niet want vind die Jeffrey zooooooooo arrogant he maar goed BB zal hem niet op de bank zetten want dan gaat hij want de meesten denken er zo over.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Het erge is dat nu waarschijnlijk eerst de 4 laatkomers nog wel zullen gaan en dan pas iemand uit het "valse"groepje
Als die dag komt haal ik gebak in huisquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:20 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja Ik snap het niet want vind die Jeffrey zooooooooo arrogant he maar goed BB zal hem niet op de bank zetten want dan gaat hij want de meesten denken er zo over.
Die Matti wordt met de dag erger.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:14 schreef KinKiJan het volgende:
Ze vinden dat Axel positief veranderd is en z'n nominatie als een man neemt.
Mattheus: "Maar hoe hij ook reageert he? 'Ik weet dat meerdere mensen niet op mij hebben gestemd, ik neem het niemand kwalijk, dit is mijn positie'. En dit zijn de mensen die, als ik een kijker was, zo'n mensen wil ik erin houden. En niet iemand die altijd 'ik heb een target, ik heb een nominatie en ik ga heel de boel verzieken en ik haat jullie en ik wil wraak en ik wil wachten tot valentijn want ik wil liefdesbrieven hebben'.. Wat voor spel is dat dan?"
quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:19 schreef mazaru het volgende:
Het is moeilijk bescheiden te blijven.
Wanneer je zo goed bent als ons.
Zo stoer, zo charmant en zo aardig
Dat zie je in één ogenblik
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:21 schreef Verity het volgende:
Ik ben even weg geweest, maar heeft Keanu Jeffrey en Mattheus aangesproken over dat zij ook meededen aan het plannetje om Lennie en Keanu te nomineren? Of blijft het de schuld van Niels en Jordy?
Dat. Zijn matties zijn namelijk wel eerlijk tegen hemquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:21 schreef Verity het volgende:
Ik ben even weg geweest, maar heeft Keanu Jeffrey en Mattheus aangesproken over dat zij ook meededen aan het plannetje om Lennie en Keanu te nomineren? Of blijft het de schuld van Niels en Jordy?
Het is allemaal de schuld van Niels en Jordy, volgens Keanuquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:21 schreef Verity het volgende:
Dit vind ik nou juist weer spijker op de kop van 'mquote:
Tuurlijk blijft het De schuld van Niels en Jordy en Keanu die is zo naief he vergeeft het hunquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:21 schreef Verity het volgende:
Zegt iequote:Op donderdag 30 januari 2025 14:23 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Tuurlijk blijft het De schuld van Niels en Jordy en Keanu die is zo naief he vergeeft het hun
Even wat beelden tonen op het scherm om even alles door elkaar te gooienquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:24 schreef Koos1958 het volgende:
Om het tij te keren zouden er dingen te horne moeten zijn van Jeff en mattie
Het enige zinvolle dat hij tot nu toe in heel BB gezegd heeftquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:25 schreef engine het volgende:
Matthie komt zelf ook tot de conclusie dat hij een man is zonder ballen.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:26 schreef Ireth het volgende:
Ik wil kwootseventueel in combinatie met legoblokjes
quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:27 schreef Puzzie het volgende:
Krijgen we nu de hele middag deze drie huichelaars te zien?
laat die papegaai maar eens wat kwoots oplezen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:26 schreef Ireth het volgende:
Ik wil kwootseventueel in combinatie met legoblokjes
Als je het gesprek met Niels beluusterde vanmorgen dan weet je dat hij helemaal niet op brieven zit te wachten. Het is gewoon een doel. Matti hecht veel waarde aan zijn geloof maar heeft dan wel een heel slecht acceptatie vermogen voor mensen die anders zijn of een ander leven hebben gehad.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit vind ik nou juist weer spijker op de kop van 'm
edit: al is ie bij mij over het algemeen wel ver gedaald ten opzichte van het begin.
Maar ben er bang voor dat dat niet gaat gebeurenquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:27 schreef Verity het volgende:
Ik hoop zo dat de kijkers volgende week of de week erop mogen nomineren!
elke keer als je dat zegt gebeurt er watquote:
De kern van die quote, en de reden waarom ik het spijker/kop vind, zit in de manier waarop nominaties opgevat worden. Ik zie liever iemand blijven die z'n nominatie zoals Axel oppakt, dan iemand die constant aan het jammeren is.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:28 schreef marky het volgende:
[..]
Als je het gesprek met Niels beluusterde vanmorgen dan weet je dat hij helemaal niet op brieven zit te wachten. Het is gewoon een doel. Matti hecht veel waarde aan zijn geloof maar heeft dan wel een heel slecht acceptatie vermogen voor mensen die anders zijn of een ander leven hebben gehad.
Hoe Jordy het vandaag heeft opgepakt is al vele malen beter dan de vorige keer dus hij leert hier wat.
Ik heb dat gevoel niet Je moet iedereen daar in zijn waarde inlaten De een is gevoeliger dan de ander. Ik hou gewoon niet van dat achterbakse en die 3 buiten zijn daar een groot voorbeeld van en had het niet verw3acht van Mattiequote:Op donderdag 30 januari 2025 14:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De kern van die quote, en de reden waarom ik het spijker/kop vind, zit in de manier waarop nominaties opgevat worden. Ik zie liever iemand blijven die z'n nominatie zoals axel oppakt, dan iemand die constant aan het jammeren is.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:35 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel niet Je moet iedereen daar in zijn waarde inlaten De een is gevoeliger dan de ander. Ik hou gewoon niet van dat achterbakse en die 3 buiten zijn daar een groot voorbeeld van en had het niet verwacht van Mattie
Primaquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:38 schreef engine het volgende:
Jeffrey hangt buiten op jacht naar een kledingtoken.
Dat mag nooit.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:27 schreef Verity het volgende:
Ik hoop zo dat de kijkers volgende week of de week erop mogen nomineren!
Nu maar hopen dat de telefoon gaat als ie naar de wc moet.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:38 schreef Verity het volgende:
Jeffrey in de buurt van de telefoon: ik mag er niet naast grijpen deze keer
En dan gaat de telefoon, je moet ruilen met iemand die genomineerd is, yesquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:38 schreef Verity het volgende:
Jeffrey in de buurt van de telefoon: ik mag er niet naast grijpen deze keer
Dat sowieso, maar het is BB, je weet waar je aan meedoet en dat je dus een keer op de schopstoel gezet kunt worden. Daar kun je best van balen en dat is logisch, maar hele dagen zo'n lip vind ik te veel van het goeie.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:35 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel niet Je moet iedereen daar in zijn waarde inlaten De een is gevoeliger dan de ander. Ik hou gewoon niet van dat achterbakse en die 3 buiten zijn daar een groot voorbeeld van en had het niet verw3acht van Mattie
en Jordy droop huilend en smekend om vergeving afquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alles samengevat dus Keanu is de winnaar van het gesprek, het eerlijkste in het huis en echt geweldig![]()
Ik denk dat Keanu al in het gesprek inging met het gevoel: wat er ook gebeurd, ik heb gelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alles samengevat dus Keanu is de winnaar van het gesprek, het eerlijkste in het huis en echt geweldig![]()
Onzin, geen dingen verzinnen, ze werden geroepen voor de podcastquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
en Jordy droop huilend en smekend om vergeving af
Jordy ging vanquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Onzin, geen dingen verzinnen, ze werden geroepen voor de podcast
Dan inderdaad Jane, Elsa, Wicky, Axelquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:49 schreef Koos1958 het volgende:
Over wie zouden ze moeten kwaadspreken als jordy en niels er niet meer zijn. Oja jane is ook slecht he.
Weer koken natuurlijkquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:51 schreef Frummelie het volgende:
En wat moeten ze vanavond nou eten dan... of gaan ze dan weer koken..
Zo dat zou ik fantastisch vindenquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:50 schreef Ireth het volgende:
"Tring tring"
"Met Jeffrey!"
"Je moet kiezen, of jij naar huis of keanu en Mattheus genomineerd ipv jordy en Niels..."
Zal vast wel weer niet![]()
Disclaimer: Dit is mijn fantasie, hoeft NIET in het streamverslag!
Uiteraard!quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:51 schreef Frummelie het volgende:
En wat moeten ze vanavond nou eten dan... of gaan ze dan weer koken..
quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:47 schreef Verity het volgende:
Vind David soms lijken op André Hazes jr.
Milena ook, die was in het begin veel zorgzamer, liever en leuker. Nu is het een roddeltante die lak heeft aan de regels van BB met dat gefluister.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:54 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu, Jeffrey en mattie zijn de grootste tegenvallers voor mij daar.Axel kan ik op dit moment het meest waarderen.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jemig... wat een dwarrels...ooh vanavond boerenkool erbij natuurlijk..
Er zat ook een berichtje bij het eten dat het 3 avond maaltijden zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet dat ze niet 2 x per dag Slob eten en s' avonds een flink bord warm eten
is er zo in gesloben de afgelopen weken. De Febo probeert ze min of meer te dwingen het te veranderen, maar gaat hem niet worden denk.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet dat ze niet 2 x per dag Slob eten en s' avonds een flink bord warm eten
quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
is er zo in gesloben de afgelopen weken. De Febo probeert ze min of meer te dwingen het te veranderen, maar gat hem niet worden denk.
sommige daar in huis eten sowieso geen slob, waaronder Jordy, dus die moeten wel iets anders hebben dan tussen de middag.
ideale winnaar.. soort Bart of Glennquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:00 schreef Folies het volgende:
Beetje mislukte popi die kale. Beetje bewegen en onvertsaanbaar ratelen. Absoluut niks toe te voegen, behalve de Belgen aanmoedigen.
Kan beter voor de deur gaan staan om leugenaars eruit te flikkeren.
Hoopten vanmorgen op een lekker maaltijdje.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:05 schreef mazaru het volgende:
Mogen de genomineerden niet mee eten?
IJdele hoop ben ik bang voor. En deze ploeg zal ook niets voor ze apart hebben gehouden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoopten vanmorgen op een lekker maaltijdje.
Die zijn podcast maken in de panic room.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:05 schreef mazaru het volgende:
Mogen de genomineerden niet mee eten?
Wie niet?quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:07 schreef Koos1958 het volgende:
David senior brengt zijn tijd daar ook vooral op zijn rug door
vanaf volgende week te horen bij uw lokale SL leverancierquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:07 schreef engine het volgende:
[..]
Die zijn podcast maken in de panic room.
Bedenk me dat elsa erbij stond die is wel zo om aan de anderen te denkenmquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
IJdele hoop ben ik bang voor. En deze ploeg zal ook niets voor ze apart hebben gehouden.
Ratten worden met ratten besmet. je.kan ook doorslaan in dingen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:11 schreef Verity het volgende:
Mattheus: Dit is wat er gebeurd als we met een goede groep overblijven Gezellig en delen.
![]()
![]()
Niels en Jordy hebben gisteren ook chips gebakken en zelfs naar de Boudoir gebracht. bah bah, Mattheus begint steeds erger te worden.
Pim Fortuyn:quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:11 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie is toch gelovig. Want kent niet echt de 10 geboden heb ik het idee. Als je zijn voorsteldilmpje ziet en dan zijn gedrag daar in bb klopt er.weinig van hem.
Als Jolien op Jeffie zit te kleffen in de poppenhoek.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:20 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop soooooo dat die telefoon zo gaat rinkelen als er iemand anders buiten is
Zou wel mooi zijn als de telefoon afgaat zodra Niels er naast staat.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:19 schreef Ireth het volgende:
Humeur van jeff staat op -20 zo ongeveer, de telefoon is niet afgegaan tijdens de podcast
Van mij mag het!quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:22 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als de telefoon afgaat zodra Niels er naast staat.
Of haar bed. Lijkt me niets om zo lang op de grond te bljiven liggen als 50 plusser. (of op een luchtbed)quote:
Beide mag ookquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:24 schreef cheanny het volgende:
[..]
Of haar bed. Lijkt me niets om zo lang op de grond te bljiven liggen als 50 plusser. (of op een luchtbed)
Hoe staat het met de appelcount?quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:49 schreef Frummelie het volgende:
Ja die burgers waren zo droog als de mieter gisteren Keanu stond die burgers te pletten met z'n volle gewicht, er zat geen sap meer in... en rundergehakt is van zichzelf al zo lekker droog..."vind ik dan hé"
Nog beter. En dan Jeffs hoofd zien als hij misgrijpt. The best!!!quote:
Vraagt ze aan Jordy die altijd standje ontevreden op z'n hoofd heeft.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:26 schreef Ireth het volgende:
Eva: "kijk ik heel arrogant?"
Jordy: "Nee gewoon normaal!"
Arrogant dus
Aan je gezichtsuitdrukking kan je niet veel doen. Zie Jordy vaak genoeg lachenquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:28 schreef cheanny het volgende:
[..]
Vraagt ze aan Jordy die altijd standje ontevreden op z'n hoofd heeft.
Hij is katholiek die kunnen met een paar wees gegeroetjes hun zonde afkopen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:14 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Pim Fortuyn:
"Gereformeerden liegen altijd. En hoe komt dat? Omdat ze een normen- en waardenstelsel hebben dat zo hoog ligt dat je dat menselijkerwijs niet kunt handhaven.".
Jordy heeft neerhangende mondhoeken. Kan je niet veel aan doen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Aan je gezichtsuitdrukking kan je niet veel doen. Zie Jordy vaak genoeg lachen
Dat is zijn gelaat daar kan hij weinig aan doen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:23 schreef ledn81 het volgende:
Jordy tegn Niels : "moet je die kop zien van Jeffrey"
Ja vriend, ik zou niet al teveel commentaar hebben op de blik van anderen daar
Hi....eigenlijk heel goed... ik heb het uitbesteed aan David Pootje.. die heeft er voor gezorgd dat iedereen 2 appeltjes kreeg.. dus er was weinig te jatten en bij te houden... dus helemaal toppie..quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hoe staat het met de appelcount?
Alles goed verwerkt in excel?
Laat de telefoon maar overgaan als Jeffrey net onder de douche gespurt is straks.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:39 schreef mazaru het volgende:
Jeffrey gaat weer naar buiten. Bivakkeren bij de telefooncel en klagen over Jordy neem ik aan.
En ze blijft gewoon zitten?!quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:40 schreef Koos1958 het volgende:
Eva gaat er tussen zitten, jordy zegt vind je het heel erg om ergens anders te gaan zitten want we waren met zijn 3-en
Wederom een trump-bekkie trekkendquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:32 schreef engine het volgende:
Daar zit de pretletter
[ afbeelding ]
Alles om hem maximaal dwars te zitten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Laat de telefoon maar overgaan als Jeffrey net onder de douche gespurt is straks.
Gesprek afmakenquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:41 schreef Folies het volgende:
En wat moet Kenau dan, of wie wilde dit gesprek aangaan?
Er is geen plek bij de telefooncelquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Laat de telefoon maar overgaan als Jeffrey net onder de douche gespurt is straks.
Jeetje @lojanda heeft wel gelijk hoor...quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:31 schreef Jockari het volgende:
Heeft toch maar een pruilmond die Eva
[ afbeelding ]
Even onder de Nederlanders zijnquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:41 schreef Folies het volgende:
En wat moet Kenau dan, of wie wilde dit gesprek aangaan?
Dan kijkt Jeffrey nog bozerquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:43 schreef cheanny het volgende:
Telefoon mag NU afgaan met Jane er precies voor.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:47 schreef mazaru het volgende:
Zei die Jeffrey nou dat BB blij mocht zijn dat hij er was?
quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]dat heeft hij al eerder gezegd
Keanu wil graag nog even door zagenquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:49 schreef engine het volgende:
Huh Keanu had het gesprek toch al gewonnen? Waarom dan nu weer praten?
Ze mikken allemaal op hun kledingkast of bedquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:53 schreef -river- het volgende:
Waarom is de telefooncel vandaag zo populair?
Oh oke.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze mikken allemaal op hun kledingkast of bed
Dat is de enige plek waar de zon nog is.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:53 schreef -river- het volgende:
Waarom is de telefooncel vandaag zo populair?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |