quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:47 schreef Verity het volgende:
Vind David soms lijken op André Hazes jr.
Milena ook, die was in het begin veel zorgzamer, liever en leuker. Nu is het een roddeltante die lak heeft aan de regels van BB met dat gefluister.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:54 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu, Jeffrey en mattie zijn de grootste tegenvallers voor mij daar.Axel kan ik op dit moment het meest waarderen.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jemig... wat een dwarrels...ooh vanavond boerenkool erbij natuurlijk..
Er zat ook een berichtje bij het eten dat het 3 avond maaltijden zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet dat ze niet 2 x per dag Slob eten en s' avonds een flink bord warm eten
is er zo in gesloben de afgelopen weken. De Febo probeert ze min of meer te dwingen het te veranderen, maar gaat hem niet worden denk.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet dat ze niet 2 x per dag Slob eten en s' avonds een flink bord warm eten
quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
is er zo in gesloben de afgelopen weken. De Febo probeert ze min of meer te dwingen het te veranderen, maar gat hem niet worden denk.
sommige daar in huis eten sowieso geen slob, waaronder Jordy, dus die moeten wel iets anders hebben dan tussen de middag.
ideale winnaar.. soort Bart of Glennquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:00 schreef Folies het volgende:
Beetje mislukte popi die kale. Beetje bewegen en onvertsaanbaar ratelen. Absoluut niks toe te voegen, behalve de Belgen aanmoedigen.
Kan beter voor de deur gaan staan om leugenaars eruit te flikkeren.
Hoopten vanmorgen op een lekker maaltijdje.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:05 schreef mazaru het volgende:
Mogen de genomineerden niet mee eten?
IJdele hoop ben ik bang voor. En deze ploeg zal ook niets voor ze apart hebben gehouden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoopten vanmorgen op een lekker maaltijdje.
Die zijn podcast maken in de panic room.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:05 schreef mazaru het volgende:
Mogen de genomineerden niet mee eten?
Wie niet?quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:07 schreef Koos1958 het volgende:
David senior brengt zijn tijd daar ook vooral op zijn rug door
vanaf volgende week te horen bij uw lokale SL leverancierquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:07 schreef engine het volgende:
[..]
Die zijn podcast maken in de panic room.
Bedenk me dat elsa erbij stond die is wel zo om aan de anderen te denkenmquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
IJdele hoop ben ik bang voor. En deze ploeg zal ook niets voor ze apart hebben gehouden.
Ratten worden met ratten besmet. je.kan ook doorslaan in dingen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:11 schreef Verity het volgende:
Mattheus: Dit is wat er gebeurd als we met een goede groep overblijven Gezellig en delen.
![]()
![]()
Niels en Jordy hebben gisteren ook chips gebakken en zelfs naar de Boudoir gebracht. bah bah, Mattheus begint steeds erger te worden.
Pim Fortuyn:quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:11 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie is toch gelovig. Want kent niet echt de 10 geboden heb ik het idee. Als je zijn voorsteldilmpje ziet en dan zijn gedrag daar in bb klopt er.weinig van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |