Die zijn podcast maken in de panic room.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:05 schreef mazaru het volgende:
Mogen de genomineerden niet mee eten?
Wie niet?quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:07 schreef Koos1958 het volgende:
David senior brengt zijn tijd daar ook vooral op zijn rug door
vanaf volgende week te horen bij uw lokale SL leverancierquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:07 schreef engine het volgende:
[..]
Die zijn podcast maken in de panic room.
Bedenk me dat elsa erbij stond die is wel zo om aan de anderen te denkenmquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
IJdele hoop ben ik bang voor. En deze ploeg zal ook niets voor ze apart hebben gehouden.
Ratten worden met ratten besmet. je.kan ook doorslaan in dingen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:11 schreef Verity het volgende:
Mattheus: Dit is wat er gebeurd als we met een goede groep overblijven Gezellig en delen.
![]()
![]()
Niels en Jordy hebben gisteren ook chips gebakken en zelfs naar de Boudoir gebracht. bah bah, Mattheus begint steeds erger te worden.
Pim Fortuyn:quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:11 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie is toch gelovig. Want kent niet echt de 10 geboden heb ik het idee. Als je zijn voorsteldilmpje ziet en dan zijn gedrag daar in bb klopt er.weinig van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |