en Jordy droop huilend en smekend om vergeving afquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alles samengevat dus Keanu is de winnaar van het gesprek, het eerlijkste in het huis en echt geweldig![]()
Ik denk dat Keanu al in het gesprek inging met het gevoel: wat er ook gebeurd, ik heb gelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alles samengevat dus Keanu is de winnaar van het gesprek, het eerlijkste in het huis en echt geweldig![]()
Onzin, geen dingen verzinnen, ze werden geroepen voor de podcastquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
en Jordy droop huilend en smekend om vergeving af
Jordy ging vanquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Onzin, geen dingen verzinnen, ze werden geroepen voor de podcast
Dan inderdaad Jane, Elsa, Wicky, Axelquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:49 schreef Koos1958 het volgende:
Over wie zouden ze moeten kwaadspreken als jordy en niels er niet meer zijn. Oja jane is ook slecht he.
Weer koken natuurlijkquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:51 schreef Frummelie het volgende:
En wat moeten ze vanavond nou eten dan... of gaan ze dan weer koken..
Zo dat zou ik fantastisch vindenquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:50 schreef Ireth het volgende:
"Tring tring"
"Met Jeffrey!"
"Je moet kiezen, of jij naar huis of keanu en Mattheus genomineerd ipv jordy en Niels..."
Zal vast wel weer niet![]()
Disclaimer: Dit is mijn fantasie, hoeft NIET in het streamverslag!
Uiteraard!quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:51 schreef Frummelie het volgende:
En wat moeten ze vanavond nou eten dan... of gaan ze dan weer koken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |