zum kotzenquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:01 schreef mazaru het volgende:
Ik ben zo eerlijk... ik ben zo goed.... ik ben de beste.... ik ben heilig...
[ afbeelding ]
En betonnen muurquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu heeft een plaat voor zijn kop
Het is één grote slangenkuil met gekonkel en een boel leugens van allemaalquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:03 schreef cheanny het volgende:
Ik vind het ook zo mooi dat iedereen zichzelf zo eerlijk en oprecht vindt. Ze geloven hun eigen fantasieën. Waarom? Omdat ze zichzelf dan beschermen tegen de realiteit. Weinig zelfreflectie.
Dat besef komt pas als hij op de bank zit, maar zelfs dan zie ik hem nog wel dat goedpraten door Jeff en Matt geloven.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:05 schreef lojanda het volgende:
Keanu is zo trots op hoe het gesprek is gelopen en hoe hij nu een paar flinke veren in zijn kont krijgt van die twee zogenaamde “matties” van hem. Hij heeft nog niet door dat hij de eerste is die weggestemd wordt als ze in eigen vlees moeten gaan snijden.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:07 schreef Frummelie het volgende:
Dat gemeut over dat proeven, wat valt er te proeven dan er zit kraak nog smaak aan.... je hoeft niet bang te zijn dat er kruiden bij moeten.. of dat er teveel zout inzit...
Maar het vult wel de maag hèquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:07 schreef Frummelie het volgende:
Dat gemeut over dat proeven, wat valt er te proeven dan er zit kraak nog smaak aan.... je hoeft niet bang te zijn dat er kruiden bij moeten.. of dat er teveel zout inzit...
of in een podcastquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:08 schreef Ireth het volgende:
Hadden ze niet Jolien, milena en sharice er gelijk bij kunnen roepen? Scheelt weer 4x herhalen van "eerlijk, oprecht, afspraken "...
Was het gewoon proeven geweest dan hadden ze het ook niet stiekem hoeven te doenquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:07 schreef Frummelie het volgende:
Dat is ook wel raarquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Matt zet Jordy weer even te kakken over Valentijn
Precies dat...quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was het gewoon proeven geweest dan hadden ze het ook niet stiekem hoeven te doen
Mssn tijd voor een vliegtuigje voor Mattie van zijn ex. Veel geluk met Milena, en dan haar naamquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Matt zet Jordy weer even te kakken over Valentijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |