of hadden ze samen 1 van die kleine hamburgertjes kunnen eten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was het gewoon proeven geweest dan hadden ze het ook niet stiekem hoeven te doen
Waar kunnen we doneren????quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn tijd voor een vliegtuigje voor Mattie van zijn ex. Veel geluk met Milena, en dan haar naam
quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:10 schreef Ireth het volgende:
Jordy, niels en Axel moeten nu gewoon blijven! Dat zijn de enigen die nog ietwat tegengas kunnen geven om dit groepje weg te krijgen. Daar offer ik wicky met veel liefde voor op!
Minstensquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit verhaal gaan we dus vandaag nog 10x horen
En dan krijgen we de jordy variant waarschijnlijk ook nog eens in elke SL in de podcastquote:
Zit ik daar de hele dag mee in mijn hoofd!!quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:19 schreef mazaru het volgende:
Het is moeilijk bescheiden te blijven.
Wanneer je zo goed bent als ons.
Zo stoer, zo charmant en zo aardig
Dat zie je in één ogenblik
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zit ik daar de hele mee in mijn hoofd!!
haha, ik ook,quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zit ik daar de hele mee in mijn hoofd!!
Ja Ik snap het niet want vind die Jeffrey zooooooooo arrogant he maar goed BB zal hem niet op de bank zetten want dan gaat hij want de meesten denken er zo over.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Het erge is dat nu waarschijnlijk eerst de 4 laatkomers nog wel zullen gaan en dan pas iemand uit het "valse"groepje
Als die dag komt haal ik gebak in huisquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:20 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja Ik snap het niet want vind die Jeffrey zooooooooo arrogant he maar goed BB zal hem niet op de bank zetten want dan gaat hij want de meesten denken er zo over.
Die Matti wordt met de dag erger.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:14 schreef KinKiJan het volgende:
Ze vinden dat Axel positief veranderd is en z'n nominatie als een man neemt.
Mattheus: "Maar hoe hij ook reageert he? 'Ik weet dat meerdere mensen niet op mij hebben gestemd, ik neem het niemand kwalijk, dit is mijn positie'. En dit zijn de mensen die, als ik een kijker was, zo'n mensen wil ik erin houden. En niet iemand die altijd 'ik heb een target, ik heb een nominatie en ik ga heel de boel verzieken en ik haat jullie en ik wil wraak en ik wil wachten tot valentijn want ik wil liefdesbrieven hebben'.. Wat voor spel is dat dan?"
quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:19 schreef mazaru het volgende:
Het is moeilijk bescheiden te blijven.
Wanneer je zo goed bent als ons.
Zo stoer, zo charmant en zo aardig
Dat zie je in één ogenblik
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:21 schreef Verity het volgende:
Ik ben even weg geweest, maar heeft Keanu Jeffrey en Mattheus aangesproken over dat zij ook meededen aan het plannetje om Lennie en Keanu te nomineren? Of blijft het de schuld van Niels en Jordy?
Dat. Zijn matties zijn namelijk wel eerlijk tegen hemquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:21 schreef Verity het volgende:
Ik ben even weg geweest, maar heeft Keanu Jeffrey en Mattheus aangesproken over dat zij ook meededen aan het plannetje om Lennie en Keanu te nomineren? Of blijft het de schuld van Niels en Jordy?
Het is allemaal de schuld van Niels en Jordy, volgens Keanuquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:21 schreef Verity het volgende:
Dit vind ik nou juist weer spijker op de kop van 'mquote:
Tuurlijk blijft het De schuld van Niels en Jordy en Keanu die is zo naief he vergeeft het hunquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:21 schreef Verity het volgende:
Zegt iequote:Op donderdag 30 januari 2025 14:23 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Tuurlijk blijft het De schuld van Niels en Jordy en Keanu die is zo naief he vergeeft het hun
Even wat beelden tonen op het scherm om even alles door elkaar te gooienquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:24 schreef Koos1958 het volgende:
Om het tij te keren zouden er dingen te horne moeten zijn van Jeff en mattie
Het enige zinvolle dat hij tot nu toe in heel BB gezegd heeftquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:25 schreef engine het volgende:
Matthie komt zelf ook tot de conclusie dat hij een man is zonder ballen.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:26 schreef Ireth het volgende:
Ik wil kwootseventueel in combinatie met legoblokjes
quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:27 schreef Puzzie het volgende:
Krijgen we nu de hele middag deze drie huichelaars te zien?
laat die papegaai maar eens wat kwoots oplezen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:26 schreef Ireth het volgende:
Ik wil kwootseventueel in combinatie met legoblokjes
Als je het gesprek met Niels beluusterde vanmorgen dan weet je dat hij helemaal niet op brieven zit te wachten. Het is gewoon een doel. Matti hecht veel waarde aan zijn geloof maar heeft dan wel een heel slecht acceptatie vermogen voor mensen die anders zijn of een ander leven hebben gehad.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit vind ik nou juist weer spijker op de kop van 'm
edit: al is ie bij mij over het algemeen wel ver gedaald ten opzichte van het begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |