of hadden ze samen 1 van die kleine hamburgertjes kunnen eten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was het gewoon proeven geweest dan hadden ze het ook niet stiekem hoeven te doen
Waar kunnen we doneren????quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn tijd voor een vliegtuigje voor Mattie van zijn ex. Veel geluk met Milena, en dan haar naam
quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:10 schreef Ireth het volgende:
Jordy, niels en Axel moeten nu gewoon blijven! Dat zijn de enigen die nog ietwat tegengas kunnen geven om dit groepje weg te krijgen. Daar offer ik wicky met veel liefde voor op!
Minstensquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit verhaal gaan we dus vandaag nog 10x horen
En dan krijgen we de jordy variant waarschijnlijk ook nog eens in elke SL in de podcastquote:
Zit ik daar de hele dag mee in mijn hoofd!!quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:19 schreef mazaru het volgende:
Het is moeilijk bescheiden te blijven.
Wanneer je zo goed bent als ons.
Zo stoer, zo charmant en zo aardig
Dat zie je in één ogenblik
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zit ik daar de hele mee in mijn hoofd!!
haha, ik ook,quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zit ik daar de hele mee in mijn hoofd!!
Ja Ik snap het niet want vind die Jeffrey zooooooooo arrogant he maar goed BB zal hem niet op de bank zetten want dan gaat hij want de meesten denken er zo over.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Het erge is dat nu waarschijnlijk eerst de 4 laatkomers nog wel zullen gaan en dan pas iemand uit het "valse"groepje
Als die dag komt haal ik gebak in huisquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:20 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja Ik snap het niet want vind die Jeffrey zooooooooo arrogant he maar goed BB zal hem niet op de bank zetten want dan gaat hij want de meesten denken er zo over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |