Nonsens. OAN, Fox et al zijn niet te vergelijken met een MSNBC.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mwoh... MSNBC en CNN zijn de laatste jaren net zo gekleurd.
Hollywood gaat daar begin maart wel voor zorgenquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jij dacht echt dat de gemiddelde amerikaan ook maar iets merkt van de zogenaamde 'wook-hysterie'?
Niet echt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:29 schreef V. het volgende:
Dat opgeklopte gelul overwoke is ook zo'n kansloze non-issue.
MSNBC is neutraal ja?quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:26 schreef V. het volgende:
[..]
Nonsens. OAN, Fox et al zijn niet te vergelijken met een MSNBC.
En objectiviteit is sowieso een illusie.
Als je dat echt denkt heb je de afgelopen jaren geen Amerikaanse televisie gekekeken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mwoh... MSNBC en CNN zijn de laatste jaren net zo gekleurd.
Genoeg. Daarom kan ik dat ook zeggen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:32 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als je dat echt denkt heb je de afgelopen jaren geen Amerikaanse televisie gekekeken.
Er was een discussie gaande over de rol van de media, waarbij ik een genuanceerd inzicht probeerde te geven in het functioneren van serieuze media. Maar ik knipper twee keer met m'n ogen en het gaat alweer over hoe de 'msm' in de VS het wokeisme promoten:quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alles?
Zou je daar een quote van kunnen geven?
Ik zeg dat het een substantieel onderdeel is van de huidige ommezwaai.
Dat is ook zo hilarisch. Nergens stel ik dat woke 'het probleem van alles' is, maar als ik uberhaupt over woke als probleem wil spreken (omdat dat het IS), ben ik ineens bezig met stokpaardjes en obsessies en spoken. Puur omdat ik het aanroer.
Hoe komt dat?
Op deze pagina zit je ook weer verongelijkt te janken en koppel je van alles aan woke. Je baalt er naar eigen zeggen van dat Trump heeft gewonnen, maar gezien het doorgeslagen wokeisme verbaast jou dat niets. En als die wokies zo door blijven gaan, dan wint hij over vier jaar gewoon weer.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies.
Schrijf gewoon dat het land waarin je leeft vergeven is van systematisch racisme en intersectionele onrechtvaardigheid en dat het twee voor twaalf is qua klimaat en de rijken meer moeten inleveren en we af moeten van een witheteronormatief narratief om zaken te duiden.
Gewoon: feiten.
Zoals CNN, ABC, MSNBC...
Nee. Het is nu klaar. Draai een andere plaat. Er speelt meer in de wereld.quote:
Ik heb het nergens over transgenders op CNN.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er was een discussie gaande over de rol van de media, waarbij ik een genuanceerd inzicht probeerde te geven in het functioneren van serieuze media. Maar ik knipper twee keer met m'n ogen en het gaat alweer over hoe de 'msm' in de VS het wokeisme promoten:
[..]
Op deze pagina zit je ook weer verongelijkt te janken en koppel je van alles aan woke. Je baalt er naar eigen zeggen van dat Trump heeft gewonnen, maar gezien het doorgeslagen wokeisme verbaast jou dat niets. En als die wokies zo door blijven gaan, dan wint hij over vier jaar gewoon weer.
Daar doel ik wanneer ik stel dat je discussie probeert te vernauwen tot jouw stokpaardjes.
Er gebeurt een hoop in de VS, met een regering die in moordend tempo de grenzen van de rechtsstaat opzoekt. Dat vind ik stukken interessanter en urgenter dan gejank over teveel aandacht voor transgenders op CNN.
OK.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee. Het is nu klaar. Draai een andere plaat. Er speelt meer in de wereld.
Mwah, heel ver van de waarheid zit je niet af inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OK.
CNN en MSNBC zijn compleet objectieve en betrouwbare media, en de reden dat Trump ondanks zijn incompetentie, misdaden en arrogantie toch gewonnen heeft, ligt puur aan het feit dat de meeste Amerikanen dom en racistisch zijn.
Zo akkoord?
Ja, iedereen die het niet met je eens is moet zo denken natuurlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OK.
CNN en MSNBC zijn compleet objectieve en betrouwbare media, en de reden dat Trump ondanks zijn incompetentie, misdaden en arrogantie toch gewonnen heeft, ligt puur aan het feit dat de meeste Amerikanen dom en racistisch zijn.
Zo akkoord?
Ik merk het, dit scoort veel beter.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, heel ver van de waarheid zit je niet af inderdaad.
Ik doe maar een poging om geen reprimande te krijgen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, iedereen die het niet met je eens is moet zo denken natuurlijk.
Hoop dat je het ook sarcastisch bedoeld.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als de maan niet van kaas is, is hij van marsepein, er zijn geen andere opties.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, iedereen die het niet met je eens is moet zo denken natuurlijk.
Waarom heeft Trump gewonnen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:40 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als de maan niet van kaas is, is hij van marsepein, er zijn geen andere opties.
Omdat bangrechts denkt dat dat beter is voor hun portemonnee en als dat straks niet het geval blijkt toch de schuld aan links zal geven, want dat is hen aangeleerd.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom heeft Trump gewonnen?
Toevallig lees ik net een bericht dat de rente in de VS niet wordt verlaagd, wat Trump niet leuk vind.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar is rechts Amerika bang voor?quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:42 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Omdat bangrechts denkt dat dat beter is voor hun portemonnee en als dat straks niet het geval blijkt toch de schuld aan links zal geven, want dat is hen aangeleerd.
Dat het Amerikaans electoraat tamelijk achterlijk is en licht racistische neigingen heeft?quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoop dat je het ook sarcastisch bedoeld.
Achterlijke tijden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
We maken dus mee dat MAGA's en Musketeers 'ironisch' een Hitlergroet gaan doen, met als resultaat dat plots allerlei figuren een Hitlergroet doen, alsof het een Tiktok-challenge is.
We leven echt in wonderlijke tijden.
Alles wat onbekend is, daarom krijgen ze een harde plasser als Trump een show maakt van het uitzetten van illegalen door ze als zware criminelen te portretteren want dat bevestigt ze in hun angst die ze voor die mensen hebben.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar is rechts Amerika bang voor?
Pro-life, maar word svp niet ziek, arm, werkeloos of oud, want dan kost onze morele hobby teveel geld.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
We maken dus mee dat MAGA's en Musketeers 'ironisch' een Hitlergroet gaan doen, met als resultaat dat plots allerlei figuren een Hitlergroet doen, alsof het een Tiktok-challenge is.
Achter een boekenkast gaan zitten blijkt iig geen waterdicht plan te zijn, heb ik wel eens gelezen.quote:
Rechts Amerika is bang voor illegalen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:51 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Alles wat onbekend is, daarom krijgen ze een harde plasser als Trump een show maakt van het uitzetten van illegalen door ze als zware criminelen te portretteren want dat bevestigt ze in hun angst die ze voor die mensen hebben.
Dit heb ik voorspeld!quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Exact, het zijn wonderlijke tijden om van een gebaar, wat totaal geen Hitlergroet is, het zodanig te framen dat dat het wel is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Ja, want dat zijn immers verkrachters en moordenaars volgens het oranje orakel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Rechts Amerika is bang voor illegalen?
Vroeger niet. De MAGA-gestapo komt echter niet in de buurt van een boekenkast.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Achter een boekenkast gaan zitten blijkt iig geen waterdicht plan te zijn, heb ik wel eens gelezen.
Zucht.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:56 schreef Rnie het volgende:
[..]
Exact, het zijn wonderlijke tijden om van een gebaar, wat totaal geen Hitlergroet is, het zodanig te framen dat dat het wel is.
De grap is nu dat er users en types zoals jij zijn die beginnen te zeiken omdat het een "trend" begint te worden, terwijl jullie diegene zijn die constant de link leggen.
Het zijn wonderlijke tijden van gaslighting..quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:56 schreef Rnie het volgende:
[..]
Exact, het zijn wonderlijke tijden om van een gebaar, wat totaal geen Hitlergroet is, het zodanig te framen dat dat het wel is.
De grap is nu dat er users en types zoals jij zijn die beginnen te zeiken omdat het een "trend" begint te worden, terwijl jullie diegene zijn die constant de link leggen.
Hij schijnt van de Nordic Catholic Church te zijn. Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zucht.
Ik snap dat de gelovige meneer in dar filmpje geen nazi is of aanhanger van Hitler.
Punt is dat die armbeweging er hoe dan ook uitziet als een Hitlergroet, daar verandert de ironische intentie niets aan.
En dat maakt het zo idioot, vandaar ook mijn verwijzing naar een Tiktok-challenge.
Omdat woke.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Trump en zijn plannen ander landen te chanteren, aan te vallen, land te jattenquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Antiwoke heeft tenminste veel goeds gebracht
Jen Psaki werkt voor MSNBCquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:32 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als je dat echt denkt heb je de afgelopen jaren geen Amerikaanse televisie gekekeken.
Fucking hell lmao!quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ot-september-betaaldquote:Twee miljoen ambtenaren in VS krijgen in mailtje ontslagpremie aangeboden
Vrijwel alle rijksambtenaren in de Verenigde Staten hebben vandaag een mailtje gekregen met het aanbod om op te stappen. Wie wil vertrekken, hoeft alleen maar 'ontslag' terug te mailen en krijgt nog tot september betaald
Zowel "woke" als "antiwoke" hebben ons niet veel goeds gebracht. Als je de kernwaarden van waar ooit "woke" uit is ontstaan zou bekijken zijn er weinig mensen die daar iets tegenin zouden kunnen brengen. Het is zeker in de VS wel gekaapt door een groep mensen die eigenlijk helemaal niet woke zijn, maar vooral contrair en heel erg boos.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Antiwoke heeft tenminste veel goeds gebracht
Ik denk dat je de invloed van dit forum op Amerika lichtelijk overschatquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm, dat hele stokpaardje van 'racisme' en 'fascisme' is het enige wat besproken mag worden? Dan zijn we snel uitgepraat ja, en zal in de VS de GOP de komende decennia ook zegevieren.
Gewoon alles wat onwelgevallig is inhoudsloos noemen, en stokpaardjes, en de komende vier jaar blijven roepen dat de nazi's terug zijn.
Succes dáármee, Koos.
Je doet nu precies hetgeen je zo verafschuwt. Iemand in een hokje plaatsen en tegen dat hokje aan trappen. Terwijl je heel goed weet dat Koos helemaal niet is wat je hier probeert te claimen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm, dat hele stokpaardje van 'racisme' en 'fascisme' is het enige wat besproken mag worden? Dan zijn we snel uitgepraat ja, en zal in de VS de GOP de komende decennia ook zegevieren.
Gewoon alles wat onwelgevallig is inhoudsloos noemen, en stokpaardjes, en de komende vier jaar blijven roepen dat de nazi's terug zijn.
Succes dáármee, Koos.
En nota bene een (niet blanke) vrouw die succesvol tegen een buitenaards wezen vecht in een film, dat is zo woke, want het is onrealitisch dat zo'n zwakke vrouw dat wint. Daarvoor wonnen alleen stoere mannen gelukt, zoals Arnie en Danny Glover. Dat kan echt niet zo langer doorgaan, wij eisen alleen nog half naakte gespierde mannen in actiefilms!quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik ook. De laatste tien jaar is het aantal negroide quarterbacks in de NFL verdubbeld. Dikke DEI, jonguh, ik zweer het je. Oh ja, en er was laatst een tranny op de buis. Vlug, laten we stemmen op een autoritaire gek met grootheidswaanzin voor het te laat is!
Terwijl iedereen zijn standpunt inmiddels door en door kent.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je doet nu precies hetgeen je zo verafschuwt. Iemand in een hokje plaatsen en tegen dat hokje aan trappen. Terwijl je heel goed weet dat Koos helemaal niet is wat je hier probeert te claimen.
i.i.g. niet wat je in #246 zetquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Terwijl iedereen zijn standpunt inmiddels door en door kent.
Zoals ik nergens geclaimd heb dat 'woke alleen' overal schuldig aan is. Dat hokje word ik dan weer ingekukeld, terwijl ik zulks niet heb gezegd. Ik stel dat het substantieel onderdeel is van een vrij rigoureuze aardverschuiving in het Amerikaans politiek landschap, ook op electoraal-sociaal gebied, en dat dát niet serieus nemen maar het steevast afwimpelen als 'domheid', 'haat' of gewoon 'angst', dit terwijl een Republikeinse kandidaat sinds Hoover nog nooit zoveel stemmen van minderheden heeft weten te vergaren, nogal kortzichtig is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je doet nu precies hetgeen je zo verafschuwt. Iemand in een hokje plaatsen en tegen dat hokje aan trappen. Terwijl je heel goed weet dat Koos helemaal niet is wat je hier probeert te claimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |