abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216473148
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 18:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt rechts is daar heel goed in
Projectie blijft een bijzonder fenomeen.
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 18:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kijk, nu verspreid je zelf een leugen.
Nee hoor, die illegale migranten gaan echt uit het land worden gezet. Dit ongeacht het vele geschuimbek dat het zal gaan opleveren bij politieke tegenstanders, activisten en actiegroepen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216473158
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2025 18:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Klopt.
Zo roept rechts dat links van X af is gegaan, omdat de community notes hun leugens ontmaskeren.

En vervolgens huilt rechts dat links ze voor leugenaars uitmaakt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_216473191
quote:

[..]
.
[..]
Nee hoor, die illegale migranten gaan echt uit het land worden gezet. Dit ongeacht het vele geschuimbek dat het zal gaan opleveren bij politieke tegenstanders, activisten en actiegroepen.
Illegale migranten werden al uitgezet voordat Trump aan de macht kwam.

Trump moet bijna 8.000 per week uit zetten wil hij Obama evenaren in diens hoogste jaar.

En dat ging zonder alle rumoer die we nu zien.
pi_216473352
quote:

[..]

Nee hoor, die illegale migranten gaan echt uit het land worden gezet.
Dan gaan de eieren en ander fysiek klote werk alleen maar duurder maken aangezien deze groep uit 8.3 miljoen arbeiders bestaat.

About 8.3 million U.S. workers in 2022 were unauthorized immigrant

Wat is het standpunt van maga over werkgevers die illegalen in dienst hebben, zijn die ook criminelen en moeten deze vervolgd worden? Ik vraag dit voor onze vriend trump tijdens zijn niet verkozen tijd.

Report: Trump Happily Employing Undocumented Workers While ICE Rounds Them Up
pi_216473415
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2025 16:35 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd naar feitelijke onderbouwing van de stelling dat de reguliere media onbetrouwbaar is.

Ik stel alleen maar vragen.
Het staat op X.
Allah Al Watan Al Malik
pi_216473430
quote:

[..]
[..]
Vooral veel geschuimbek bij winkeliers, boeren en bouwbedrijven.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 29 januari 2025 @ 18:47:39 #157
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216473507
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 18:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Vooral veel geschuimbek bij winkeliers, boeren en bouwbedrijven.
En consumenten die hogere prijzen moeten gaan betalen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216473520
quote:
Ik ben nog steeds benieuwd naar feitelijke onderbouwing van de stelling dat de reguliere media onbetrouwbaar is.

Reguliere media steken de hand in eigen boezem als er fouten worden gemaakt. Ik ken geen journalist die nog nooit een rectificatie heeft moeten plaatsen. We maken immers allemaal weleens fouten.

Voor haters van de 'msm' is dat reden om met een beschuldigende vinger te wijzen en heel hard 'zie je wel' te roepen.

Denk je dat alternatieve media weleens rectificaties plaatsen? Natuurlijk niet. In het beste geval wordt de fout gewoon doodgezwegen en snel een ander onderwerp aangesneden. Maar soms wordt de leugen ook gewoon eindeloos herhaald.

Zoals ik al eerder aangaf: reguliere media zijn niet onfeilbaar, alles behalve. Er worden fouten gemaakt, invalshoeken kunnen bevooroordeeld zijn. Maar als er aantoonbaar fouten worden gemaakt worden die gecorrigeerd en niet herhaald. Er is sprake van zelfreinigend vermogen, en een wens om het beter te doen. Die reflex ontbreekt te vaak volledig bij alternatieve media.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_216473692
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 18:35 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dan gaan de eieren en ander fysiek klote werk alleen maar duurder maken aangezien deze groep uit 8.3 miljoen arbeiders bestaat.

About 8.3 million U.S. workers in 2022 were unauthorized immigrant

Wat is het standpunt van maga over werkgevers die illegalen in dienst hebben, zijn die ook criminelen en moeten deze vervolgd worden? Ik vraag dit voor onze vriend trump tijdens zijn niet verkozen tijd.

Report: Trump Happily Employing Undocumented Workers While ICE Rounds Them Up

Alleen al het uitzetten van 11 miljoen migranten gaat zo'n 185 miljard dollar kosten.
En daar zitten de economische gevolgen nog niet eens bij.
Bekijk deze YouTube-video
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:07:31 #160
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216473770
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 07:53 schreef NLGooner het volgende:

[..]
Waar staat woke volgens jou voor?
Intersectionele identiteitspolitiek die op basis van vaststaande eigenschappen van mensen diezelfde mensen in groepen gaat opdelen om vervolgens te kijken of individu x bij de daders of slachtoffers hoort in een systeem van institutionele onrechtvaardigheid.

Vergif, dus.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:09:20 #161
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216473788
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 18:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Reguliere media steken de hand in eigen boezem als er fouten worden gemaakt. Ik ken geen journalist die nog nooit een rectificatie heeft moeten plaatsen. We maken immers allemaal weleens fouten.

Voor haters van de 'msm' is dat reden om met een beschuldigende vinger te wijzen en heel hard 'zie je wel' te roepen.

Denk je dat alternatieve media weleens rectificaties plaatsen? Natuurlijk niet. In het beste geval wordt de fout gewoon doodgezwegen en snel een ander onderwerp aangesneden. Maar soms wordt de leugen ook gewoon eindeloos herhaald.

Zoals ik al eerder aangaf: reguliere media zijn niet onfeilbaar, alles behalve. Er worden fouten gemaakt, invalshoeken kunnen bevooroordeeld zijn. Maar als er aantoonbaar fouten worden gemaakt worden die gecorrigeerd en niet herhaald. Er is sprake van zelfreinigend vermogen, en een wens om het beter te doen. Die reflex ontbreekt te vaak volledig bij alternatieve media.
Niet bij CNN, recent.

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216473873
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niet bij CNN, recent.

FOX evenmin, en die behoort ook tot de 'msm'.

Je snapt hopelijk dat ik spreek in algemeenheden. Het is over het algemeen goed gesteld om het zelfcorrigerend vermogen van reguliere media. Als CNN vasthoudt aan foutieve berichtgeving dan vind ik dat kwalijk, maar dat doet verder geen afbreuk aan mijn eerdere betoog.
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:28:54 #163
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216474044
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 19:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je snapt hopelijk dat ik spreek in algemeenheden. Het is over het algemeen goed gesteld om het zelfcorrigerend vermogen van reguliere media. Als CNN vasthoudt aan foutieve berichtgeving dan vind ik dat kwalijk, maar dat doet verder geen afbreuk aan mijn eerdere betoog.
Rectificeren is leuk verder, maar dat is natuurlijk ook achteraf wanneer de schade al is aangericht.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216474063
quote:

Denk niet dat de reguliere media per definitie onbetrouwbaar is. Alleen dat ze het meestal vanuit een bepaalde invalshoek brengen (zoals bv. de NOS over Gaza). Moet je dat als journalist willen is een andere vraag.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:31:02 #165
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_216474082
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 18:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zodra jij gaat schrijven dat alle immigranten verkrachters en moordenaars zijn dan ben je weer betrouwbaar, begrijp dat dan. Zodra je schrijft dat je zeker weet dat Corona toch echt uit een Chinees lab komt. Zodra je schrijft dat Trump toch echt in 2020 gewonnen heeft.

Feiteloos gebazel wat in het eigen straatje past, dat is wat dom-rechtse onnozelaars willen lezen. Klimaat en milieu is toch veel te lastig? En nuance over migranten, de horror! Nee, duidelijk maken dat er een ander is die verantwoordelijk is voor jouw ellende, dat is de kern van een succesvolle dom-rechtse nieuwsvoorziening. Daar voorzien sociale media in hoge mate in.
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:34:21 #166
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216474142
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 19:31 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Zodra jij gaat schrijven dat alle immigranten verkrachters en moordenaars zijn dan ben je weer betrouwbaar, begrijp dat dan. Zodra je schrijft dat je zeker weet dat Corona toch echt uit een Chinees lab komt. Zodra je schrijft dat Trump toch echt in 2020 gewonnen heeft.

Feiteloos gebazel wat in het eigen straatje past, dat is wat dom-rechtse onnozelaars willen lezen. Klimaat en milieu is toch veel te lastig? En nuance over migranten, de horror! Nee, duidelijk maken dat er een ander is die verantwoordelijk is voor jouw ellende, dat is de kern van een succesvolle dom-rechtse nieuwsvoorziening. Daar voorzien sociale media in hoge mate in.
Precies.

Schrijf gewoon dat het land waarin je leeft vergeven is van systematisch racisme en intersectionele onrechtvaardigheid en dat het twee voor twaalf is qua klimaat en de rijken meer moeten inleveren en we af moeten van een witheteronormatief narratief om zaken te duiden.

Gewoon: feiten.

Zoals CNN, ABC, MSNBC...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216474148
En die freeze op van alles en nog wat is alweer teruggedraaid.

https://www.nytimes.com/l(...)365bb?smid=url-share

Is dit nog steeds promises made, promises kept?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:34:57 #168
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216474152
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 19:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Denk niet dat de reguliere media per definitie onbetrouwbaar is. Alleen dat ze het meestal vanuit een bepaalde invalshoek brengen (zoals bv. de NOS over Gaza). Moet je dat als journalist willen is een andere vraag.
De 'linkse' bias is vrij duidelijk aanwezig ja.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216474203
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 19:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Wat?

Goed nou heb ik laatst ook mensen horen roepen dat het nu eindelijk (?) eens afgelopen moet zijn met het linkse Rutte beleid maar deze is nieuw voor me.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:38:27 #170
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216474225
Walter Cronkite, dat is de graadmeter voor goede journalistiek...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216474312

https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lgvjf7l5v22e

De overige 10% schijnt om Melania te gaan
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:45:09 #172
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216474358
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 19:42 schreef Ulx het volgende:
[ afbeelding ]

https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lgvjf7l5v22e

De overige 10% schijnt om Melania te gaan
Sowieso, een NSB-kliklijn :')
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_216474361
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Rectificeren is leuk verder, maar dat is natuurlijk ook achteraf wanneer de schade al is aangericht.
Sure. Maar een serieus medium rectificeert niet alleen, maar trekt daar ook lering uit. Je blijft niet dezelfde leugens maken en bent voortaan alerter.

Dat is het grote verschil met alternatieve media (zie mijn eerdere betoog).
pi_216474400
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 18:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Het staat op X.
So?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_216474471
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De 'linkse' bias is vrij duidelijk aanwezig ja.
Ik ben benieuwd naar een onderbouwing hiervoor.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')