Projectie blijft een bijzonder fenomeen.quote:
Nee hoor, die illegale migranten gaan echt uit het land worden gezet. Dit ongeacht het vele geschuimbek dat het zal gaan opleveren bij politieke tegenstanders, activisten en actiegroepen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kijk, nu verspreid je zelf een leugen.
Klopt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Projectie blijft een bijzonder fenomeen.
Illegale migranten werden al uitgezet voordat Trump aan de macht kwam.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
.
[..]
Nee hoor, die illegale migranten gaan echt uit het land worden gezet. Dit ongeacht het vele geschuimbek dat het zal gaan opleveren bij politieke tegenstanders, activisten en actiegroepen.
Dan gaan de eieren en ander fysiek klote werk alleen maar duurder maken aangezien deze groep uit 8.3 miljoen arbeiders bestaat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, die illegale migranten gaan echt uit het land worden gezet.
Het staat op X.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:35 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd naar feitelijke onderbouwing van de stelling dat de reguliere media onbetrouwbaar is.
Ik stel alleen maar vragen.
Vooral veel geschuimbek bij winkeliers, boeren en bouwbedrijven.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Projectie blijft een bijzonder fenomeen.
[..]
Nee hoor, die illegale migranten gaan echt uit het land worden gezet. Dit ongeacht het vele geschuimbek dat het zal gaan opleveren bij politieke tegenstanders, activisten en actiegroepen.
En consumenten die hogere prijzen moeten gaan betalen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vooral veel geschuimbek bij winkeliers, boeren en bouwbedrijven.
Reguliere media steken de hand in eigen boezem als er fouten worden gemaakt. Ik ken geen journalist die nog nooit een rectificatie heeft moeten plaatsen. We maken immers allemaal weleens fouten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:35 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd naar feitelijke onderbouwing van de stelling dat de reguliere media onbetrouwbaar is.
Alleen al het uitzetten van 11 miljoen migranten gaat zo'n 185 miljard dollar kosten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan gaan de eieren en ander fysiek klote werk alleen maar duurder maken aangezien deze groep uit 8.3 miljoen arbeiders bestaat.
About 8.3 million U.S. workers in 2022 were unauthorized immigrant
Wat is het standpunt van maga over werkgevers die illegalen in dienst hebben, zijn die ook criminelen en moeten deze vervolgd worden? Ik vraag dit voor onze vriend trump tijdens zijn niet verkozen tijd.
Report: Trump Happily Employing Undocumented Workers While ICE Rounds Them Up
Intersectionele identiteitspolitiek die op basis van vaststaande eigenschappen van mensen diezelfde mensen in groepen gaat opdelen om vervolgens te kijken of individu x bij de daders of slachtoffers hoort in een systeem van institutionele onrechtvaardigheid.quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:53 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Waar staat woke volgens jou voor?
Niet bij CNN, recent.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Reguliere media steken de hand in eigen boezem als er fouten worden gemaakt. Ik ken geen journalist die nog nooit een rectificatie heeft moeten plaatsen. We maken immers allemaal weleens fouten.
Voor haters van de 'msm' is dat reden om met een beschuldigende vinger te wijzen en heel hard 'zie je wel' te roepen.
Denk je dat alternatieve media weleens rectificaties plaatsen? Natuurlijk niet. In het beste geval wordt de fout gewoon doodgezwegen en snel een ander onderwerp aangesneden. Maar soms wordt de leugen ook gewoon eindeloos herhaald.
Zoals ik al eerder aangaf: reguliere media zijn niet onfeilbaar, alles behalve. Er worden fouten gemaakt, invalshoeken kunnen bevooroordeeld zijn. Maar als er aantoonbaar fouten worden gemaakt worden die gecorrigeerd en niet herhaald. Er is sprake van zelfreinigend vermogen, en een wens om het beter te doen. Die reflex ontbreekt te vaak volledig bij alternatieve media.
FOX evenmin, en die behoort ook tot de 'msm'.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet bij CNN, recent.
Bekijk deze YouTube-video
Rectificeren is leuk verder, maar dat is natuurlijk ook achteraf wanneer de schade al is aangericht.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
FOX evenmin, en die behoort ook tot de 'msm'.
Je snapt hopelijk dat ik spreek in algemeenheden. Het is over het algemeen goed gesteld om het zelfcorrigerend vermogen van reguliere media. Als CNN vasthoudt aan foutieve berichtgeving dan vind ik dat kwalijk, maar dat doet verder geen afbreuk aan mijn eerdere betoog.
Denk niet dat de reguliere media per definitie onbetrouwbaar is. Alleen dat ze het meestal vanuit een bepaalde invalshoek brengen (zoals bv. de NOS over Gaza). Moet je dat als journalist willen is een andere vraag.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:35 schreef Barbusse het volgende:
Zodra jij gaat schrijven dat alle immigranten verkrachters en moordenaars zijn dan ben je weer betrouwbaar, begrijp dat dan. Zodra je schrijft dat je zeker weet dat Corona toch echt uit een Chinees lab komt. Zodra je schrijft dat Trump toch echt in 2020 gewonnen heeft.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Reguliere media steken de hand in eigen boezem als er fouten worden gemaakt. Ik ken geen journalist die nog nooit een rectificatie heeft moeten plaatsen. We maken immers allemaal weleens fouten.
Voor haters van de 'msm' is dat reden om met een beschuldigende vinger te wijzen en heel hard 'zie je wel' te roepen.
Denk je dat alternatieve media weleens rectificaties plaatsen? Natuurlijk niet. In het beste geval wordt de fout gewoon doodgezwegen en snel een ander onderwerp aangesneden. Maar soms wordt de leugen ook gewoon eindeloos herhaald.
Zoals ik al eerder aangaf: reguliere media zijn niet onfeilbaar, alles behalve. Er worden fouten gemaakt, invalshoeken kunnen bevooroordeeld zijn. Maar als er aantoonbaar fouten worden gemaakt worden die gecorrigeerd en niet herhaald. Er is sprake van zelfreinigend vermogen, en een wens om het beter te doen. Die reflex ontbreekt te vaak volledig bij alternatieve media.
Precies.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:31 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Zodra jij gaat schrijven dat alle immigranten verkrachters en moordenaars zijn dan ben je weer betrouwbaar, begrijp dat dan. Zodra je schrijft dat je zeker weet dat Corona toch echt uit een Chinees lab komt. Zodra je schrijft dat Trump toch echt in 2020 gewonnen heeft.
Feiteloos gebazel wat in het eigen straatje past, dat is wat dom-rechtse onnozelaars willen lezen. Klimaat en milieu is toch veel te lastig? En nuance over migranten, de horror! Nee, duidelijk maken dat er een ander is die verantwoordelijk is voor jouw ellende, dat is de kern van een succesvolle dom-rechtse nieuwsvoorziening. Daar voorzien sociale media in hoge mate in.
De 'linkse' bias is vrij duidelijk aanwezig ja.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk niet dat de reguliere media per definitie onbetrouwbaar is. Alleen dat ze het meestal vanuit een bepaalde invalshoek brengen (zoals bv. de NOS over Gaza). Moet je dat als journalist willen is een andere vraag.
Wat?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
FOX evenmin, en die behoort ook tot de 'msm'.
Sowieso, een NSB-kliklijnquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:42 schreef Ulx het volgende:
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lgvjf7l5v22e
De overige 10% schijnt om Melania te gaan
Sure. Maar een serieus medium rectificeert niet alleen, maar trekt daar ook lering uit. Je blijft niet dezelfde leugens maken en bent voortaan alerter.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Rectificeren is leuk verder, maar dat is natuurlijk ook achteraf wanneer de schade al is aangericht.
So?quote:
Ik ben benieuwd naar een onderbouwing hiervoor.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De 'linkse' bias is vrij duidelijk aanwezig ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |