Zou jij het accepteren dat de Nederlandse overheid jouw ziektekostenverzekering bevriest, omdat ze eerst willen kijken of er subsidie wordt uitgegeven aan condooms in Gaza?quote:Op woensdag 29 januari 2025 05:42 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Snap je dat serieus niet? Jij denkt dat een nieuwe administratie binnen een paar dagen miljoenen aan transacties kan uitpluizen? Als je lekkage hebt sluit je als eerste de hoofdkraan af, ik als huiseigenaar van een klushuis heb dat helaas regelmatig moeten doen. En ik kan je verzekeren dat dat de beste en enige juiste manier is als je een lekkage ontdekt.
Alleen als er toestemming was van de verkeersleiding, waarom dan het luchtruim opeens sluiten, zoals een aantal keer gebeurd is. Vliegtuigen moesten aan de grond blijven.quote:Op woensdag 29 januari 2025 04:21 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat er (zoals in veel gebieden in Amerika overigens) onderzoek met een aantal drones werd gedaan, met toestemming van de luchtverkeersleiding. Vervolgens zijn burgers massaal (je ziet dit ook vaak bij graancirkels en degelijke) zich ermee gaan bemoeien en was binnen no time het hele luchtruim gevuld met drones. Allemaal onder toeziend oog van de overheid die er geen gevaar in zag.
Dat is mijn conclusie van het verhaaltje een beetje. Waar ze oorspronkelijk exact onderzoek naar deden: wie het weet mag het zeggen, ik denk niet iets heel erg interessants maar complotgekkies genoeg tegenwoordig
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 januari 2025 05:42 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Snap je dat serieus niet? Jij denkt dat een nieuwe administratie binnen een paar dagen miljoenen aan transacties kan uitpluizen? Als je lekkage hebt sluit je als eerste de hoofdkraan af, ik als huiseigenaar van een klushuis heb dat helaas regelmatig moeten doen. En ik kan je verzekeren dat dat de beste en enige juiste manier is als je een lekkage ontdekt.
Zekersquote:Op woensdag 29 januari 2025 02:25 schreef Eagles89 het volgende:
.
Wat.is.dit.genieten. En we hebben nog bijna 4(!) jaar te gaan
Geschiedenis herschrijven. Goed moment om 1984 te herlezen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 06:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zekers![]()
Zo zitten de eerste 6 januari rellers alweer vast en is eentje dood![]()
Echt briljant om die blind gratie te verlenen.
Bekijk deze YouTube-video
Animal farm lijkt me beter passen bij deze administratie.quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Geschiedenis herschrijven. Goed moment om 1984 te herlezen.
Dude. ‘Administration’ vertaal je naar ‘regering’, niet naar administratie.quote:Op woensdag 29 januari 2025 05:42 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Waar staat woke volgens jou voor?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Absoluut. En een van de redenen dat Trump gewonnen heeft is precies vanwege het soort retoriek waar in jij steeds weer vervalt. Nul nuance, labels en verdachtmakingen.
Tegen woke, dus voor het schrappen van Medicaid, vooral voor de meest zwakken.
Topshow weer. Dit is waarom die beweging overal aan het imploderen is. Mensen hebben geen zin meer in deze giftigheid.
Berniequote:Op woensdag 29 januari 2025 08:06 schreef Perrin het volgende:
Er zijn nog Democrats die iets van weerstand bieden aan waar Trump mee bezig is.
[ x ]
Sanders heeft gelijk, maar nu alle MAGA zeilen bijgezet zijn zullen veranderingen misschien traag gaan, maar niet onmogelijk zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:06 schreef Perrin het volgende:
Er zijn nog Democrats die iets van weerstand bieden aan waar Trump mee bezig is.
[ x ]
Kritische vragen zijn niet wenselijk? Beetje goede PR draait daar z'n handen toch niet voor om?quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:08 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Dit is zeer goed en zeer verstandig, de monopoly die de gevestigde media had op toegang tot het Witte Huis word eindelijk doorbroken.
Waarom zouden kritische vragen niet wenselijk zijn?quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:38 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Kritische vragen zijn niet wenselijk? Beetje goede PR draait daar z'n handen toch niet voor om?
Ik mis de optie "Ja ik vertrek, want ik ben vol vertrouwen dat Trump en Musk, 2 notoire wanbetalers, die vergoeding ook echt gaan betalen. TRUMP TRUMP TRUMP"quote:
Sorry ik interpreteerde het verkeerd. Als ik het zo begrijp laten ze extra personen/media toequote:Op woensdag 29 januari 2025 10:39 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom zouden kritische vragen niet wenselijk zijn?
Welkom tot het mediacircus waar elke stalmeester dadelijk toegang gaat krijgen om totaal irrelevante vragen te gaan stellen en af te leiden van relevante en niet beantwoorden vragen..quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:49 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Sorry ik interpreteerde het verkeerd. Als ik het zo begrijp laten ze extra personen/media toe
Misschien moeten ze even bij de Belastingdienst vragen hoe dit uitpaktquote:
Prima hoor, alleen zijn bloggers en influencers vaak geen betrouwbare bron.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:08 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Dit is zeer goed en zeer verstandig, de monopoly die de gevestigde media had op toegang tot het Witte Huis word eindelijk doorbroken.
Dat is die huppelkut die stelde dat zij vinden dat het geboorterecht unconstitutional is....quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:08 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
De influencers die Amerikanen probeerden over te halen om op Trump te stemmen werden betaald door de Russen om dit te doen. Die gaan nu dus de vragen stellen. Dat gaat vast goedkomen inderdaad. Voordeeltje voor Trump is dat er nu zoveel opties aanwezig zijn in de perskamer, dat hij helemaal nooit meer een kritische vraag hoeft te beantwoorden van een neutraal medium.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
Bloggers en influencers hebben daar echter een broertje dood aan. Keiharde partijdigheid en verontwaardiging zijn hun verdienmodel. Waarom zouden zij zich inspannen voor een gebalanceerd item dat veel tijd en energie kost om te maken, terwijl je veel meer likes en views scoort met bevooroordeelde boosheid. Het is hun verdienmodel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |