En brengt er net zo iets ergs voor terug; evangelicalism. Al aangegeven.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Trump maakt immers een einde aan 'woke'
Ik beweer nergens dat je pro Trump bent.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En brengt er net zo iets ergs voor terug; evangelicalism. Al aangegeven.
Maar ergens wel schattig dat je werkelijk denkt dat ik pro-Trump ben. Voorspelbaar ook.
Absoluut. En een van de redenen dat Trump gewonnen heeft is precies vanwege het soort retoriek waar in jij steeds weer vervalt. Nul nuance, labels en verdachtmakingen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat je anti Trump bent.
Maar wel antiwoke.
Niet schrappen van Medicaid, maar stil leggen om eerst alle Woke er uit te vissen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Absoluut. En een van de redenen dat Trump gewonnen heeft is precies vanwege het soort retoriek waar in jij steeds weer vervalt. Nul nuance, labels en verdachtmakingen.
Tegen woke, dus voor het schrappen van Medicaid, vooral voor de meest zwakken.
Topshow weer.
En waarom zou ik als sociaal-democraat met een afgrijzen van de GOP daar gelukkig van worden?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niet schrappen van Medicaid, maar stil leggen om eerst alle Woke er uit te vissen.
Nu wordt Woke met wortel en tak uitgeroeid, en dan is het weer niet goed...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En waarom zou ik als sociaal-democraat met een afgrijzen van de GOP daar gelukkig van worden?
Dit bedoel ik. Geen enkele nuance, meteen weer vol op het orgel, want de heilige woke ideologie mag niet bekritiseerd worden.
Ik zal het nog 1 keer proberen uit te leggen, en daarna hou ik er gewoon mee op.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nu wordt Woke met wortel en tak uitgeroeid, en dan is het weer niet goed...
En dat terwijl er nog gehoopt werd dat de antiwoke golf zou overslaan naar Europa.
Woke is dood werd onlangs nog geroepen.
Mooi voorbeeld was Robert Kennedy Jr. die zichzelf als fitte bodybuilder presenteerde op zorg en daarnaast een ietwat gezette dame die het daarvoor deed. Symboolpolitiek in een notendop. De een bouwt iets langzaam en zorgvuldig met pijn en moeite op, de ander haalt de sloopkogel erbij en that's it.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:26 schreef V. het volgende:
[..]
Het is meer het probleem van de democratisering van 'kennis'. Het zijn meestal de domsten die het meest overtuigd zijn van hun eigen gelijk. Het paradoxale is dat er meer kennis beschikbaar is dan ooit, maar de meesten kiezen voor aperte domheid. En er zijn er dus die kennis en waarheid kapot willen maken.
Op Wikipedia niet echt. Net zoals de meeste instituties heeft daar 'progressief' gedachtengoed de overhand.quote:
Piep piep hallo, piep piep halloquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:40 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Op Wikipedia niet echt. Net zoals de meeste instituties heeft daar 'progressief' gedachtengoed de overhand.
Proostquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:53 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Piep piep hallo, piep piep hallo
Dat het een vertrekt en het ander ervoor in de plaats komt is het gevolg van broeden op het eigen plan en daar vanuit een groep paarden uit een polariserende samenleving voor de kar proberen te krijgen. Want er zit niets tussen a en b Ja een beetje a en een beetje b of onverschilligheid. Maar dan beken je nog steeds kleur.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En brengt er net zo iets ergs voor terug; evangelicalism. Al aangegeven.
Maar ergens wel schattig dat je werkelijk denkt dat ik pro-Trump ben. Voorspelbaar ook.
Van wat ik begrijp zeggen ze dat de drones onderzoek doen? Alleen naar wat? Dat is nogal vaag op dit moment...quote:Op woensdag 29 januari 2025 02:25 schreef Eagles89 het volgende:
Voor de mede golf fanaten die hem meteen snappen, geniale opmerking:
[ x ]
Wat was ze goed hè…kippenvel. Het was roast op roast op roast van de traditionele liegende media. Iedere suggestieve vraag werd keihard teruggevuurd als een boomerang. En de drones in NJ zijn ook meteen verklaard, waar Biden niet eens wist wat er aan de hand was denk ik. Trump vroeg om het te gaan uitzoeken en bij de eerste de beste persco wordt het in de inleiding al uitgelegd. Promises made, promises kept.
Wat.is.dit.genieten. En we hebben nog bijna 4(!) jaar te gaan
Je mag ook niks meer zeggen tegenwoordigquote:Op woensdag 29 januari 2025 02:25 schreef Eagles89 het volgende:
Wat was ze goed hè…kippenvel. Het was roast op roast op roast van de traditionele liegende media. Iedere suggestieve vraag werd keihard teruggevuurd als een boomerang.
Volgens mij zei ze dat er (zoals in veel gebieden in Amerika overigens) onderzoek met een aantal drones werd gedaan, met toestemming van de luchtverkeersleiding. Vervolgens zijn burgers massaal (je ziet dit ook vaak bij graancirkels en degelijke) zich ermee gaan bemoeien en was binnen no time het hele luchtruim gevuld met drones. Allemaal onder toeziend oog van de overheid die er geen gevaar in zag.quote:Op woensdag 29 januari 2025 03:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Van wat ik begrijp zeggen ze dat de drones onderzoek doen? Alleen naar wat? Dat is nogal vaag op dit moment...
27 jaar. En alle vragen als een nietsontziende master pro beantwoord. Dan ben je gewoon een enorme HELD of heldin in haar geval.quote:Op woensdag 29 januari 2025 04:03 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je mag ook niks meer zeggen tegenwoordig
Tijd dat iemand daar democratie komt brengen
Tientallen miljoenen mensen zijn blijkbaar wel hun ziektekosten verzekering kwijt en daklozenopvang instanties krijgen plots ook geen geld meer.quote:Op woensdag 29 januari 2025 02:25 schreef Eagles89 het volgende:
Voor de mede golf fanaten die hem meteen snappen, geniale opmerking:
[ x ]
Wat was ze goed hè…kippenvel. Het was roast op roast op roast van de traditionele liegende media. Iedere suggestieve vraag werd keihard teruggevuurd als een boomerang. En de drones in NJ zijn ook meteen verklaard, waar Biden niet eens wist wat er aan de hand was denk ik. Trump vroeg om het te gaan uitzoeken en bij de eerste de beste persco wordt het in de inleiding al uitgelegd. Promises made, promises kept.
Wat.is.dit.genieten. En we hebben nog bijna 4(!) jaar te gaan
Als je daardoor uitgaven zoals die 50 miljoen voor condooms aan Gaza bespaard, dan is dat eventjes zo. Over een paar weken/maanden is het systeem weer opgestart, minus alle belachelijke geldverspilling die na een gedegen en uitgebreid onderzoek heeft plaatsgevonden. Ken je het gezegde: it must get worse before it gets better?quote:Op woensdag 29 januari 2025 04:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tientallen miljoenen mensen zijn blijkbaar wel hun ziektekosten verzekering kwijt en daklozenopvang instanties krijgen plots ook geen geld meer.
Genieten inderdaad.
Dat is geen tekst van Dante; de diepste cirkel van de hel reserveert hij immers voor verraders, terwijl de neutralen in de vestibule van de hel mogen verblijven (canto III) en daar permanent een witte vlag mochten najagen onderwijl gestoken te worden door bijen en wespen.quote:
Er is wel een verschil tussen het op persoonlijke basis helpen van mensen in nood of dit via een overheidinstelling doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"De zieken verzorgen" en zulks...
Die passage uit de bijbel vergeet de GOP altijd graag.
Hoezo bespaar je 50 miljoen aan condooms voor Gaza door tientallen miljoenen Amerikanen hun ziektekosten vergoeding af te nemen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 04:56 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Als je daardoor uitgaven zoals die 50 miljoen voor condooms aan Gaza bespaard, dan is dat eventjes zo. Over een paar weken/maanden is het systeem weer opgestart, minus alle belachelijke geldverspilling die na een gedegen en uitgebreid onderzoek heeft plaatsgevonden. Ken je het gezegde: it must get worse before it gets better?
De bezem gaat momenteel door alle onderdelen van de Amerikaanse overheid, en dat is de nachtmerie van woke links, maar de natte droom van gezond verstand Amerika, en ondergetekende.
Snap je dat serieus niet? Jij denkt dat een nieuwe administratie binnen een paar dagen miljoenen aan transacties kan uitpluizen? Als je lekkage hebt sluit je als eerste de hoofdkraan af, ik als huiseigenaar van een klushuis heb dat helaas regelmatig moeten doen. En ik kan je verzekeren dat dat de beste en enige juiste manier is als je een lekkage ontdekt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 05:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoezo bespaar je 50 miljoen aan condooms voor Gaza door tientallen miljoenen Amerikanen hun ziektekosten vergoeding af te nemen?
Dan stop je toch alleen dat Gaza-project en andere vergelijkbare projecten?
Zo moeilijk is dat toch niet?
Ik zou eerst kijken of je wel lekkage hebt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 05:42 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Snap je dat serieus niet? Jij denkt dat een nieuwe administratie binnen een paar dagen miljoenen aan transacties kan uitpluizen? Als je lekkage hebt sluit je als eerste de hoofdkraan af, ik als huiseigenaar van een klushuis heb dat helaas regelmatig moeten doen. En ik kan je verzekeren dat dat de beste en enige juiste manier is als je een lekkage ontdekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |