abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216464238
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Waarom noem je mij?
Trump maakt immers een einde aan 'woke' ^O^
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 28 januari 2025 @ 21:47:53 #227
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216464254
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 21:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Trump maakt immers een einde aan 'woke' ^O^
En brengt er net zo iets ergs voor terug; evangelicalism. Al aangegeven.

Maar ergens wel schattig dat je werkelijk denkt dat ik pro-Trump ben. Voorspelbaar ook.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216464299
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Maar ergens wel schattig dat je werkelijk denkt dat ik pro-Trump ben. Voorspelbaar ook.
Ik beweer nergens dat je pro Trump bent.

Maar wel antiwoke.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 21:53:53 #229
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216464318
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 21:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik beweer nergens dat je anti Trump bent.

Maar wel antiwoke.
Absoluut. En een van de redenen dat Trump gewonnen heeft is precies vanwege het soort retoriek waar in jij steeds weer vervalt. Nul nuance, labels en verdachtmakingen.

Tegen woke, dus voor het schrappen van Medicaid, vooral voor de meest zwakken.

Topshow weer. Dit is waarom die beweging overal aan het imploderen is. Mensen hebben geen zin meer in deze giftigheid.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216464330
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Absoluut. En een van de redenen dat Trump gewonnen heeft is precies vanwege het soort retoriek waar in jij steeds weer vervalt. Nul nuance, labels en verdachtmakingen.

Tegen woke, dus voor het schrappen van Medicaid, vooral voor de meest zwakken.

Topshow weer.
Niet schrappen van Medicaid, maar stil leggen om eerst alle Woke er uit te vissen.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 21:56:24 #231
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216464340
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 21:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Niet schrappen van Medicaid, maar stil leggen om eerst alle Woke er uit te vissen.
En waarom zou ik als sociaal-democraat met een afgrijzen van de GOP daar gelukkig van worden?

Dit bedoel ik. Geen enkele nuance, meteen weer vol op het orgel, want de heilige woke ideologie mag niet bekritiseerd worden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216464386
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En waarom zou ik als sociaal-democraat met een afgrijzen van de GOP daar gelukkig van worden?

Dit bedoel ik. Geen enkele nuance, meteen weer vol op het orgel, want de heilige woke ideologie mag niet bekritiseerd worden.
Nu wordt Woke met wortel en tak uitgeroeid, en dan is het weer niet goed...

En dat terwijl er nog gehoopt werd dat de antiwoke golf zou overslaan naar Europa.

Woke is dood werd onlangs nog geroepen.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 22:02:21 #233
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216464412
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 22:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nu wordt Woke met wortel en tak uitgeroeid, en dan is het weer niet goed...

En dat terwijl er nog gehoopt werd dat de antiwoke golf zou overslaan naar Europa.

Woke is dood werd onlangs nog geroepen.
Ik zal het nog 1 keer proberen uit te leggen, en daarna hou ik er gewoon mee op.

Trump en de GOP vervangen het ene vergif met het andere vergif. Geen reden tot blijdschap.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216464480
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 21:26 schreef V. het volgende:

[..]
Het is meer het probleem van de democratisering van 'kennis'. Het zijn meestal de domsten die het meest overtuigd zijn van hun eigen gelijk. Het paradoxale is dat er meer kennis beschikbaar is dan ooit, maar de meesten kiezen voor aperte domheid. En er zijn er dus die kennis en waarheid kapot willen maken.
Mooi voorbeeld was Robert Kennedy Jr. die zichzelf als fitte bodybuilder presenteerde op zorg en daarnaast een ietwat gezette dame die het daarvoor deed. Symboolpolitiek in een notendop. De een bouwt iets langzaam en zorgvuldig met pijn en moeite op, de ander haalt de sloopkogel erbij en that's it.
pi_216465452
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 21:24 schreef V. het volgende:

[..]
Dat werkt uiteraard twee kanten op.
Op Wikipedia niet echt. Net zoals de meeste instituties heeft daar 'progressief' gedachtengoed de overhand.
pi_216465541
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 23:40 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Op Wikipedia niet echt. Net zoals de meeste instituties heeft daar 'progressief' gedachtengoed de overhand.
Piep piep hallo, piep piep hallo
pi_216465549
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 23:53 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Piep piep hallo, piep piep hallo
Proost B:)B
pi_216465554
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat het een vertrekt en het ander ervoor in de plaats komt is het gevolg van broeden op het eigen plan en daar vanuit een groep paarden uit een polariserende samenleving voor de kar proberen te krijgen. Want er zit niets tussen a en b Ja een beetje a en een beetje b of onverschilligheid. Maar dan beken je nog steeds kleur.

Wat als woke werd omlijnd is in de kern een stuk empathie. Wat later onder de noemer woke kwam is vooral alles wat radicaal rechts niet zinde.

Ik ben zelf niet zo'n voorstander van andere geslachten aanduiden. Gewoon m/v zoals je feitelijk geboren bent. Maar ik vind een "identifier" optie daarnaast niet verkeerd. Sommigen doen aan een godsdienstelijk toneelstukje en krijgen die godsdienst in hun paspoort. Eigenlijk ook nergens voor nodig als ik aan je zijde zou staan.

Als dat leven dan toch al een toneelstukje is, wat het imho gewoon is, dan kan dat andere toneelstuk er ook wel bij. Ik vind beide toneelstukken qua inhoud even interessant. En wanneer we iemand die zich anders identificeert als weirdo gaan wegzetten, meteen ook maar even een zielenprediker van een halve sekte bij die groep voegen.

Tenzij je de vrijheid van dit soort expressies in zn geheel in de ban doet. Want ik zie niet in waarom iemand onder godsdienst een specialere status verdient dan een geboren man die als vrouw door het leven wil.

Statistisch zijn het nog altijd minderheden en de "gevaren" voor anderen zijn vooral hypothetisch, waar sommige religieuzen veel meer ellende hebben veroorzaakt. Maar nu kom ik waarschijnlijk aan jouw "woke-dingetje" waar je veel empathie voor zou willen zien.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 29-01-2025 00:11:50 ]
pi_216466084
Voor de mede golf fanaten die hem meteen snappen, geniale opmerking:
twitter

Wat was ze goed hè…kippenvel. Het was roast op roast op roast van de traditionele liegende media. Iedere suggestieve vraag werd keihard teruggevuurd als een boomerang. En de drones in NJ zijn ook meteen verklaard, waar Biden niet eens wist wat er aan de hand was denk ik. Trump vroeg om het te gaan uitzoeken en bij de eerste de beste persco wordt het in de inleiding al uitgelegd. Promises made, promises kept.
Wat.is.dit.genieten. En we hebben nog bijna 4(!) jaar te gaan :)
  woensdag 29 januari 2025 @ 03:12:23 #240
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_216466109
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 02:25 schreef Eagles89 het volgende:
[ x ]
Wat was ze goed hè…kippenvel. Het was roast op roast op roast van de traditionele liegende media. Iedere suggestieve vraag werd keihard teruggevuurd als een boomerang. En de drones in NJ zijn ook meteen verklaard, waar Biden niet eens wist wat er aan de hand was denk ik. Trump vroeg om het te gaan uitzoeken en bij de eerste de beste persco wordt het in de inleiding al uitgelegd. Promises made, promises kept.
Van wat ik begrijp zeggen ze dat de drones onderzoek doen? Alleen naar wat? Dat is nogal vaag op dit moment...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 29 januari 2025 @ 04:03:54 #241
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_216466134
quote:

Wat was ze goed hè…kippenvel. Het was roast op roast op roast van de traditionele liegende media. Iedere suggestieve vraag werd keihard teruggevuurd als een boomerang.
Je mag ook niks meer zeggen tegenwoordig :r

Tijd dat iemand daar democratie komt brengen
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_216466138
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2025 03:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Van wat ik begrijp zeggen ze dat de drones onderzoek doen? Alleen naar wat? Dat is nogal vaag op dit moment...
Volgens mij zei ze dat er (zoals in veel gebieden in Amerika overigens) onderzoek met een aantal drones werd gedaan, met toestemming van de luchtverkeersleiding. Vervolgens zijn burgers massaal (je ziet dit ook vaak bij graancirkels en degelijke) zich ermee gaan bemoeien en was binnen no time het hele luchtruim gevuld met drones. Allemaal onder toeziend oog van de overheid die er geen gevaar in zag.
Dat is mijn conclusie van het verhaaltje een beetje. Waar ze oorspronkelijk exact onderzoek naar deden: wie het weet mag het zeggen, ik denk niet iets heel erg interessants maar complotgekkies genoeg tegenwoordig :)
pi_216466140
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 04:03 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Je mag ook niks meer zeggen tegenwoordig :r

Tijd dat iemand daar democratie komt brengen
27 jaar. En alle vragen als een nietsontziende master pro beantwoord. Dan ben je gewoon een enorme HELD of heldin in haar geval.
Vooral het antwoord op de suggestieve vraag of het wel allemaal criminele illegalen waren was spot on. En ja, die 50 miljoen die ze op het punt stonden over te maken naar Gaza voor condooms vond ik ook schitterend om te horen en geweldig dat ze dat per direct gestopt hebben. Woke Biden en co maakten dat soort bedragen dus blijkbaar dagelijks over aan de rest van de wereld, die vervolgens allemaal “fuck Amerika” mochten scanderen.
pi_216466164
quote:
[ x ]
Tientallen miljoenen mensen zijn blijkbaar wel hun ziektekosten verzekering kwijt en daklozenopvang instanties krijgen plots ook geen geld meer.

Genieten inderdaad.
pi_216466177
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 04:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tientallen miljoenen mensen zijn blijkbaar wel hun ziektekosten verzekering kwijt en daklozenopvang instanties krijgen plots ook geen geld meer.

Genieten inderdaad.
Als je daardoor uitgaven zoals die 50 miljoen voor condooms aan Gaza bespaard, dan is dat eventjes zo. Over een paar weken/maanden is het systeem weer opgestart, minus alle belachelijke geldverspilling die na een gedegen en uitgebreid onderzoek heeft plaatsgevonden. Ken je het gezegde: it must get worse before it gets better?
De bezem gaat momenteel door alle onderdelen van de Amerikaanse overheid, en dat is de nachtmerie van woke links, maar de natte droom van gezond verstand Amerika, en ondergetekende.
  woensdag 29 januari 2025 @ 05:02:35 #246
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_216466180
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 16:20 schreef -XOR- het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dat is geen tekst van Dante; de diepste cirkel van de hel reserveert hij immers voor verraders, terwijl de neutralen in de vestibule van de hel mogen verblijven (canto III) en daar permanent een witte vlag mochten najagen onderwijl gestoken te worden door bijen en wespen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 29 januari 2025 @ 05:11:03 #247
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_216466189
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
"De zieken verzorgen" en zulks...

Die passage uit de bijbel vergeet de GOP altijd graag.
Er is wel een verschil tussen het op persoonlijke basis helpen van mensen in nood of dit via een overheidinstelling doen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_216466199
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 04:56 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Als je daardoor uitgaven zoals die 50 miljoen voor condooms aan Gaza bespaard, dan is dat eventjes zo. Over een paar weken/maanden is het systeem weer opgestart, minus alle belachelijke geldverspilling die na een gedegen en uitgebreid onderzoek heeft plaatsgevonden. Ken je het gezegde: it must get worse before it gets better?
De bezem gaat momenteel door alle onderdelen van de Amerikaanse overheid, en dat is de nachtmerie van woke links, maar de natte droom van gezond verstand Amerika, en ondergetekende.
Hoezo bespaar je 50 miljoen aan condooms voor Gaza door tientallen miljoenen Amerikanen hun ziektekosten vergoeding af te nemen?

Dan stop je toch alleen dat Gaza-project en andere vergelijkbare projecten?

Zo moeilijk is dat toch niet?
pi_216466205
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 05:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hoezo bespaar je 50 miljoen aan condooms voor Gaza door tientallen miljoenen Amerikanen hun ziektekosten vergoeding af te nemen?

Dan stop je toch alleen dat Gaza-project en andere vergelijkbare projecten?

Zo moeilijk is dat toch niet?
Snap je dat serieus niet? Jij denkt dat een nieuwe administratie binnen een paar dagen miljoenen aan transacties kan uitpluizen? Als je lekkage hebt sluit je als eerste de hoofdkraan af, ik als huiseigenaar van een klushuis heb dat helaas regelmatig moeten doen. En ik kan je verzekeren dat dat de beste en enige juiste manier is als je een lekkage ontdekt.
pi_216466211
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 05:42 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Snap je dat serieus niet? Jij denkt dat een nieuwe administratie binnen een paar dagen miljoenen aan transacties kan uitpluizen? Als je lekkage hebt sluit je als eerste de hoofdkraan af, ik als huiseigenaar van een klushuis heb dat helaas regelmatig moeten doen. En ik kan je verzekeren dat dat de beste en enige juiste manier is als je een lekkage ontdekt.
Ik zou eerst kijken of je wel lekkage hebt.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')