Dat zou ze wel even in haar kringspier voelen denk ikquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:23 schreef Hznootje het volgende:
Iedereen en z’n moeder heeft het nu over Axel en Jordy, en straks staat Jolien er opDat zou ik pas tv vinden!
Beter nog, Jeffrey ookquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zou ze wel even in haar kringspier voelen denk ik
Had Jane hem niet een soort tip gegeven dat hij meer met de andere groep moet optrekken ?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Mattheus die al weken aan Milena vastgeplakt zit, is nu ineens buiten bij de andere groep ... hoe doorzichtig.
Als ik moet kiezen tussen de gele M, een restaurant met liflafjes, zo’n plakkerige tent, of loetje en ik hongerig ben en anders ver moet rijden voor wat anders, dan toch loetje. Ik hoef alleen niet zo’n stapel brood.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:29 schreef Koos1958 het volgende:
Gadver loetje. Duur betaalde biefstuk. Ga ik liever een echt goede eten
Perfect moment dusquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:31 schreef GayGuy het volgende:
Ik schakel in, en het gaat gelijk over gepiercde piemels😅
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:36 schreef KinKiJan het volgende:
Stelling van Niels: 'Alleen nog seks met je ex, of nooit meer seks'
Mattheus: "Ja maar ik heb een vriendin"
Niels: "Maar het is puur hypothetisch"
Jolien moet nog eens vragen hoe de mensen buiten BB over haar denken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:46 schreef Puzzie het volgende:
Jolien kan het maar niet geloven dat Niels het aan hun gevraagd heeft
Ik heb een Sl op 2quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja he, hoe kunnen 2 streams zo verschillen. De Belgen klik negatief en buiten gezellig
Ja was ook echt gezelligquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:52 schreef KinKiJan het volgende:
Als je Niels 2 weken terug zou zeggen dat ie nu buiten met Axel bij een kampvuurtje zou zitten te lachen had ie je in je gezicht uitgelachen (en je een targetpin gegeven, en je aardappelschillen verstopt in zijn kast).
Ook leuk om te zien
Met ook nog eens een mooie achternaam die ik niet uit kan spreken..quote:
Ja wel gehoord maar die is niet echt blijven hangen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met ook nog eens een mooie achternaam die ik niet uit kan spreken..
In Indo families komt de naam Jane ook veel voor.
Kartoredjoquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met ook nog eens een mooie achternaam die ik niet uit kan spreken..
In Indo families komt de naam Jane ook veel voor.
??quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:58 schreef odie22 het volgende:
was een tegenvallende uitzending zeg, echt niks laten zien van het geklungel van de bewoners , gemiste kans voor de kijkers
ja 1 of 2 dingen, was de moeite van het kijken nietquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
??
Was wel te zien, ook die laatste shift waar alles fout ging>
Vond ik ook. Heel teleurstellend.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja 1 of 2 dingen, was de moeite van het kijken niet
"Dit is onze tv"quote:
Voor dat zijn de livestreams, tv-uitzendingen zijn een samenvatting, en spelletjes die ze dan weer niet op de streams brengen.quote:
Nou, mis je ook 'sympathieke' Axel die balletjes gooide op de bank met Jane en ondertussen aan het opscheppen was over zijn timmerkunsten en Jordi compleet belachelijk maakte want die kon niets hahahaha. Axel begint het een beetje hoog in de bol te krijgen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooi , dan hoef ik niet te kijken..
Heb ik op de streams gezienquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:09 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nou, mis je ook 'sympathieke' Axel die balletjes gooide op de bank met Jane en ondertussen aan het opscheppen was over zijn timmerkunsten en Jordi compleet belachelijk maakte want die kon niets hahahaha. Axel begint het een beetje hoog in de bol te krijgen.
Verschil is dat Axel het met een geintje brengt..Bij de boudoir club weten ze niet eens wat dat betekentquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:09 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nou, mis je ook 'sympathieke' Axel die balletjes gooide op de bank met Jane en ondertussen aan het opscheppen was over zijn timmerkunsten en Jordi compleet belachelijk maakte want die kon niets hahahaha. Axel begint het een beetje hoog in de bol te krijgen.
Heeft blijkbaar bij deze vereniging negen jaar gespeeld: https://www.quintushandbal.nl/quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:06 schreef engine het volgende:
Axel heeft redelijk hoog gehandbald. Toen werd hij ouder en kwam bier in zijn leven.
Nou, Axel bracht het niet als geintje. Maar je hebt gelijk, de boudoir club is vele malen erger.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Verschil is dat Axel het met een geintje brengt..Bij de boudoir club weten ze niet eens wat dat betekent
Axel heeft humorquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Verschil is dat Axel het met een geintje brengt..Bij de boudoir club weten ze niet eens wat dat betekent
Ik snap de Karen vergelijking niet zo goed. Dat was toch die huppelk*t van vorig jaar? Ik zie daar 0,0 overeenkomst inquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:14 schreef freaky40 het volgende:
Axel is wel ok, Jane niet, maar even wachten totdat haar Karen-schild afvalt.
Ik vind het gewoon een biatch samen met Elsa waarin ze een gelijke heeft gevonden. En wie van vorig jaar?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik snap de Karen vergelijking niet zo goed. Dat was toch die huppelk*t van vorig jaar? Ik zie daar 0,0 overeenkomst in
Jij hebt het over Karen..Die was toch samen met Ashleyquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een biatch samen met Elsa waarin ze een gelijke heeft gevonden. En wie van vorig jaar?
Ik kijk BB en daar vind ik haar topquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:17 schreef chufi het volgende:
Jane is een dare-devil die allerlei uitdagingen zou kunnen aangaan .. Op YT staan wel wat filmpjes van haar met dr clubje
Een Karen zijn is wat anders https://nl.wikipedia.org/wiki/Karen_(slang)quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jij hebt het over Karen..Die was toch samen met Ashley
Okéeee..noem het beestje dan gewoon bij naamquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Een Karen zijn is wat anders https://nl.wikipedia.org/wiki/Karen_(slang)
Doe ik toch. Zo heet dat nu eenmaal.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:20 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Okéeee..noem het beestje dan gewoon bij naam
Veel mensen noemen het zo, ik heb het ook ooit op moeten zoekenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:20 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Okéeee..noem het beestje dan gewoon bij naam
iemand kleineren om jezelf mooier te maken vind ik geen humorquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:16 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Of je begrijpt zijn soort humor niet
oor als iedereen op de streams al weer in hun nest liggen en ik nog niet moe ben.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor dat zijn de livestreams, tv-uitzendingen zijn een samenvatting, en spelletjes die ze dan weer niet op de streams brengen.
ja ik heb het maar even opgezocht. Vanaf 1980. Dat wist ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou, nogal .. maar volgens de definitie is hij ook een millennial volgens mij
Op de weg is ze best een verschijning danquote:
Iemand daarvan beschuldigen die dat duidelijk niet ook nietquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:27 schreef kater1 het volgende:
[..]
iemand kleineren om jezelf mooier te maken vind ik geen humor
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik probeer stream 2 te volgen ... het gaat over auto's. Maar ik krijg af en toe woorden mee... tenzij Pootje praat, dan niks.
Ze moet ook wel veel rijden misschien naar haar cliëntenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Op de weg is ze best een verschijning dan
[ afbeelding ]
Hij staat hierboven ook al, maar had hem al opgezochtquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, is geen verkeerde auto ..... https://en.wikipedia.org/wiki/Jeep_Compass
En wij maar denken dat hij in de ziekenboeg zatquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Drie nachten in het hotel heeft Axel genekt .... BB zender check ....
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En wij maar denken dat hij in de ziekenboeg zat
Helaas dit is al businessweek genoemdquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:52 schreef freaky40 het volgende:
Laten we hopen dat ze dat dit jaar nu eens NIET gaan doen met de themaweken.
Axel en Jane luisterden af ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:54 schreef kater1 het volgende:
Op stream 1 Jordi en Niels op de slaapkamer met gametalk. Luisteren ze hen af? Ze praten met anderen weet niet wie er nog meer zijn. (voel me helemaal detective)
Voordat ze naar binnen gaan zitten ze in een hotelquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En wij maar denken dat hij in de ziekenboeg zat
Elsa op milena en jordy dacht ik te horen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi tactisch overlegje Else en Jane tijdens de batterij wissel ....
en de ratquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:02 schreef Flory- het volgende:
Owgod dalijk krijgen we weer dat aardappelschillengedoe.
Mooi scrabblewoord
zo hosselt hij ook chickies denk ikquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy moet Eva even ondervragen. Over zijn avond als Elvis
Slappe ouwehoerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:45 schreef Flory- het volgende:
Ik kan Axel nog steeds niet leuker vinden
Hoorde vuurwerkknallen, rende de tuin in terwijl luid roepend VUURWERK. Sprong op tafel die daar stond en kon zo nog net even over het hek een paar knallen zien. Einde!quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:12 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Hoorde vuurwerkknallen, rende de tuin in terwijl luid roepend VUURWERK. Sprong op tafel die daar stond en kon zo nog net even over het hek een paar knallen zien. Einde!
Dan loop je toch gewoon weg Matt.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus slaat de spijker op zijn kop dat is ook het probleem bij veel vrouwen.
Ze zeggen dat er niks is maar ondertussen
NEE!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:14 schreef marky het volgende:
Mooi Sharice raakt dus geirriteerd helemaal prima joh. Jankend naar huis.
Dat is een vereiste bij Bigbrother kijkenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan loop je toch gewoon weg Matt.
Jullie zijn verslaafd aan drama
je vriend tom , dacht ik , die fake vriend van nelequote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:16 schreef Droopie het volgende:
Keanu: je mist je vriend zijn tong he
(Dat zei ie toch?
Jolien verdrietig dat ze dr make up moet afdoen.
Hij zei Tomquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:16 schreef Droopie het volgende:
(Dat zei ie toch?
bedoelde de mannen daar in het huis. Die pakken ieder moment aan om drama op te zuigen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:15 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat is een vereiste bij Bigbrother kijken
Tom zijn tong geloof ikquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:16 schreef Droopie het volgende:
(Dat zei ie toch?
Dan hebben ze het lekker drukquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
bedoelde de mannen daar in het huis. Die pakken ieder moment aan om drama op te zuigen.
Nee, fictieve vriendje Tom ....quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:16 schreef Droopie het volgende:
(Dat zei ie toch?
Tom was haar vriend toen ze Nele wasquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tom zijn tong geloof ik
Sharice is single
Sharice is liefquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Ook voor Sharice, geld het zelfde als de rest. De deur is altijd open.
Amai weer schakelen van streamquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Pootje erbij, nu is het feestje kompleet .....
Ik dacht net hetzelfdequote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:22 schreef odie22 het volgende:
heb van eva nog helemaal niks leuks gehoord of gezien
Big Brother op en topquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:23 schreef Droopie het volgende:
Zo'n groot huis, te bang om bij Jane rond te hangen.
Met zijn allen opgepropt in het boudoir.
Kindje Keanu mag volwassen spelen en stil zitten in zijn spiderman pyama.
Ze kan acterenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed Jane schrijf ik af, die gaat vrijwillig naar huis.
Denk dat ze daar ook even geen behoefte aan heeft.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:27 schreef odie22 het volgende:
en niemand die haar mist ,of even buiten gaat kijken
Achja waar is bestie Axel?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:27 schreef odie22 het volgende:
Mwah, Jane heeft dit soort momenten even nodig.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:27 schreef cheanny het volgende:
[..]
Denk dat ze daar ook even geen behoefte aan heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Lekker onder je snuggie en in je slaapzak en morgen is het weer goedIk vind het wel een beetje sneu nou zo eenzaam in die kamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Geen goed teken vrees ik ....quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:27 schreef odie22 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Lekker onder je snuggie en in je slaapzak en morgen is het weer goedDie is wel wat gewend toch? Komt wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Ja beetje wel, maar jaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje sneu nou zo eenzaam in die kamer.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:31 schreef marky het volgende:
[..]
Die vindt dat je je niet moet aanstellen het is maar een spelletje...
jammer dat het vuurtje niet knispert.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah eindelijk een mooi plaatje en serene rust
Of ze krijgen het aardappelschillenbakscriptquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:33 schreef Droopie het volgende:
Zouden ze om 23.30 wisselen van dienst?
Rambo liet ook wel eens een traantje in de jungle.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:34 schreef odie22 het volgende:
Op maandag 27 januari 2025 19:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
SPOILER
Jane eet jouw schatje voor lunch![]()
![]()
we kijken over een paar weken wel weer
was ik nog heel mild met mijn paar weken
Ze lust Jolien nog steeds rauwquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:34 schreef odie22 het volgende:
Op maandag 27 januari 2025 19:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
SPOILER
Jane eet jouw schatje voor lunch![]()
![]()
we kijken over een paar weken wel weer
was ik nog heel mild met mijn paar weken
Ja fuck, dat slechte toneelstukje komt ook nog .....quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:34 schreef Flory- het volgende:
Of ze krijgen het aardappelschillenbakscript
Je zou het bijna denkenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:33 schreef Droopie het volgende:
Zouden ze om 23.30 wisselen van dienst?
Jupquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja fuck, dat slechte toneelstukje komt ook nog .....
Ik ben een naief persoon.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Of ze krijgen het aardappelschillenbakscript
wordt een latertje als iedereen zo lang blijft lullenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja fuck, dat slechte toneelstukje komt ook nog .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Neehee Axel bedoelde het hotel waar hij enkele nachten verbleef voor hij in BB mochtquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben een naief persoon.
Ben geschokt dat Axel in een hotel bleek te liggen.
Maar t zou mij niets verbazen dat ze het script gaan activeren.
Volgens mij was dat sarcastisch bedoeld, Axel had het volgens mij over de dagen voordat hij erin kwam ....quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:36 schreef Droopie het volgende:
Sorry hoor maar wat heeft die meid een vreselijke rotkopquote:
Bedoelde hij niet voordat hij het huis in kwamquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat is hij ook alleen hij weet het zelf nietquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jordy denkt echt dat hij TV maakt, wat een loser .......
En het lijkt te werken ook want de facebookers vinden hem aandoenlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sharice en Mattheus in de woonkamer nu, ik geloof dat hele geloof gedoe van hem ook geen fuck van ...
Hij maakt meer TV dan die saaie Sharice.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Liever Sharice dan die zogenaamde lollige Jordyquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:46 schreef marky het volgende:
[..]
Hij maakt meer TV dan die saaie Sharice.
Hij zat alleen in een hotel voor hij in BB ging.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:43 schreef odie22 het volgende:
axel kwam veel later dan 3 dagen in het bb huis, was denk ik wel een week , volgens mij had hij het over die 3 dagen dat hij ziek was
ja dat zit iedereenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hij zat alleen in een hotel voor hij in BB ging.
Ze durft niet alleen de slaapkamer inquote:
Precies en dus niet toen hij ziek was, toen was hij in de tijdelijke ziekenboeg.quote:
Jordy is niet zo zeer lollig maar heeft iets dat Sharice niet heeft en dat is zelfreflectie.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Liever Sharice dan die zogenaamde lollige Jordy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |