iemand kleineren om jezelf mooier te maken vind ik geen humorquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:16 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Of je begrijpt zijn soort humor niet
oor als iedereen op de streams al weer in hun nest liggen en ik nog niet moe ben.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor dat zijn de livestreams, tv-uitzendingen zijn een samenvatting, en spelletjes die ze dan weer niet op de streams brengen.
ja ik heb het maar even opgezocht. Vanaf 1980. Dat wist ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou, nogal .. maar volgens de definitie is hij ook een millennial volgens mij
Op de weg is ze best een verschijning danquote:
Iemand daarvan beschuldigen die dat duidelijk niet ook nietquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:27 schreef kater1 het volgende:
[..]
iemand kleineren om jezelf mooier te maken vind ik geen humor
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik probeer stream 2 te volgen ... het gaat over auto's. Maar ik krijg af en toe woorden mee... tenzij Pootje praat, dan niks.
Ze moet ook wel veel rijden misschien naar haar cliëntenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Op de weg is ze best een verschijning dan
[ afbeelding ]
Hij staat hierboven ook al, maar had hem al opgezochtquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, is geen verkeerde auto ..... https://en.wikipedia.org/wiki/Jeep_Compass
En wij maar denken dat hij in de ziekenboeg zatquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Drie nachten in het hotel heeft Axel genekt .... BB zender check ....
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En wij maar denken dat hij in de ziekenboeg zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |