Ja wel gehoord maar die is niet echt blijven hangen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met ook nog eens een mooie achternaam die ik niet uit kan spreken..
In Indo families komt de naam Jane ook veel voor.
Kartoredjoquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met ook nog eens een mooie achternaam die ik niet uit kan spreken..
In Indo families komt de naam Jane ook veel voor.
??quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:58 schreef odie22 het volgende:
was een tegenvallende uitzending zeg, echt niks laten zien van het geklungel van de bewoners , gemiste kans voor de kijkers
ja 1 of 2 dingen, was de moeite van het kijken nietquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
??
Was wel te zien, ook die laatste shift waar alles fout ging>
Vond ik ook. Heel teleurstellend.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja 1 of 2 dingen, was de moeite van het kijken niet
"Dit is onze tv"quote:
Voor dat zijn de livestreams, tv-uitzendingen zijn een samenvatting, en spelletjes die ze dan weer niet op de streams brengen.quote:
Nou, mis je ook 'sympathieke' Axel die balletjes gooide op de bank met Jane en ondertussen aan het opscheppen was over zijn timmerkunsten en Jordi compleet belachelijk maakte want die kon niets hahahaha. Axel begint het een beetje hoog in de bol te krijgen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooi , dan hoef ik niet te kijken..
Heb ik op de streams gezienquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:09 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nou, mis je ook 'sympathieke' Axel die balletjes gooide op de bank met Jane en ondertussen aan het opscheppen was over zijn timmerkunsten en Jordi compleet belachelijk maakte want die kon niets hahahaha. Axel begint het een beetje hoog in de bol te krijgen.
Verschil is dat Axel het met een geintje brengt..Bij de boudoir club weten ze niet eens wat dat betekentquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:09 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nou, mis je ook 'sympathieke' Axel die balletjes gooide op de bank met Jane en ondertussen aan het opscheppen was over zijn timmerkunsten en Jordi compleet belachelijk maakte want die kon niets hahahaha. Axel begint het een beetje hoog in de bol te krijgen.
Heeft blijkbaar bij deze vereniging negen jaar gespeeld: https://www.quintushandbal.nl/quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:06 schreef engine het volgende:
Axel heeft redelijk hoog gehandbald. Toen werd hij ouder en kwam bier in zijn leven.
Nou, Axel bracht het niet als geintje. Maar je hebt gelijk, de boudoir club is vele malen erger.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Verschil is dat Axel het met een geintje brengt..Bij de boudoir club weten ze niet eens wat dat betekent
Axel heeft humorquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Verschil is dat Axel het met een geintje brengt..Bij de boudoir club weten ze niet eens wat dat betekent
Ik snap de Karen vergelijking niet zo goed. Dat was toch die huppelk*t van vorig jaar? Ik zie daar 0,0 overeenkomst inquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:14 schreef freaky40 het volgende:
Axel is wel ok, Jane niet, maar even wachten totdat haar Karen-schild afvalt.
Ik vind het gewoon een biatch samen met Elsa waarin ze een gelijke heeft gevonden. En wie van vorig jaar?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik snap de Karen vergelijking niet zo goed. Dat was toch die huppelk*t van vorig jaar? Ik zie daar 0,0 overeenkomst in
Jij hebt het over Karen..Die was toch samen met Ashleyquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een biatch samen met Elsa waarin ze een gelijke heeft gevonden. En wie van vorig jaar?
Ik kijk BB en daar vind ik haar topquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:17 schreef chufi het volgende:
Jane is een dare-devil die allerlei uitdagingen zou kunnen aangaan .. Op YT staan wel wat filmpjes van haar met dr clubje
Een Karen zijn is wat anders https://nl.wikipedia.org/wiki/Karen_(slang)quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jij hebt het over Karen..Die was toch samen met Ashley
Okéeee..noem het beestje dan gewoon bij naamquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Een Karen zijn is wat anders https://nl.wikipedia.org/wiki/Karen_(slang)
Doe ik toch. Zo heet dat nu eenmaal.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:20 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Okéeee..noem het beestje dan gewoon bij naam
Veel mensen noemen het zo, ik heb het ook ooit op moeten zoekenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:20 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Okéeee..noem het beestje dan gewoon bij naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |