iemand kleineren om jezelf mooier te maken vind ik geen humorquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:16 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Of je begrijpt zijn soort humor niet
oor als iedereen op de streams al weer in hun nest liggen en ik nog niet moe ben.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor dat zijn de livestreams, tv-uitzendingen zijn een samenvatting, en spelletjes die ze dan weer niet op de streams brengen.
ja ik heb het maar even opgezocht. Vanaf 1980. Dat wist ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou, nogal .. maar volgens de definitie is hij ook een millennial volgens mij
Op de weg is ze best een verschijning danquote:
Iemand daarvan beschuldigen die dat duidelijk niet ook nietquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:27 schreef kater1 het volgende:
[..]
iemand kleineren om jezelf mooier te maken vind ik geen humor
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik probeer stream 2 te volgen ... het gaat over auto's. Maar ik krijg af en toe woorden mee... tenzij Pootje praat, dan niks.
Ze moet ook wel veel rijden misschien naar haar cliëntenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Op de weg is ze best een verschijning dan
[ afbeelding ]
Hij staat hierboven ook al, maar had hem al opgezochtquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, is geen verkeerde auto ..... https://en.wikipedia.org/wiki/Jeep_Compass
En wij maar denken dat hij in de ziekenboeg zatquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Drie nachten in het hotel heeft Axel genekt .... BB zender check ....
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En wij maar denken dat hij in de ziekenboeg zat
Helaas dit is al businessweek genoemdquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:52 schreef freaky40 het volgende:
Laten we hopen dat ze dat dit jaar nu eens NIET gaan doen met de themaweken.
Axel en Jane luisterden af ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:54 schreef kater1 het volgende:
Op stream 1 Jordi en Niels op de slaapkamer met gametalk. Luisteren ze hen af? Ze praten met anderen weet niet wie er nog meer zijn. (voel me helemaal detective)
Voordat ze naar binnen gaan zitten ze in een hotelquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En wij maar denken dat hij in de ziekenboeg zat
Elsa op milena en jordy dacht ik te horen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi tactisch overlegje Else en Jane tijdens de batterij wissel ....
en de ratquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:02 schreef Flory- het volgende:
Owgod dalijk krijgen we weer dat aardappelschillengedoe.
Mooi scrabblewoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |