Ze kan acterenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed Jane schrijf ik af, die gaat vrijwillig naar huis.
Denk dat ze daar ook even geen behoefte aan heeft.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:27 schreef odie22 het volgende:
en niemand die haar mist ,of even buiten gaat kijken
Achja waar is bestie Axel?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:27 schreef odie22 het volgende:
Mwah, Jane heeft dit soort momenten even nodig.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:27 schreef cheanny het volgende:
[..]
Denk dat ze daar ook even geen behoefte aan heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Lekker onder je snuggie en in je slaapzak en morgen is het weer goedIk vind het wel een beetje sneu nou zo eenzaam in die kamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Geen goed teken vrees ik ....quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:27 schreef odie22 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Lekker onder je snuggie en in je slaapzak en morgen is het weer goedDie is wel wat gewend toch? Komt wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
Ja beetje wel, maar jaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje sneu nou zo eenzaam in die kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |