Als je goed bent voor Elsa is ze goed voor jou.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa brengt Axel gewoon z'n bord... het is een schat.
krijgt hij nog eten of is het al op?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:21 schreef Kodiak100 het volgende:
zie ze eens genieten
Niels overpeinst ondertussen zijn pin
Ziet er goed uitquote:Op maandag 27 januari 2025 19:22 schreef Droopie het volgende:
Dit eten is verrukelijk,
Of zo ziet het eruit.
Jammer dat Jane's kast ook nog op slot zit...quote:Op maandag 27 januari 2025 19:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Tijd voor een nieuwe Blouse voor Jane dus
Helemaal onder de vet spetters
Ik heb een collega die eet ook niks wat groen(te) is.. Ik snap het ook niet .. maar ja, ze bestaan dus.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:22 schreef Puzzie het volgende:
De Davids zijn echt anti-groente mietjes
Over van vorige weekquote:Op maandag 27 januari 2025 19:24 schreef Sestra666 het volgende:
Hoe komen ze aan broccoli of hadden ze nog over?
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:24 schreef Sestra666 het volgende:
Hoe komen ze aan broccoli of hadden ze nog over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Echt welquote:Op maandag 27 januari 2025 19:27 schreef Luna68 het volgende:
Denk dat het hebben van maar twee kookplaten een groter probleem is
Ik at vroeger ook alleen maar aard. en jus ben pas groente gaan eten vanaf dat ik op mezelf ging wonen toen alles geprobeerdquote:Op maandag 27 januari 2025 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb een collega die eet ook niks wat groen(te) is.. Ik snap het ook niet .. maar ja, ze bestaan dus.
Ik denk dat hij thuis de luchtkastelen zelf moet opblazen en daarom zijn eten ook een soort van kan opzuigenquote:Op maandag 27 januari 2025 19:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels lijkt wel een machine als hij eet
Ah vandaar dat ze ineens zijn omkleden.quote:
Dat heet nou goede marketing tactieken.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:31 schreef Was-beer het volgende:
Toevallig altijd als de Bondgenoten begint weer actie
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ze ineens zijn omkleden.
de heet frans?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:29 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
milena heeft het naar het zin, en kijk die vrolijke frans op de achtergrond
Keanu vind ik, weet niet wie zij bedoelt?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:37 schreef Puzzie het volgende:
Sharice over iemand die mensen naar hun mond praat in verschillende groepen
Ik weet niet wie ze bedoeltquote:Op maandag 27 januari 2025 19:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Keanu vind ik, weet niet wie zij bedoelt?
Ze schreef een j en oquote:Op maandag 27 januari 2025 19:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Keanu vind ik, weet niet wie zij bedoelt?
Scherp Koos, dan denk ik Jolienquote:
Jaquote:Op maandag 27 januari 2025 19:40 schreef odie22 het volgende:
maar is het vogelhuisjes maken klaar nu ?
Of als de o een a was dan Jane en Axel?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Scherp Koos, dan denk ik Jolien
Wel lef als ze Jordy zou bedoelenz die ernaast zit
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:40 schreef Kodiak100 het volgende:
man man man dat gezeik over de Appels op = op
JA 60 + huisjes gemaaktquote:Op maandag 27 januari 2025 19:40 schreef odie22 het volgende:
maar is het vogelhuisjes maken klaar nu ?
zijn ze alweer op hahaquote:Op maandag 27 januari 2025 19:39 schreef Kodiak100 het volgende:
De eeuwige discussie over de appels laait ook weer op
We zullen het nooit zeker weten. Ik denk ook dat ze bij BB in de openhaard zijn beland. Maarja.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
ongeloveloos, ze hebben samen misschien 3 huisjes die goed zijn en / of compleet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appelgate![]()
Axel deelde net appel uitquote:Op maandag 27 januari 2025 19:42 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey en mattie zitten ook weer appel te eten. Iemand had dus meer honger zegt keanu
hij zal heus niet de enige wezen hoorquote:
Heeft jordi wel wat gegeten? Want als hij straks instort is er dankzij Jeffrey geen druivensuiker meer om hem op te lappen.quote:
Dat zeg ik ook niet hij deelde volgens mij zijn appelsquote:Op maandag 27 januari 2025 19:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die pakt niet extra de enige die dat doen zijn mattie en jeffrey
Wel de meest inhalige al. Elsa smoezen met whickyquote:Op maandag 27 januari 2025 19:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij zal heus niet de enige wezen hoor
Ja inderdaad dat kloptquote:Op maandag 27 januari 2025 19:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet hij deelde volgens mij zijn appels
nou dan zullen er wel geniepige wezen van hem weten we het danquote:Op maandag 27 januari 2025 19:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wel de meest inhalige al. Elsa smoezen met whicky
dat was vanmiddag toch ook al, wat is het nut ervan om het weer te doenquote:Op maandag 27 januari 2025 19:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Teams switchen kon weer
Terug 1 key persoon aanduiden die goed is in communiceren
Morgen weer een game denk ikquote:Op maandag 27 januari 2025 19:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat was vanmiddag toch ook al, wat is het nut ervan om het weer te doen
ik vind het zo vreemd dat hij weg wilt echt heel raarquote:
Ik niet hij mist thuis en voelt weinig aansluiting met de rest.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind het zo vreemd dat hij weg wilt echt heel raar
echt een waardeloze instelling, zwak en teleurstellendquote:Op maandag 27 januari 2025 19:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hij is z'n alpha positie kwijt met al die nieuwe. Hij moet z'n plekje weer zoeken en dat wil hij niet denk ik. Ja als je 2 weken alles naar je heb kunnen zetten en kunnen beslissen en nu ineens niet meer....quote:Op maandag 27 januari 2025 19:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Vind de ommezwaai wel apart, is sinds de directie er is. Vermoed dat hij ook wel heeft gehoord dat hij niet populair isquote:Op maandag 27 januari 2025 19:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik niet hij mist thuis en voelt weinig aansluiting met de rest.
Zijn tijd is wel voorbij
af van mijn schatjes b*tchquote:Op maandag 27 januari 2025 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Snap ik .. ze lust die blonden rauw
Dat is als een relatie zonder jeffreyquote:Op maandag 27 januari 2025 19:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien wil een bordje broccoli zonder kool
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat is als een relatie zonder jeffrey
Was al voordat hun binnen waren. Vorige week al over gehad.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:53 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vind de ommezwaai wel apart, is sinds de directie er is. Vermoed dat hij ook wel heeft gehoord dat hij niet populair is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]we kijken over een paar weken wel weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
Nee Jeffrey jat alles en heeft maling aan de anderen.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:56 schreef Droopie het volgende:
Met een beetje pech gewoon verkeerd geteld met de appelrasp vanmorgen
ja echt te ergquote:Op maandag 27 januari 2025 20:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva is er nog geen 24 uur en smeekt al om een bedje en kledingkast
oepsquote:Op maandag 27 januari 2025 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Snap ik .. ze lust die blonden rauw
quote:Op maandag 27 januari 2025 20:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva kijkt ook alsof ze heel blij is dat ze eindelijk in het huis zit
quote:Op maandag 27 januari 2025 20:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat zie ik
Jordy loopt hard onder de veranda
Heb je de streamverslagen geprobeerd?quote:Op maandag 27 januari 2025 20:10 schreef odie22 het volgende:
maar ik kan nog iets niet vinden, hoe komt niels genomineerd ?
Ja hebben ze besproken met de belgen onderling.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien, Milena en Sharice hebben het over het spel.
Jolien : Als wij 1 en 2 zijn, is degene die nu aan het lopen is, sws genomineerd
quote:Op maandag 27 januari 2025 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb je de streamverslagen geprobeerd?
Team David Pootje heeft vanmiddag verloren. David Pootje moest iemand uit zijn team nomineren. Dat is Niels geworden. Blijkbaar had Niels daarvoor al gezegd dat hij gekozen moest worden.quote:
Dat geloof ik nietquote:Op maandag 27 januari 2025 20:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje gaat Milena erop zetten als ze verliezen morgen
had het gelezen in de SV , maar is niet doorgedrongenquote:Op maandag 27 januari 2025 20:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Team David Pootje heeft vanmiddag verloren. David Pootje moest iemand uit zijn team nomineren. Dat is Niels geworden. Blijkbaar had Niels daarvoor al gezegd dat hij gekozen moest worden.
Hij besprak het net met Mattheusquote:Op maandag 27 januari 2025 20:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen maar ik heb het ook niet gehoordquote:Op maandag 27 januari 2025 20:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij besprak het net met Mattheus
Misselijk.mensquote:Op maandag 27 januari 2025 20:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice hoopt dat Jordy verliest
Dat is het mooiste scenario ook voor u zegt ze tegen Wicky
Toen Mattheus zijn maskertje ging pakkenquote:Op maandag 27 januari 2025 20:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen maar ik heb het ook niet gehord
quote:Op maandag 27 januari 2025 20:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik bedoel omdat ze niets toevoegde en alleen maar hangt aan milena. Totaal geen eigen mening.jordy staat in het midden en niet onderop.overalquote:
jees wat is deze editie" hoe snel kunnen we weer naar huis gaan"??quote:
hij heeft erg gekleefd aan NIels he heeft verders niet echt een band met andere geloof ikquote:Op maandag 27 januari 2025 20:14 schreef happyme28 het volgende:
Van Wicky, Niels en Jordy zie ik toch graag Jordy blijven. Hoop dat hij met de andere NL ers nog wel lol kan maken als hij er voor open staat.
Denk het wel, zelf denken kan ze nietquote:Op maandag 27 januari 2025 20:32 schreef cheanny het volgende:
Heeft Sharice misschien van Milena & co opdracht gekregen om Elsa en Wicky te manipuleren om het team van Jane te laten verliezen zodat Wicky tegen Nick & Jordy komt te staan en dat hij zo het meeste kans heeft. Of wordt ik nu ook paranoia
We moeten maar van dat Engels afstappen en het bij het Nederlands houden:quote:
Ze is zaterdag het hotel ingegaanquote:Op maandag 27 januari 2025 20:35 schreef Hznootje het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Eva? Tot wanneer heeft zij kunnen spieken op tv en socials?
Op verzoek van jane vandaagquote:Op maandag 27 januari 2025 20:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Heef Jordy zijn pilletjes vanavond niet gekregen of zo
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 27 januari 2025 20:32 schreef cheanny het volgende:
Heeft Sharice misschien van Milena & co opdracht gekregen om Elsa en Wicky te manipuleren om het team van Jane te laten verliezen zodat Wicky tegen Nick & Jordy komt te staan en dat hij zo het meeste kans heeft. Of wordt ik nu ook paranoia
Er was aan hem gevraagd om te zingen.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:40 schreef Lrod01 het volgende:
Jordy moet persee weer even het clowntje uithangen.
Yep en wij mogen er niks over horen. Ze was in ieder geval te mager voor hem.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:43 schreef Kodiak100 het volgende:
oh Niels heeft in LDLL in België gezeten ?
Hij heeft iedere dag wel zo'n hyper moment om vervolgens een uur later weer ergens depressief in een hoekje te zitten janken met zijn buttbuddy Niels over van alles en nog wat. Die gast is zo bipolair als de pestquote:Op maandag 27 januari 2025 20:43 schreef Mjelleke het volgende:
Heeft nu niemand door dat Jordy dit expres doet.... Hij denkt anderen kinderachtig doen dan ik ook.
Ach de schade is toch al onomkeerbaarquote:Op maandag 27 januari 2025 20:45 schreef Droopie het volgende:
Vraagje, Matt en Milena gingen toch afstand nemen van elkaar?
Nog een vraagje
Wie liggen er met zijn tweeen zo gezellig bij elkaar met een maskertje op.
Zo uitspraak zeg.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:46 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Hij heeft iedere dag wel zo'n hyper moment om vervolgens een uur later weer ergens depressief in een hoekje te zitten janken met zijn buttbuddy Niels over van alles en nog wat. Die gast is zo bipolair als de pest
Laat ze maar lekker genieten samen. Hij heeft toch geen vriendin meer.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:45 schreef Droopie het volgende:
Nog een vraagje
Mhhh… waar heb ik dit eerder gezien, wat was het ook alweer, even denken…quote:
Mensen worden een beetje moe van Jordy soms. Hij doet een act soms en dat hebben ze door.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:44 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice keke vuil naar jordy. Die laat zich zo sturen door de klik
Plus dat hij gister en eergisteren enorm liep te klagen over anderen die lol hadden. Beetje dubbel dusquote:Op maandag 27 januari 2025 20:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mensen worden een beetje moe van Jordy soms. Hij doet een act soms en dat hebben ze door.
Ja dat snap ik ook wel. Maar dan zelf zo saai zijn de hele dag en aan milena geplakt zitten en ineens poll bespreking hebben met elsa.en wicky dat jordy en niels laatste staan. Komt ook niet natuurlijk over van haarquote:Op maandag 27 januari 2025 20:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mensen worden een beetje moe van Jordy soms. Hij doet een act soms en dat hebben ze door.
nou geloof dat ze hadden afgesproken dat er niets zou veranderen tussen hun want waren gewoon vrienden die elkaar gevonden hadden in het huis als bijna zelfde personenquote:Op maandag 27 januari 2025 20:45 schreef Droopie het volgende:
Nog een vraagje
Wat een ongelofelijk valse nichten opmerking. En zijn eigen kop valt uit elkaar tegen die tijd door alle ingrepen.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:45 schreef engine het volgende:
"Wat Kiki wil zeggen is dat David op een balzak gaat lijken binnen 20 jaar"
zei hij niet dat het juist rimpels gafquote:Op maandag 27 januari 2025 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu legt even uit aan Pootje dat als je elke dag een crème smeert iets van zonnebrand erin dat het beter voor je huid is
De band die Jordy en Niels hebben is echt. De rest daar doet alsof ze een band hebben met elkaar. Je hebt er verder niets aan maar het zegt wel wat over de persoonlijkheid. Jordy komt straks heel erg alleen te staan ik ben benieuwd of dat hem het waard is om dan nog te blijven.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij heeft erg gekleefd aan NIels he heeft verders niet echt een band met andere geloof ik
Ik denk dat hij al wel bezig is met het vertrek van Nielsquote:Op maandag 27 januari 2025 20:56 schreef Koos1958 het volgende:
Had jordy nu tranen in zijn ogen of zag ik het verkeerd
Volgens mij zei hij dat het beter was voor je huid en dat is volgens mij ook waarheidquote:Op maandag 27 januari 2025 20:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zei hij niet dat het juist rimpels gaf
Anderen mensen hebben het leuk en dan moet Jordy erbij. Van de week hadden Mattheüs en Milena een gesprek en dan opeens zegt Jordy wat tussendoor en kijken zij wat verschrikt om en blijkt hij mee te luisteren. Jordy is sociaal wat onhandig.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel. Maar dan zelf zo saai zijn de hele dag en aan milena geplakt zitten en ineens poll bespreking hebben met elsa.en wicky dat jordy en niels laatste staan. Komt ook niet natuurlijk over van haar
Ze doen allemaal een act.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ja dat vond ik wel aso, hij zat gewoon af te luisteren om inderdaad vervolgens mee te praten, terwijl hun in een prive gesprek zatenquote:Op maandag 27 januari 2025 20:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Anderen mensen hebben het leuk en dan moet Jordy erbij. Van de week hadden Mattheüs en Milena een gesprek en dan opeens zegt Jordy wat tussendoor en kijken zij wat verschrikt om. Jordy is sociaal wat onhandig.
ik vind dat toch wel een vrij vreemde uitspraak lijkt me toch echt wel stug hoorquote:
Niet handig iddquote:Op maandag 27 januari 2025 20:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Anderen mensen hebben het leuk en dan moet Jordy erbij. Van de week hadden Mattheüs en Milena een gesprek en dan opeens zegt Jordy wat tussendoor en kijken zij wat verschrikt om en blijkt hij mee te luisteren. Jordy is sociaal wat onhandig.
Jordy stort nu en vrijdagavond in.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:57 schreef marky het volgende:
[..]
De band die Jordy en Niels hebben is echt. De rest daar doet alsof ze een band hebben met elkaar. Je hebt er verder niets aan maar het zegt wel wat over de persoonlijkheid. Jordy komt straks heel erg alleen te staan ik ben benieuwd of dat hem het waard is om dan nog te blijven.
Ze doen allemaal een act.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ah daar hebben we de volgende keukentafelpsych.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:46 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Hij heeft iedere dag wel zo'n hyper moment om vervolgens een uur later weer ergens depressief in een hoekje te zitten janken met zijn buttbuddy Niels over van alles en nog wat. Die gast is zo bipolair als de pest
Yep, en hij heeft de focus vooral op Niels gelegd in de afgelopen wekenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy stort nu en vrijdagavond in.
Hoge pieken, diepe dalen.
Met de kennis van nu snap ik het wel. Toch een soort vriend (vaderfiguur?) gevoel met veiligheid.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Yep, en hij heeft de focus vooral op Niels gelegd in de afgelopen weken
Ach deed mattie van de week en het verschil is dat mattie.gelijk naar de iedereen toe liep en door ging vertellenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat vond ik wel aso, hij zat gewoon af te luisteren om inderdaad vervolgens mee te praten, terwijl hun in een prive gesprek zaten
Ik snap het ook maar het is niet slim geweest en dat kan hem zijn kop kosten.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Met de kennis van nu snap ik het wel. Toch een soort vriend (vaderfiguur?) gevoel met veiligheid.
Vrijdag moeten we nog afwachten. Als Jolien of Milena erbij komt dan kan Niels dit nog wel eens winnen. En als de rest zo blijft samenspannen tegen Niels en Jordy gaat de publieke opinie ook kantelen.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy stort nu en vrijdagavond in.
Hoge pieken, diepe dalen.
Niels wil wel echt weg heb ik het ideequote:Op maandag 27 januari 2025 21:06 schreef marky het volgende:
[..]
Vrijdag moeten we nog afwachten. Als Jolien of Milena erbij komt dan kan Niels dit nog wel eens winnen. En als de rest zo blijft samenspannen tegen Niels en Jordy gaat de publieke opinie ook kantelen.
Als je mag blijven van het publiek geeft dat je een opkikker.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niels wil wel echt weg heb ik het idee
dat heb ik niet mee gekregenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach deed mattie van de week en het verschil is dat mattie.gelijk naar de iedereen toe liep en door ging vertellen
Als die mensen buiten net zo verrot zijn als ze hierbinnen zijn is het triest gesteld met ze.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind dat toch wel een vrij vreemde uitspraak lijkt me toch echt wel stug hoor
hij stort vrijdagavond in van de spanning. Ook als Niels blijft zal de spanning inmens zijn.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:06 schreef marky het volgende:
[..]
Vrijdag moeten we nog afwachten. Als Jolien of Milena erbij komt dan kan Niels dit nog wel eens winnen. En als de rest zo blijft samenspannen tegen Niels en Jordy gaat de publieke opinie ook kantelen.
Waeffahquote:Op maandag 27 januari 2025 21:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Waar heeft Jolien nu weer last van ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |