dat was vanmiddag toch ook al, wat is het nut ervan om het weer te doenquote:Op maandag 27 januari 2025 19:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Teams switchen kon weer
Terug 1 key persoon aanduiden die goed is in communiceren
Morgen weer een game denk ikquote:Op maandag 27 januari 2025 19:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat was vanmiddag toch ook al, wat is het nut ervan om het weer te doen
ik vind het zo vreemd dat hij weg wilt echt heel raarquote:
Ik niet hij mist thuis en voelt weinig aansluiting met de rest.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind het zo vreemd dat hij weg wilt echt heel raar
echt een waardeloze instelling, zwak en teleurstellendquote:Op maandag 27 januari 2025 19:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hij is z'n alpha positie kwijt met al die nieuwe. Hij moet z'n plekje weer zoeken en dat wil hij niet denk ik. Ja als je 2 weken alles naar je heb kunnen zetten en kunnen beslissen en nu ineens niet meer....quote:Op maandag 27 januari 2025 19:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Vind de ommezwaai wel apart, is sinds de directie er is. Vermoed dat hij ook wel heeft gehoord dat hij niet populair isquote:Op maandag 27 januari 2025 19:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik niet hij mist thuis en voelt weinig aansluiting met de rest.
Zijn tijd is wel voorbij
af van mijn schatjes b*tchquote:Op maandag 27 januari 2025 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Snap ik .. ze lust die blonden rauw
Dat is als een relatie zonder jeffreyquote:Op maandag 27 januari 2025 19:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien wil een bordje broccoli zonder kool
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat is als een relatie zonder jeffrey
Was al voordat hun binnen waren. Vorige week al over gehad.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:53 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vind de ommezwaai wel apart, is sinds de directie er is. Vermoed dat hij ook wel heeft gehoord dat hij niet populair is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]we kijken over een paar weken wel weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
Nee Jeffrey jat alles en heeft maling aan de anderen.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:56 schreef Droopie het volgende:
Met een beetje pech gewoon verkeerd geteld met de appelrasp vanmorgen
ja echt te ergquote:Op maandag 27 januari 2025 20:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva is er nog geen 24 uur en smeekt al om een bedje en kledingkast
oepsquote:Op maandag 27 januari 2025 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Snap ik .. ze lust die blonden rauw
quote:Op maandag 27 januari 2025 20:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva kijkt ook alsof ze heel blij is dat ze eindelijk in het huis zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |