Yep en wij mogen er niks over horen. Ze was in ieder geval te mager voor hem.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:43 schreef Kodiak100 het volgende:
oh Niels heeft in LDLL in België gezeten ?
Hij heeft iedere dag wel zo'n hyper moment om vervolgens een uur later weer ergens depressief in een hoekje te zitten janken met zijn buttbuddy Niels over van alles en nog wat. Die gast is zo bipolair als de pestquote:Op maandag 27 januari 2025 20:43 schreef Mjelleke het volgende:
Heeft nu niemand door dat Jordy dit expres doet.... Hij denkt anderen kinderachtig doen dan ik ook.
Ach de schade is toch al onomkeerbaarquote:Op maandag 27 januari 2025 20:45 schreef Droopie het volgende:
Vraagje, Matt en Milena gingen toch afstand nemen van elkaar?
Nog een vraagje
Wie liggen er met zijn tweeen zo gezellig bij elkaar met een maskertje op.
Zo uitspraak zeg.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:46 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Hij heeft iedere dag wel zo'n hyper moment om vervolgens een uur later weer ergens depressief in een hoekje te zitten janken met zijn buttbuddy Niels over van alles en nog wat. Die gast is zo bipolair als de pest
Laat ze maar lekker genieten samen. Hij heeft toch geen vriendin meer.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:45 schreef Droopie het volgende:
Nog een vraagje
Mhhh… waar heb ik dit eerder gezien, wat was het ook alweer, even denken…quote:
Mensen worden een beetje moe van Jordy soms. Hij doet een act soms en dat hebben ze door.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:44 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice keke vuil naar jordy. Die laat zich zo sturen door de klik
Plus dat hij gister en eergisteren enorm liep te klagen over anderen die lol hadden. Beetje dubbel dusquote:Op maandag 27 januari 2025 20:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mensen worden een beetje moe van Jordy soms. Hij doet een act soms en dat hebben ze door.
Ja dat snap ik ook wel. Maar dan zelf zo saai zijn de hele dag en aan milena geplakt zitten en ineens poll bespreking hebben met elsa.en wicky dat jordy en niels laatste staan. Komt ook niet natuurlijk over van haarquote:Op maandag 27 januari 2025 20:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mensen worden een beetje moe van Jordy soms. Hij doet een act soms en dat hebben ze door.
nou geloof dat ze hadden afgesproken dat er niets zou veranderen tussen hun want waren gewoon vrienden die elkaar gevonden hadden in het huis als bijna zelfde personenquote:Op maandag 27 januari 2025 20:45 schreef Droopie het volgende:
Nog een vraagje
Wat een ongelofelijk valse nichten opmerking. En zijn eigen kop valt uit elkaar tegen die tijd door alle ingrepen.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:45 schreef engine het volgende:
"Wat Kiki wil zeggen is dat David op een balzak gaat lijken binnen 20 jaar"
zei hij niet dat het juist rimpels gafquote:Op maandag 27 januari 2025 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu legt even uit aan Pootje dat als je elke dag een crème smeert iets van zonnebrand erin dat het beter voor je huid is
De band die Jordy en Niels hebben is echt. De rest daar doet alsof ze een band hebben met elkaar. Je hebt er verder niets aan maar het zegt wel wat over de persoonlijkheid. Jordy komt straks heel erg alleen te staan ik ben benieuwd of dat hem het waard is om dan nog te blijven.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij heeft erg gekleefd aan NIels he heeft verders niet echt een band met andere geloof ik
Ik denk dat hij al wel bezig is met het vertrek van Nielsquote:Op maandag 27 januari 2025 20:56 schreef Koos1958 het volgende:
Had jordy nu tranen in zijn ogen of zag ik het verkeerd
Volgens mij zei hij dat het beter was voor je huid en dat is volgens mij ook waarheidquote:Op maandag 27 januari 2025 20:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zei hij niet dat het juist rimpels gaf
Anderen mensen hebben het leuk en dan moet Jordy erbij. Van de week hadden Mattheüs en Milena een gesprek en dan opeens zegt Jordy wat tussendoor en kijken zij wat verschrikt om en blijkt hij mee te luisteren. Jordy is sociaal wat onhandig.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel. Maar dan zelf zo saai zijn de hele dag en aan milena geplakt zitten en ineens poll bespreking hebben met elsa.en wicky dat jordy en niels laatste staan. Komt ook niet natuurlijk over van haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |