Ze doen allemaal een act.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mensen worden een beetje moe van Jordy soms. Hij doet een act soms en dat hebben ze door.
ja dat vond ik wel aso, hij zat gewoon af te luisteren om inderdaad vervolgens mee te praten, terwijl hun in een prive gesprek zatenquote:Op maandag 27 januari 2025 20:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Anderen mensen hebben het leuk en dan moet Jordy erbij. Van de week hadden Mattheüs en Milena een gesprek en dan opeens zegt Jordy wat tussendoor en kijken zij wat verschrikt om. Jordy is sociaal wat onhandig.
ik vind dat toch wel een vrij vreemde uitspraak lijkt me toch echt wel stug hoorquote:
Niet handig iddquote:Op maandag 27 januari 2025 20:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Anderen mensen hebben het leuk en dan moet Jordy erbij. Van de week hadden Mattheüs en Milena een gesprek en dan opeens zegt Jordy wat tussendoor en kijken zij wat verschrikt om en blijkt hij mee te luisteren. Jordy is sociaal wat onhandig.
Jordy stort nu en vrijdagavond in.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:57 schreef marky het volgende:
[..]
De band die Jordy en Niels hebben is echt. De rest daar doet alsof ze een band hebben met elkaar. Je hebt er verder niets aan maar het zegt wel wat over de persoonlijkheid. Jordy komt straks heel erg alleen te staan ik ben benieuwd of dat hem het waard is om dan nog te blijven.
Ze doen allemaal een act.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mensen worden een beetje moe van Jordy soms. Hij doet een act soms en dat hebben ze door.
Ah daar hebben we de volgende keukentafelpsych.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:46 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Hij heeft iedere dag wel zo'n hyper moment om vervolgens een uur later weer ergens depressief in een hoekje te zitten janken met zijn buttbuddy Niels over van alles en nog wat. Die gast is zo bipolair als de pest
Yep, en hij heeft de focus vooral op Niels gelegd in de afgelopen wekenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy stort nu en vrijdagavond in.
Hoge pieken, diepe dalen.
Met de kennis van nu snap ik het wel. Toch een soort vriend (vaderfiguur?) gevoel met veiligheid.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Yep, en hij heeft de focus vooral op Niels gelegd in de afgelopen weken
Ach deed mattie van de week en het verschil is dat mattie.gelijk naar de iedereen toe liep en door ging vertellenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat vond ik wel aso, hij zat gewoon af te luisteren om inderdaad vervolgens mee te praten, terwijl hun in een prive gesprek zaten
Ik snap het ook maar het is niet slim geweest en dat kan hem zijn kop kosten.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Met de kennis van nu snap ik het wel. Toch een soort vriend (vaderfiguur?) gevoel met veiligheid.
Vrijdag moeten we nog afwachten. Als Jolien of Milena erbij komt dan kan Niels dit nog wel eens winnen. En als de rest zo blijft samenspannen tegen Niels en Jordy gaat de publieke opinie ook kantelen.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy stort nu en vrijdagavond in.
Hoge pieken, diepe dalen.
Niels wil wel echt weg heb ik het ideequote:Op maandag 27 januari 2025 21:06 schreef marky het volgende:
[..]
Vrijdag moeten we nog afwachten. Als Jolien of Milena erbij komt dan kan Niels dit nog wel eens winnen. En als de rest zo blijft samenspannen tegen Niels en Jordy gaat de publieke opinie ook kantelen.
Als je mag blijven van het publiek geeft dat je een opkikker.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niels wil wel echt weg heb ik het idee
dat heb ik niet mee gekregenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach deed mattie van de week en het verschil is dat mattie.gelijk naar de iedereen toe liep en door ging vertellen
Als die mensen buiten net zo verrot zijn als ze hierbinnen zijn is het triest gesteld met ze.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind dat toch wel een vrij vreemde uitspraak lijkt me toch echt wel stug hoor
hij stort vrijdagavond in van de spanning. Ook als Niels blijft zal de spanning inmens zijn.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:06 schreef marky het volgende:
[..]
Vrijdag moeten we nog afwachten. Als Jolien of Milena erbij komt dan kan Niels dit nog wel eens winnen. En als de rest zo blijft samenspannen tegen Niels en Jordy gaat de publieke opinie ook kantelen.
Waeffahquote:Op maandag 27 januari 2025 21:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Waar heeft Jolien nu weer last van ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |