Vermoeden van?quote:Op zondag 26 januari 2025 18:45 schreef raptorix het volgende:
1 minuut extra tijd voor 2 goals en een dubbele wissel? Bijzonder.
Niets, ik ben geen Calimero, zeg alleen dat ik het bijzonder vind, zeker als Sparta al zo extreem loopt tijd te rekken.quote:
Was een geintje of ken je de meme niet?quote:Op zondag 26 januari 2025 18:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niets, ik ben geen Calimero, zeg alleen dat ik het bijzonder vind, zeker als Sparta al zo extreem loopt tijd te rekken.
Nee, is dat een meme op Belgische TV?quote:Op zondag 26 januari 2025 18:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Was een geintje of ken je de meme niet?
Aangifte doenquote:Op zondag 26 januari 2025 18:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, is dat een meme op Belgische TV?
Nope jammer, onder Pastoor vond ik ze leuk voetbal spelen, die zal waarschijnlijk wel voor de Zomer ontslagen zijn bij Indonesie, dus die kan daar gelijk aan het werk.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
De eerste degradant is onderhand wel bekend. We zullen Almere niet missen.
Pastoor is een ideale trainer voor dit soort clubs. Maduro had kennelijk niet goed genoeg afgekeken hoe het werkt.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nope jammer, onder Pastoor vond ik ze leuk voetbal spelen, die zal waarschijnlijk wel voor de Zomer ontslagen zijn bij Indonesie, dus die kan daar gelijk aan het werk.
Maduro lijkt me prima een trainer voor een jeugdteam, ik heb ook helemaal niets gezien waarvan je zegt: Goh wat een fris voetbal, of een verdediging: Die staat. Gewoon totaal kleurloos en risicoloos, en dan ook nog bijzonder slechte resultaten. Eigenlijk van alles niks.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Pastoor is een ideale trainer voor dit soort clubs. Maduro had kennelijk niet goed genoeg afgekeken hoe het werkt.
Een ware DEGRADATIEKRAKERT.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 18:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat het swingende AZ opeens verliest, van nota bene het Sparta dat onder Maurice Steijn nog niet had gewonnen.
@:Rellende_Rotscholier Het blijft een merkwaardige sport.
AZ op zondagavond is wel een garantie op weinig kijkers.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een ware DEGRADATIEKRAKERT.
en het lelijke AZ mag wéér het weekend afsluiten. Lekker programma wel.
Groningen en Heracles dachten ook dat ze nu wel een gat hadden geslagen met plek 16. Al kan 1 van die 2 morgenavond alsnog uitlopen.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat het swingende AZ opeens verliest, van nota bene het Sparta dat onder Maurice Steijn nog niet had gewonnen.
@:Rellende_Rotscholier Het blijft een merkwaardige sport.
Dan moet die lul van een arbiter ook gewoon 2e geel geven. Dat Groningen dan in grote problemen komt is verder niet zijn probleem, dan had die keeper zich maar moeten gedragen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is die Vaessen een to-tale debiel zeg, gadverdamme.
Gewoon rood lijkt me. Er was niet eens een herhaling nodig. Walgelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit is gewoon een gigantische schwalbe, Sjorsjeeeeeeeee
Doe niet zo kinderachtig.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:59 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 56% gewijzigd door Alaphilippe_ op 31-01-2025 20:33:54 ]
Ik zou een zeer goede moderator zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:48 schreef GGMM het volgende:
@:dombohetolifantje1 zegt @:coco waar het op staat
Eensquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou een zeer goede moderator zijn.
DM ontvangen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Zodra er een plekje vrijkomt zal ik je meteen een dm sturen
Geeft niets, die bejaardenberg moet minder.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
Die bejaarden kunnen wel dood vriezen.
Hup NEC.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:18 schreef Paul het volgende:
we mogen geen puntjes verspelen richting het kampioenscap!
Krastev en Mbayo zijn gewoon goede voetballers. Die hebben geen trainer nodig om goed te zijn. Zelfde geldt voor Vente, gewoon een degelijke spits.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe kan PEC ineens zo opleven?
booswoestquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:40 schreef mitt het volgende:
Wordt ook tijd dat Utrecht weer naar plek 7 gaat.
Dat hele programma is zo ontzettend ongemakkelijk. En dan ook zelfbenoemd popi jopi Jan Joost er nog bij.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
Aletha wordt weer totaal niet serieus genomen en probeert er wat tussen te hakkelen.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:44 schreef Paul het volgende:
Moet wel 2-2 worden, we verliezen niet NOOIT dit seizoen dus!!!!!! UUUUUUUUUUU
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:44 schreef Paul het volgende:
Moet wel 2-2 worden, we verliezen niet NOOIT dit seizoen dus!!!!!! UUUUUUUUUUU
Mag ik al roepen dat het nog niet gespeeld is voor de titel? En dat komt zoals gezegd niet omdat de kwaliteit van Ajax af druipt.quote:
Alleen als NEC wint vanavond.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag ik al roepen dat het nog niet gespeeld is voor de titel? En dat komt zoals gezegd niet omdat de kwaliteit van Ajax af druipt.
Feyenoord, Ajax, PSV verliezen spelersquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag ik al roepen dat het nog niet gespeeld is voor de titel? En dat komt zoals gezegd niet omdat de kwaliteit van Ajax af druipt.
Waar heb je het nou weer over bij Ajax?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Feyenoord, Ajax, PSV verliezen spelers
Utrecht dus voor het eerst kampioen in de geschiednis
brobbeast gaat toch wegquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waar heb je het nou weer over bij Ajax?
Die kan beter blijven, dan weet je iig zeker dat er niet gescoord wordt.quote:
Gelijkspelletjequote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die kan beter blijven, dan weet je iig zeker dat er niet gescoord wordt.
Aad300 gespotquote:
Nu Rensch is vertrokken, is de vrije val ingezetquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waar heb je het nou weer over bij Ajax?
Kijk je NEC - PSV ook mee? @Mexicanobakker kijkt er met angst en beven naar uit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:22 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk het laatste kwartiertje even mee
Misschien!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kijk je NEC - PSV ook mee? @:mexicanobakker kijkt er met angst en beven naar uit.
Klopt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oh, dan valt de 3-4 zo nog.
Toplevel Zwolle. @PSVCLquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Toch een puntje bij het grote PEC.
PSV ging hier ten onder.
@fetX en ik onthouden deze postquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:48 schreef Paul het volgende:
We houden de rest toch wel ons en blijven 3e dit seizoen
Maar stel dat dat niet zo is dan post je een jaar niet op FOKquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:48 schreef Paul het volgende:
We houden de rest toch wel ons en blijven 3e dit seizoen
Like gegevenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
Oh mijn juichpoppetje was een reactie op @:r-woud93
Oh ik dacht op dat Paul een jaar niet op fok post.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
Oh mijn juichpoppetje was een reactie op @:r-woud93
Bij Boscagli dus niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was ook erg ziekig maar ik heb vandaag flink gesport en ik heb het idee dat dat wel helpt
Was je samen met @maxi-mus naar de rap party van Noa Lang?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was ook erg ziekig maar ik heb vandaag flink gesport en ik heb het idee dat dat wel helpt
Echt griep is het niet denk ik, ik ben flink verkoudenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Boscagli dus niet.
(sowieso niet aan te raden bij griep maar dit terzijde)
Oh ja dat schaar ik niet onder erg ziekig.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt griep is het niet denk ik, ik ben flink verkouden
Een M&Mquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik weet anders ook iets wat 1 cm is!
We zijn allemaal ziek en/of hebben geen leven.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is het hier druk voor een zaterdagavond.
Hamlap gaat het zwaar krijgen in zijn Ferrari.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Zipportal zet zijn voodoopop in als counter.
Het leven is overrated.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
We zijn allemaal ziek en/of hebben geen leven.
Het heerst.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is het hier druk voor een zaterdagavond.
Ik denk dat het privé best een aardige jongen is. Zo kon ik vannacht niet slapen en keek ik een docu over Pi-air en Sidney en Sidney bleek een uiterst aardig ventje.quote:
Ik zou uiterst teleurgesteld zijn Luuk een prima kerel zou zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat het privé best een aardige jongen is. Zo kon ik vannacht niet slapen en keek ik een docu over Pi-air en Sidney en Sidney bleek een uiterst aardig ventje.
Alleen binnen de lijnen zijn het klootzakken.
Dan moet ik je teleurstellen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zou uiterst teleurgesteld zijn Luuk een prima kerel zou zijn
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:06 schreef PSVCL het volgende:
Mooi tenue
[..]
Feyenoord moet de coach van Zwolle aanstellen
Die stelt zichzelf al genoeg aanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:06 schreef PSVCL het volgende:
Mooi tenue
[..]
Feyenoord moet de coach van Zwolle aanstellen
Die van woensdag?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:08 schreef GGMM het volgende:
Ik kan me de laatste leuke wedstrijd van PSV niet herinneren
Dat is al meer dan een dag geleden hequote:
Ik weiger hier in mee te gaan.quote:
Waterquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:11 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie op deze zaterdagavond ?
Kamillethee.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:11 schreef Coco het volgende:
Van wie ben jij de kloon?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:12 schreef DobbyDobby het volgende:
De ineenstorting van een Bosz elftal is weer in volle gang
Net mijn eerste biertje geopend.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:11 schreef Coco het volgende:
Amstel?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Net mijn eerste biertje geopend.
Wat voor bier?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Net mijn eerste biertje geopend.
Toch nog iemand die zin heeft in de klassieker.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb echt ontzettend zin in morgen trouwens. Paar degradatiepotjes ook, lekker man.
Amstel.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:13 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wat voor bier?
Nu heb ik ook zin in bier verdomme.
Die wedstrijd is altijd leuk, ongeacht de omstandigheden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:14 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Toch nog iemand die zin heeft in de klassieker.
Moet je eens in NWS kijken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:14 schreef GGMM het volgende:
Mensen die een kloon maken hebben vaak serieuze issues
Ik wil eigenlijk bier, maar mijn vriendin is niet thuis en als vader met een groot verantwoordelijkheidsgevoel drink ik niet als ik de enige volwassene in huis ben.quote:
Het Nieuwegein topic stortte ineen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Moet je eens in NWS kijken.
We hebben sowieso allemaal een wat treurig leven gezien onze tijdsbesteding op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:14 schreef GGMM het volgende:
Mensen die een kloon maken hebben vaak serieuze issues
Je bent een goed mens.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:15 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk bier, maar mijn vriendin is niet thuis en als vader met een groot verantwoordelijkheidsgevoel drink ik niet als ik de enige volwassene in huis ben.
En kamillethee is prima, dan maar hommotje
1 biertje kan toch wel, of heb je geen discipline?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:15 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk bier, maar mijn vriendin is niet thuis en als vader met een groot verantwoordelijkheidsgevoel drink ik niet als ik de enige volwassene in huis ben.
Verstandig mens.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:15 schreef ISVV het volgende:
[..]
Weinig. Dan ook meteen de neiging om chips te gaan eten, negatieve bijvangst.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
1 biertje kan toch wel, of heb je geen discipline?
Chips is genotquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:18 schreef ISVV het volgende:
[..]
Weinig. Dan ook meteen de neiging om chips te gaan eten, negatieve bijvangst.
Gelukkig krijg ik bijvalquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
Na eerder te bemiddelen zoekt nu ook @:r-woud93 user @:isvv op.
Meestal geen, af en toe een stukje droge worst.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat voor snack eet jij bij je bier, van die vieze kaasblokjes?
Of plakken leverworstquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat voor snack eet jij bij je bier, van die vieze kaasblokjes?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:20 schreef GGMM het volgende:
Ik ben het (helaas) met R-woud93 eens
Maar ik gun iedereen z'n pleziertje, ik oordeel daar niet over.
Dus de "jij speelt Mario Kart"-reacties mogen achterwege blijven
Jij speelt Octopath Traveler.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:20 schreef GGMM het volgende:
Wat vind jij een lekker snackje bij de pils?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:20 schreef GGMM het volgende:
Zoet of zout?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn favoriete snack is de popcorn bij Pathé, ik kan er echt naar uit kijken om zo'n zak leeg te snaaien.
Ik drink geen alcoholquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:21 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wat vind jij een lekker snackje bij de pils?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Meestal geen, af en toe een stukje droge worst.
Sow koekoek statement gemaaktquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:24 schreef 3rr0r het volgende:
Van alcohol krijg je kanker (waarvan niet)
Bedankt, Hans.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:24 schreef 3rr0r het volgende:
Van alcohol krijg je kanker (waarvan niet)
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
Nou gaat er nog iemand scoren of moeten we schaatsen gaan kijken?
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is niet meer van deze tijd, hier is de vega-variant:
[ afbeelding ]
Jutta? Suzanne?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
Nou gaat er nog iemand scoren of moeten we schaatsen gaan kijken?
PSV speelt dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
@:r-woud93 gaat er met gestrekt been in bij @:zipportal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |