Krastev en Mbayo zijn gewoon goede voetballers. Die hebben geen trainer nodig om goed te zijn. Zelfde geldt voor Vente, gewoon een degelijke spits.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe kan PEC ineens zo opleven?
booswoestquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:40 schreef mitt het volgende:
Wordt ook tijd dat Utrecht weer naar plek 7 gaat.
Dat hele programma is zo ontzettend ongemakkelijk. En dan ook zelfbenoemd popi jopi Jan Joost er nog bij.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
Aletha wordt weer totaal niet serieus genomen en probeert er wat tussen te hakkelen.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:44 schreef Paul het volgende:
Moet wel 2-2 worden, we verliezen niet NOOIT dit seizoen dus!!!!!! UUUUUUUUUUU
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:44 schreef Paul het volgende:
Moet wel 2-2 worden, we verliezen niet NOOIT dit seizoen dus!!!!!! UUUUUUUUUUU
Mag ik al roepen dat het nog niet gespeeld is voor de titel? En dat komt zoals gezegd niet omdat de kwaliteit van Ajax af druipt.quote:
Alleen als NEC wint vanavond.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag ik al roepen dat het nog niet gespeeld is voor de titel? En dat komt zoals gezegd niet omdat de kwaliteit van Ajax af druipt.
Feyenoord, Ajax, PSV verliezen spelersquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag ik al roepen dat het nog niet gespeeld is voor de titel? En dat komt zoals gezegd niet omdat de kwaliteit van Ajax af druipt.
Waar heb je het nou weer over bij Ajax?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Feyenoord, Ajax, PSV verliezen spelers
Utrecht dus voor het eerst kampioen in de geschiednis
brobbeast gaat toch wegquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waar heb je het nou weer over bij Ajax?
Die kan beter blijven, dan weet je iig zeker dat er niet gescoord wordt.quote:
Gelijkspelletjequote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die kan beter blijven, dan weet je iig zeker dat er niet gescoord wordt.
Aad300 gespotquote:
Nu Rensch is vertrokken, is de vrije val ingezetquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waar heb je het nou weer over bij Ajax?
Kijk je NEC - PSV ook mee? @Mexicanobakker kijkt er met angst en beven naar uit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:22 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk het laatste kwartiertje even mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |