Vermoeden van?quote:Op zondag 26 januari 2025 18:45 schreef raptorix het volgende:
1 minuut extra tijd voor 2 goals en een dubbele wissel? Bijzonder.
Niets, ik ben geen Calimero, zeg alleen dat ik het bijzonder vind, zeker als Sparta al zo extreem loopt tijd te rekken.quote:
Was een geintje of ken je de meme niet?quote:Op zondag 26 januari 2025 18:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niets, ik ben geen Calimero, zeg alleen dat ik het bijzonder vind, zeker als Sparta al zo extreem loopt tijd te rekken.
Nee, is dat een meme op Belgische TV?quote:Op zondag 26 januari 2025 18:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Was een geintje of ken je de meme niet?
Aangifte doenquote:Op zondag 26 januari 2025 18:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, is dat een meme op Belgische TV?
Nope jammer, onder Pastoor vond ik ze leuk voetbal spelen, die zal waarschijnlijk wel voor de Zomer ontslagen zijn bij Indonesie, dus die kan daar gelijk aan het werk.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
De eerste degradant is onderhand wel bekend. We zullen Almere niet missen.
Pastoor is een ideale trainer voor dit soort clubs. Maduro had kennelijk niet goed genoeg afgekeken hoe het werkt.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nope jammer, onder Pastoor vond ik ze leuk voetbal spelen, die zal waarschijnlijk wel voor de Zomer ontslagen zijn bij Indonesie, dus die kan daar gelijk aan het werk.
Maduro lijkt me prima een trainer voor een jeugdteam, ik heb ook helemaal niets gezien waarvan je zegt: Goh wat een fris voetbal, of een verdediging: Die staat. Gewoon totaal kleurloos en risicoloos, en dan ook nog bijzonder slechte resultaten. Eigenlijk van alles niks.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Pastoor is een ideale trainer voor dit soort clubs. Maduro had kennelijk niet goed genoeg afgekeken hoe het werkt.
Een ware DEGRADATIEKRAKERT.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 18:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat het swingende AZ opeens verliest, van nota bene het Sparta dat onder Maurice Steijn nog niet had gewonnen.
@:Rellende_Rotscholier Het blijft een merkwaardige sport.
AZ op zondagavond is wel een garantie op weinig kijkers.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een ware DEGRADATIEKRAKERT.
en het lelijke AZ mag wéér het weekend afsluiten. Lekker programma wel.
Groningen en Heracles dachten ook dat ze nu wel een gat hadden geslagen met plek 16. Al kan 1 van die 2 morgenavond alsnog uitlopen.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat het swingende AZ opeens verliest, van nota bene het Sparta dat onder Maurice Steijn nog niet had gewonnen.
@:Rellende_Rotscholier Het blijft een merkwaardige sport.
Dan moet die lul van een arbiter ook gewoon 2e geel geven. Dat Groningen dan in grote problemen komt is verder niet zijn probleem, dan had die keeper zich maar moeten gedragen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is die Vaessen een to-tale debiel zeg, gadverdamme.
Gewoon rood lijkt me. Er was niet eens een herhaling nodig. Walgelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit is gewoon een gigantische schwalbe, Sjorsjeeeeeeeee
Doe niet zo kinderachtig.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:59 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 56% gewijzigd door Alaphilippe_ op 31-01-2025 20:33:54 ]
Ik zou een zeer goede moderator zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:48 schreef GGMM het volgende:
@:dombohetolifantje1 zegt @:coco waar het op staat
Eensquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou een zeer goede moderator zijn.
DM ontvangen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Zodra er een plekje vrijkomt zal ik je meteen een dm sturen
Geeft niets, die bejaardenberg moet minder.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
Die bejaarden kunnen wel dood vriezen.
Hup NEC.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:18 schreef Paul het volgende:
we mogen geen puntjes verspelen richting het kampioenscap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |