@fetX en ik onthouden deze postquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:48 schreef Paul het volgende:
We houden de rest toch wel ons en blijven 3e dit seizoen
Maar stel dat dat niet zo is dan post je een jaar niet op FOKquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:48 schreef Paul het volgende:
We houden de rest toch wel ons en blijven 3e dit seizoen
Like gegevenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
Oh mijn juichpoppetje was een reactie op @:r-woud93
Oh ik dacht op dat Paul een jaar niet op fok post.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
Oh mijn juichpoppetje was een reactie op @:r-woud93
Bij Boscagli dus niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was ook erg ziekig maar ik heb vandaag flink gesport en ik heb het idee dat dat wel helpt
Was je samen met @maxi-mus naar de rap party van Noa Lang?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was ook erg ziekig maar ik heb vandaag flink gesport en ik heb het idee dat dat wel helpt
Echt griep is het niet denk ik, ik ben flink verkoudenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Boscagli dus niet.
(sowieso niet aan te raden bij griep maar dit terzijde)
Oh ja dat schaar ik niet onder erg ziekig.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt griep is het niet denk ik, ik ben flink verkouden
Een M&Mquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik weet anders ook iets wat 1 cm is!
We zijn allemaal ziek en/of hebben geen leven.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is het hier druk voor een zaterdagavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |