Hamlap gaat het zwaar krijgen in zijn Ferrari.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Zipportal zet zijn voodoopop in als counter.
Het leven is overrated.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
We zijn allemaal ziek en/of hebben geen leven.
Het heerst.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is het hier druk voor een zaterdagavond.
Ik denk dat het privé best een aardige jongen is. Zo kon ik vannacht niet slapen en keek ik een docu over Pi-air en Sidney en Sidney bleek een uiterst aardig ventje.quote:
Ik zou uiterst teleurgesteld zijn Luuk een prima kerel zou zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat het privé best een aardige jongen is. Zo kon ik vannacht niet slapen en keek ik een docu over Pi-air en Sidney en Sidney bleek een uiterst aardig ventje.
Alleen binnen de lijnen zijn het klootzakken.
Dan moet ik je teleurstellen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zou uiterst teleurgesteld zijn Luuk een prima kerel zou zijn
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:06 schreef PSVCL het volgende:
Mooi tenue
[..]
Feyenoord moet de coach van Zwolle aanstellen
Die stelt zichzelf al genoeg aanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:06 schreef PSVCL het volgende:
Mooi tenue
[..]
Feyenoord moet de coach van Zwolle aanstellen
Die van woensdag?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:08 schreef GGMM het volgende:
Ik kan me de laatste leuke wedstrijd van PSV niet herinneren
Dat is al meer dan een dag geleden hequote:
Ik weiger hier in mee te gaan.quote:
Waterquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:11 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie op deze zaterdagavond ?
Kamillethee.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:11 schreef Coco het volgende:
Van wie ben jij de kloon?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:12 schreef DobbyDobby het volgende:
De ineenstorting van een Bosz elftal is weer in volle gang
Net mijn eerste biertje geopend.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:11 schreef Coco het volgende:
Amstel?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Net mijn eerste biertje geopend.
Wat voor bier?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Net mijn eerste biertje geopend.
Toch nog iemand die zin heeft in de klassieker.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb echt ontzettend zin in morgen trouwens. Paar degradatiepotjes ook, lekker man.
Amstel.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:13 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wat voor bier?
Nu heb ik ook zin in bier verdomme.
Die wedstrijd is altijd leuk, ongeacht de omstandigheden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:14 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Toch nog iemand die zin heeft in de klassieker.
Moet je eens in NWS kijken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:14 schreef GGMM het volgende:
Mensen die een kloon maken hebben vaak serieuze issues
Ik wil eigenlijk bier, maar mijn vriendin is niet thuis en als vader met een groot verantwoordelijkheidsgevoel drink ik niet als ik de enige volwassene in huis ben.quote:
Het Nieuwegein topic stortte ineen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Moet je eens in NWS kijken.
We hebben sowieso allemaal een wat treurig leven gezien onze tijdsbesteding op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:14 schreef GGMM het volgende:
Mensen die een kloon maken hebben vaak serieuze issues
Je bent een goed mens.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:15 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk bier, maar mijn vriendin is niet thuis en als vader met een groot verantwoordelijkheidsgevoel drink ik niet als ik de enige volwassene in huis ben.
En kamillethee is prima, dan maar hommotje
1 biertje kan toch wel, of heb je geen discipline?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:15 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk bier, maar mijn vriendin is niet thuis en als vader met een groot verantwoordelijkheidsgevoel drink ik niet als ik de enige volwassene in huis ben.
Verstandig mens.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:15 schreef ISVV het volgende:
[..]
Weinig. Dan ook meteen de neiging om chips te gaan eten, negatieve bijvangst.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
1 biertje kan toch wel, of heb je geen discipline?
Chips is genotquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:18 schreef ISVV het volgende:
[..]
Weinig. Dan ook meteen de neiging om chips te gaan eten, negatieve bijvangst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |