Hamlap gaat het zwaar krijgen in zijn Ferrari.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Zipportal zet zijn voodoopop in als counter.
Het leven is overrated.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
We zijn allemaal ziek en/of hebben geen leven.
Het heerst.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is het hier druk voor een zaterdagavond.
Nou zegquote:
Ik denk dat het privé best een aardige jongen is. Zo kon ik vannacht niet slapen en keek ik een docu over Pi-air en Sidney en Sidney bleek een uiterst aardig ventje.quote:
Ik zou uiterst teleurgesteld zijn Luuk een prima kerel zou zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat het privé best een aardige jongen is. Zo kon ik vannacht niet slapen en keek ik een docu over Pi-air en Sidney en Sidney bleek een uiterst aardig ventje.
Alleen binnen de lijnen zijn het klootzakken.
Dan moet ik je teleurstellen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zou uiterst teleurgesteld zijn Luuk een prima kerel zou zijn
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:06 schreef PSVCL het volgende:
Mooi tenue
[..]
Feyenoord moet de coach van Zwolle aanstellen
Die stelt zichzelf al genoeg aanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:06 schreef PSVCL het volgende:
Mooi tenue
[..]
Feyenoord moet de coach van Zwolle aanstellen
Die van woensdag?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:08 schreef GGMM het volgende:
Ik kan me de laatste leuke wedstrijd van PSV niet herinneren
Dat is al meer dan een dag geleden hequote:
Ik weiger hier in mee te gaan.quote:
Ik heb Feyenoord gekeken. (en flink genoten)quote:
Waterquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:11 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie op deze zaterdagavond ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |