Is je bril kapot? Jane wordt op handen gedragenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:26 schreef mario390 het volgende:
het is hier altijd elke jaar het selfde,en meid werd neergemakt
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:25 schreef Soury het volgende:
Je zit in het BB huis muts, als je gaat bekken met iemand komt dat op tv. Met de tune van Benny Hill eronder
Te veel alcohol in de sekt, gaan ze gek doenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:26 schreef mario390 het volgende:
het is hier altijd elke jaar het selfde,en meid werd neergemakt
die zit al met half zijn gedachten terug bij zijn ex of bij de DM's die hij na zijn deelname zal ontvangenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Je ziet Jeffrey denken: shit wat een muts, buiten de poort wordt dit niets
Jeffrey kan hier helemaal niks mee, snap het niet eensquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Je ziet Jeffrey denken: shit wat een muts, buiten de poort wordt dit niets
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:27 schreef Droopie het volgende:
Noemt Wicky ons (behalve oddie) nu een loser.
ik bedoel niet janequote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:26 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Is je bril kapot? Jane wordt op handen gedragen
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Te veel alcohol in de sekt, gaan ze gek doen
Dat bepaalt zij niet. Alleen als hij het goed vindquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:28 schreef Kissingbird het volgende:
als jij erachter staat ..
lekker bekken Jolien
Hij heeft ook wel van die nare trekjes bij Jolien .. Gelukkig kan Jane het aan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:26 schreef DGK-Eric het volgende:
En Jeffrey blijft maar alles in de richting van Jane gaslighten.
ja ook dat nog!!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat bepaalt zij niet. Alleen als hij het goed vind
Het is nou ook niet zo dat ze die gast ligt te pijpen ofzo. Als je elkaar leuk vindt is het toch geen probleem die paar kusjes. Ze had niet verwacht dat mensen er niet op zaten te wachten. Oeps...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:27 schreef Puzzie het volgende:
28 jaar en nog steeds bang zijn voor wat je familie over jou denkt.
Er is wel piemol, maar daar mag ze alleen naar kijken..... met d'r handjes op de rugquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:29 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor die paar filmkusjes
want geen duimpjes
geen piemol
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:29 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor die paar filmkusjes
want geen duimpjes
geen piemol
Nee precies . drama om nietsquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is nou ook niet zo dat ze die gast ligt te pijpen ofzo. Als je elkaar leuk vindt is het toch geen probleem die paar kusjes. Ze had niet verwacht dat mensen er niet op zaten te wachten. Oeps...
Filmkusjes ook nogquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is nou ook niet zo dat ze die gast ligt te pijpen ofzo. Als je elkaar leuk vindt is het toch geen probleem die paar kusjes. Ze had niet verwacht dat mensen er niet op zaten te wachten. Oeps...
Jolien ging lekker veilig melk drinken en nu in dr safespace komt alles eruit en ligt het allemaal niet aan haar?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:30 schreef Was-beer het volgende:
Jane: is iedereen al slapen? Er is niemand hier (woonkamer)
Ga anders even bij Jolien kijken
Hij kan er helemaal niks mee..Is nog een puberquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:30 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey is klaar met de peptalk van Elsa en het gebleit van Jolien en loopt weg om te gaan douchen.
Als Jeffrey zegt dat Jane het zo heeft gezegd dan duldt hij geen tegenspraak. Is Elsa nou helemaal betoeterd!!!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:30 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey is klaar met de peptalk van Elsa en het gebleit van Jolien en loopt weg om te gaan douchen.
Jolien vind het echte liefde met Jeff.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:31 schreef mario390 het volgende:
deze haten begeurd nu om dat julie volk het willen
ik bedoel dat zij binnen is,is nur geplant om jolien uit de huis te kregenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee
ze roept dit helemaal over zichzelf af.
Jolien vroeg zelf wat we vonden van haar en Jeffrey en Jane antwoordde eerlijk. Nu wordt Jane gehaat door Jolien omdat de waarheid haar niet aanstond.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel dat zij binnen is,is nur geplant om jolien uit de huis te kregen
desw.heb ik nog niet fav.om dat ik weest wat gebeuren werd
dit is echt de grootste onzin ooit, dat ligt volledig aan het slappe karakter van jolien en milenaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
En ook als eerste gesaved net zoals bij Axelquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:35 schreef Was-beer het volgende:
Jordy: ik heb alweer genoeg gezien..één van die nieuwe, niet te vertrouwen! Mark my words, die gaat er als eerste op!
Nee, dit is niet de schuld van Janequote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
Verwacht dat Jane behoorlijk veel eliminaties kan overlevenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:35 schreef Was-beer het volgende:
Jordy: ik heb alweer genoeg gezien..één van die nieuwe, niet te vertrouwen! Mark my words, die gaat er als eerste op!
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:35 schreef mazaru het volgende:
Kringspier.... kringspier... kringspier...
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:36 schreef ledn81 het volgende:
2 jaar terug was het de natte washand... vorig jaar weet ik niet meer.. dit jaar is het de kringspier
De natte washandquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:36 schreef ledn81 het volgende:
2 jaar terug was het de natte washand... vorig jaar weet ik niet meer.. dit jaar is het de kringspier
Pannenkoekquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:36 schreef ledn81 het volgende:
vorig jaar de pannekoek-gatequote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:36 schreef ledn81 het volgende:
Met geknepen billen *NLquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:35 schreef Soury het volgende:
Je poep toeknijpenZulke woorden gebruiken wij thuis niet
Cultuurverschillen heb je overal. Toch, Mario?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:36 schreef mario390 het volgende:
heb ik en keer komen zien, nederl.en belgse gaat niet goed
Dat zei jolien niet ikquote:
'Al 14 dagen trending #Cringe icm #Jolien'quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:38 schreef Adat231 het volgende:
Nou BB laat het kamertje met de X berichten maar binnenkomen. Jolien mag die van mij wel winnen.
is geplant zei ik,om dat quoten helemal schlecht zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Cultuurverschillen heb je overal. Toch, Mario?
dat is onzin, die onzekere kinderen gaan zelf vissen, en krijgen dan de deksel op hun nasequote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
is geplant zei ik,om dat quoten helemal schlecht zijn
In alle hoeken liggen mensen te janken en zij geeft geen krimp. Heerlijk!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:40 schreef Luna68 het volgende:
Alom drama in dat huis en Jane speelt een spelletje mikado met Axel en David
Ja, dat hoofd staat me beter aan......quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:40 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind die Bryan Ferry toch wat minder , die andere David heeft wel humor
Ik heb serieus de hele dag geen kringspier kut gedaan en heb me fantastisch vermaakt met de streams en met alle COS'ers hier.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:37 schreef Tascha071 het volgende:
He wat heerlijk voor t eerst zijn de cossen niet bij te houden met teruglezen!!! De nieuwe hebben leven gebracht in t huis. Heerlijk. Heel wat gemist !
Steeds meer , Bryan Ferry vind ik niet echt wat.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat hoofd staat me beter aan......
Als stagiaire had ik het wel geweten als ik bij het knopje van de boiler zatquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een triest volk daar bij de douche.
ja die milena is mij er eentjequote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:42 schreef mario390 het volgende:
wat en bitch van meid, de werd nog en keer op haar neus vallen
Geen bitch, gewoon Hollandse directheid icm zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:42 schreef mario390 het volgende:
wat en bitch van meid, de werd nog en keer op haar neus vallen
Ja, en wat zitten ze ernaast .....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een triest volk daar bij de douche.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als stagiaire had ik het wel geweten als ik bij het knopje van de boiler zat
ik heb ook geen ene reet uitgevoerd vandaag, maar dit was een leuk popcorn dagjequote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb serieus de hele dag geen kringspier kut gedaan en heb me fantastisch vermaakt met de streams en met alle COS'ers hier.
Ze zouden een reality show met jullie allemaal moeten maken
Meelopertje. Wacht maar tot het kwartje valt dat Jane populair is. Dan slaan ze om als een blad aan een boomquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:43 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is nog overtuigd door de verhalen van de andere.
Kijkt er een keer iemand een keer de kat uit de boomquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:40 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind die Bryan Ferry toch wat minder , die andere David heeft wel humor
Of wel ... niemand die het weet buiten de febo.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:44 schreef freaky40 het volgende:
Jane gaat echt niet lang blijven. Die is daar alleen om de boel op te schudden.
Ze moet dan wel weggestemd worden door het publiek en dat zie ik nog niet gebeurenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:44 schreef freaky40 het volgende:
Jane gaat echt niet lang blijven. Die is daar alleen om de boel op te schudden.
Die is met een mission daar binnen, kan niet anders.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Of wel ... niemand die het weet buiten de febo.
Niet gemakkelijk dat simultaan Oostenrijks, Westvlaams vertalen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:43 schreef ledn81 het volgende:
Niels wil ook wat zeggen.. is @:jockari er nog voor de vertaling![]()
![]()
heelenal onzinquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:43 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Geen bitch, gewoon Hollandse directheid icm zelfvertrouwen
Misschien heeft zij wel immuniteit van BB en komt dat later aan het licht.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:45 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze moet dan wel weggestemd worden door het publiek en dat zie ik nog niet gebeuren
Jane heeft zich helemaal niet hard opgesteld vandaag: dat is wat anderen ervan maken olv Jeffrey. Ze is zelfverzekerd en zelfbewust, dat is iets wat sommige anderen missen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:39 schreef marky het volgende:
Harde spelers winnen nooit. Jane is leuk voor de sensa.
ik ookquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb serieus de hele dag geen kringspier kut gedaan en heb me fantastisch vermaakt met de streams en met alle COS'ers hier.
Bijna de hele dag twinstream of 1 stream gehad, helaas zien we inderdaad niet alles.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
wij zien niet alles, dat is wel weer duidelijk
Jordy is nog niet overtuigd dat Jane gevaarlijk is zoals Jeffrey dat vind.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Meelopertje. Wacht maar tot het kwartje valt dat Jane populair is. Dan slaan ze om als een blad aan een boom
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:46 schreef Puzzie het volgende:
Jordy weet precies waar het over gaat , want hij heeft alles via via via via gehoord dus
Ze is er nog geen dag.......en de andere al een maand.....zij komt er ook nog wel achter dat haar ontbijt noedels haar middag eten noedels en avond ete noedels is.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jane heeft zich helemaal niet hard opgesteld vandaag: dat is wat anderen ervan maken olv Jeffrey. Ze is zelfverzekerd en zelfbewust, dat is iets wat sommige anderen missen.
Zo ontzettend veel heeft ze niet gedaanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is met een mission daar binnen, kan niet anders.
beetje tam nog he, wil niemand tegen zijn hoofd stotenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:48 schreef mazaru het volgende:
Ik vind die oude David leuk om naar te kijken, maar er komt niet echt een mening uit. Hopelijk komt dat nog.
Ze geeft direct antwoord dat gaat ook storen. Belgen stemmen ook. Ashley won ook niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jane heeft zich helemaal niet hard opgesteld vandaag: dat is wat anderen ervan maken olv Jeffrey. Ze is zelfverzekerd en zelfbewust, dat is iets wat sommige anderen missen.
Omdat hij gisteren gesaved is. Ze denken nu dat hij populair is.quote:
Komt nog wel, en dan valt ze wel door de mand. Ik heb mijn reserves over haar. Het is me allemaal te veel te bedacht.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Zo ontzettend veel heeft ze niet gedaan
ze heeft Jolien antwoord gegeven en Milena iets verteld.
Meer niet echt, ze houdt alleen haar poot stijf en is niet onder de indruk van die dames.
is een Vlaming .. denk dat je die eruit moet trekken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:48 schreef mazaru het volgende:
Ik vind die oude David leuk om naar te kijken, maar er komt niet echt een mening uit. Hopelijk komt dat nog.
Hij heeft het voordeel van de twijfel nog. Het is pas dag 1 voor hemquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
beetje tam nog he, wil niemand tegen zijn hoofd stoten
Amper iemand gaf hem wat te eten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:49 schreef Flow3r het volgende:
Al die empatische mensen voelden zoveel voor Axel , jammer dat ze niet in de spiegel kunnen kijken he Jolien ?
Dit is toch geweldigquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:50 schreef Schakeltopia het volgende:
had jolien haar moeder niet aangemeld bij een fb groep.
hahahahaha
Leuke kop maar er komt weinig uit en hij heeft geen mening lijkt het.. Dat hebben Jane en die andere David juist wel..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:48 schreef mazaru het volgende:
moest ze maar gaan douchenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ook al stink je een beetje..
Jolien : Jeff.... daar kan ik echt niet tegen he.
[ afbeelding ]
Dat is toch een onzin verhaal. Die moeder kan dat best scheiden. Op facebook zijn de oudere gebruikers het ergst.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:50 schreef Schakeltopia het volgende:
had jolien haar moeder niet aangemeld bij een fb groep.
hahahahaha
X is anders ook wel smerig elk jaar.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:53 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is toch een onzin verhaal. Die moeder kan dat best scheiden. Op facebook zijn de oudere gebruikers het ergst.
Alle twee wat kalig denk ik.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:54 schreef zodeju het volgende:
Heeft axel nu hetzelfde haar als Keanu
Ja maar das meer gen z die zijn zgn allemaal heel gevoelig maar niet naar de bewoners.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
X is anders ook wel smerig elk jaar.
Jolien staat compleet buiten de realiteit , het wordt wel wat triestig als je 28 jaar bent en je aanmeldt voor BB . diezelfde dag van je binnenkomst aan een ander gaat plakken nu na twee weken loopt te janken om het beeld wat je zelf laat zien.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:53 schreef UtopiaFreak het volgende:
Jolien lijkt vooral moeite te hebben met het stukje realiteit, miss verkeerde programma gekozen meid?
Nopequote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:55 schreef ben34567 het volgende:
Axel wordt al slapend en ziek de winnaar
Ashley had haar hart op de tong, Jane lijkt mij toch iets diplomatieker.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ze geeft direct antwoord dat gaat ook storen. Belgen stemmen ook. Ashley won ook niet.
In de eerste Big Brother vond het kijkers publiek het nog leuk om een verliefd stelletje te zien. Nu niet meer en zeker geen reden om punten te scorenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jolien staat compleet buiten de realiteit , het wordt wel wat triestig als je 28 jaar bent en je aanmeldt voor BB . diezelfde dag van je binnenkomst aan een ander gaat plakken nu na twee weken loopt te janken om het beeld wat je zelf laat zien.
Welke huilbuien heeft ze allemaal al niet gehad?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jolien staat compleet buiten de realiteit , het wordt wel wat triestig als je 28 jaar bent en je aanmeldt voor BB . diezelfde dag van je binnenkomst aan een ander gaat plakken nu na twee weken loopt te janken om het beeld wat je zelf laat zien.
Soury?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:57 schreef spapaars het volgende:
Bij wie kan ik een nieuwe muis claimen?
Het rubber op het scrolwieltje is helemaal verdwenen.
Toch komt ze hard over. (trouwens een schoonheid is het ook niet)quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:52 schreef ledn81 het volgende:
Doordat ze hier zelf zo'n drama van maakt is ze volgend jaar vooral nog terug te vinden via Google als Miss kringspier
Hahahaha...jaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:52 schreef ledn81 het volgende:
Doordat ze hier zelf zo'n drama van maakt is ze volgend jaar vooral nog terug te vinden via Google als Miss kringspier
Iedere dag is er drama geweest met Jolijtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Welke huilbuien heeft ze allemaal al niet gehad?
De complimenten bui, over compliment over haar bril.
Over dat Jeff haar een keer negeerde.
Nu omdat ze op tv lijkt te komen, tis een dom wicht, maar die ouders zien niets waar ze zich voor hoeft te schamen.
Nee, want als ze zich zou schamen zou ze 28 zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:57 schreef PunkieePie het volgende:
Als je nog op je 28e nog zó bent als Jolien..
Ik zou me echt schamen
Ashley was verschrikkelijk.....hoe neerbuigend ze kon doen met haar grote bek....en later op hangede pootjes het weer goed maken....Zo kwaad was ze op tyron dat snotjong....hield voet bij stuk.....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ashley had haar hart op de tong, Jane lijkt mij toch iets diplomatieker.
Das waar.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Welke huilbuien heeft ze allemaal al niet gehad?
De complimenten bui, over compliment over haar bril.
Over dat Jeff haar een keer negeerde.
Nu omdat ze op tv lijkt te komen, tis een dom wicht, maar die ouders zien niets waar ze zich voor hoeft te schamen.
volgens mij is die net zo nep als niels zelfquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou zou wel zijn blokjesbuik willen hebben hoor. Bij mij is die verpakt in zijn wintervel.
Ik vind haar prachtig!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:59 schreef jooba het volgende:
[..]
Toch komt ze hard over. (trouwens een schoonheid is het ook niet)
Nee, op haar foto"s lijkt ze ook een stukje slanker of groterquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:59 schreef jooba het volgende:
[..]
Toch komt ze hard over. (trouwens een schoonheid is het ook niet)
Ja en die nog over waren heeft Jeffrey gepikt en uitgedeeld en opgegetenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy heeft dus vanavond druivensuiker moeten eten vanwege z'n 'appelflauwte'
Vanaf morgen dus extra suiker in de Slobquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, en wat er over was heeft Jeffrey gejat ......quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:02 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, op haar foto"s lijkt ze ook een stukje slanker of groter
Daarom is ze zo leukquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:04 schreef Was-beer het volgende:
Keanu: wat is je oprechte mening?
Jane: iedereen heeft gewoon issues hier
ooh nicequote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:05 schreef Luna68 het volgende:
Vraag aan Jane; wat is jouw oprechte mening.
Jane: iedereen heeft issues hier
Geweldig!!! Ik heb nu even weer wat meer ruimte. Dus hoop morgen wat meer te kunnen zien. Helemaal zin in. Had t al n beetje opgegeven.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:07 schreef DGK-Eric het volgende:
Jane: "Ik wist dat ik van te voren niet met de meiden zou klikken."
Alex noemt Jane 'one of the guys'
Jane: "De meeste van mijn vrienden zijn gay. Mannen. Dat is pas drama! This is peanuts."
wat een heldinquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:07 schreef DGK-Eric het volgende:
Jane: "De meeste van mijn vrienden zijn gay. Mannen. Dat is pas drama! This is peanuts."
Ze heeft een bozige blik.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:07 schreef DGK-Eric het volgende:
terwijl belgie verdrinkt in tranenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:11 schreef Kodiak100 het volgende:
ondertussen in kamp Nederland
- worden er spelletjes gespeeld
- restjes gegeten
- beetje plezier gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |