heelenal onzinquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:43 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Geen bitch, gewoon Hollandse directheid icm zelfvertrouwen
Misschien heeft zij wel immuniteit van BB en komt dat later aan het licht.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:45 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze moet dan wel weggestemd worden door het publiek en dat zie ik nog niet gebeuren
Jane heeft zich helemaal niet hard opgesteld vandaag: dat is wat anderen ervan maken olv Jeffrey. Ze is zelfverzekerd en zelfbewust, dat is iets wat sommige anderen missen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:39 schreef marky het volgende:
Harde spelers winnen nooit. Jane is leuk voor de sensa.
ik ookquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb serieus de hele dag geen kringspier kut gedaan en heb me fantastisch vermaakt met de streams en met alle COS'ers hier.
Ze zouden een reality show met jullie allemaal moeten maken
Bijna de hele dag twinstream of 1 stream gehad, helaas zien we inderdaad niet alles.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
wij zien niet alles, dat is wel weer duidelijk
Jordy is nog niet overtuigd dat Jane gevaarlijk is zoals Jeffrey dat vind.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Meelopertje. Wacht maar tot het kwartje valt dat Jane populair is. Dan slaan ze om als een blad aan een boom
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:46 schreef Puzzie het volgende:
Jordy weet precies waar het over gaat , want hij heeft alles via via via via gehoord dus
Ze is er nog geen dag.......en de andere al een maand.....zij komt er ook nog wel achter dat haar ontbijt noedels haar middag eten noedels en avond ete noedels is.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jane heeft zich helemaal niet hard opgesteld vandaag: dat is wat anderen ervan maken olv Jeffrey. Ze is zelfverzekerd en zelfbewust, dat is iets wat sommige anderen missen.
Zo ontzettend veel heeft ze niet gedaanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is met een mission daar binnen, kan niet anders.
beetje tam nog he, wil niemand tegen zijn hoofd stotenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:48 schreef mazaru het volgende:
Ik vind die oude David leuk om naar te kijken, maar er komt niet echt een mening uit. Hopelijk komt dat nog.
Ze geeft direct antwoord dat gaat ook storen. Belgen stemmen ook. Ashley won ook niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jane heeft zich helemaal niet hard opgesteld vandaag: dat is wat anderen ervan maken olv Jeffrey. Ze is zelfverzekerd en zelfbewust, dat is iets wat sommige anderen missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |