Omdat hij gisteren gesaved is. Ze denken nu dat hij populair is.quote:
Komt nog wel, en dan valt ze wel door de mand. Ik heb mijn reserves over haar. Het is me allemaal te veel te bedacht.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Zo ontzettend veel heeft ze niet gedaan
ze heeft Jolien antwoord gegeven en Milena iets verteld.
Meer niet echt, ze houdt alleen haar poot stijf en is niet onder de indruk van die dames.
is een Vlaming .. denk dat je die eruit moet trekken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:48 schreef mazaru het volgende:
Ik vind die oude David leuk om naar te kijken, maar er komt niet echt een mening uit. Hopelijk komt dat nog.
Hij heeft het voordeel van de twijfel nog. Het is pas dag 1 voor hemquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
beetje tam nog he, wil niemand tegen zijn hoofd stoten
Amper iemand gaf hem wat te eten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:49 schreef Flow3r het volgende:
Al die empatische mensen voelden zoveel voor Axel , jammer dat ze niet in de spiegel kunnen kijken he Jolien ?
Dit is toch geweldigquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:50 schreef Schakeltopia het volgende:
had jolien haar moeder niet aangemeld bij een fb groep.
hahahahaha
Leuke kop maar er komt weinig uit en hij heeft geen mening lijkt het.. Dat hebben Jane en die andere David juist wel..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:48 schreef mazaru het volgende:
Ik vind die oude David leuk om naar te kijken, maar er komt niet echt een mening uit. Hopelijk komt dat nog.
moest ze maar gaan douchenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ook al stink je een beetje..
Jolien : Jeff.... daar kan ik echt niet tegen he.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |