ja die milena is mij er eentjequote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:42 schreef mario390 het volgende:
wat en bitch van meid, de werd nog en keer op haar neus vallen
Geen bitch, gewoon Hollandse directheid icm zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:42 schreef mario390 het volgende:
wat en bitch van meid, de werd nog en keer op haar neus vallen
Ja, en wat zitten ze ernaast .....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een triest volk daar bij de douche.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als stagiaire had ik het wel geweten als ik bij het knopje van de boiler zat
ik heb ook geen ene reet uitgevoerd vandaag, maar dit was een leuk popcorn dagjequote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb serieus de hele dag geen kringspier kut gedaan en heb me fantastisch vermaakt met de streams en met alle COS'ers hier.
Ze zouden een reality show met jullie allemaal moeten maken
Meelopertje. Wacht maar tot het kwartje valt dat Jane populair is. Dan slaan ze om als een blad aan een boomquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:43 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is nog overtuigd door de verhalen van de andere.
Kijkt er een keer iemand een keer de kat uit de boomquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:40 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind die Bryan Ferry toch wat minder , die andere David heeft wel humor
Of wel ... niemand die het weet buiten de febo.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:44 schreef freaky40 het volgende:
Jane gaat echt niet lang blijven. Die is daar alleen om de boel op te schudden.
Ze moet dan wel weggestemd worden door het publiek en dat zie ik nog niet gebeurenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:44 schreef freaky40 het volgende:
Jane gaat echt niet lang blijven. Die is daar alleen om de boel op te schudden.
Die is met een mission daar binnen, kan niet anders.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Of wel ... niemand die het weet buiten de febo.
Niet gemakkelijk dat simultaan Oostenrijks, Westvlaams vertalen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:43 schreef ledn81 het volgende:
Niels wil ook wat zeggen.. is @:jockari er nog voor de vertaling![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |