Verwacht dat Jane behoorlijk veel eliminaties kan overlevenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:35 schreef Was-beer het volgende:
Jordy: ik heb alweer genoeg gezien..één van die nieuwe, niet te vertrouwen! Mark my words, die gaat er als eerste op!
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:35 schreef mazaru het volgende:
Kringspier.... kringspier... kringspier...
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:36 schreef ledn81 het volgende:
2 jaar terug was het de natte washand... vorig jaar weet ik niet meer.. dit jaar is het de kringspier
De natte washandquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:36 schreef ledn81 het volgende:
2 jaar terug was het de natte washand... vorig jaar weet ik niet meer.. dit jaar is het de kringspier
Pannenkoekquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:36 schreef ledn81 het volgende:
vorig jaar de pannekoek-gatequote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:36 schreef ledn81 het volgende:
Met geknepen billen *NLquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:35 schreef Soury het volgende:
Je poep toeknijpenZulke woorden gebruiken wij thuis niet
Cultuurverschillen heb je overal. Toch, Mario?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:36 schreef mario390 het volgende:
heb ik en keer komen zien, nederl.en belgse gaat niet goed
Dat zei jolien niet ikquote:
'Al 14 dagen trending #Cringe icm #Jolien'quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:38 schreef Adat231 het volgende:
Nou BB laat het kamertje met de X berichten maar binnenkomen. Jolien mag die van mij wel winnen.
is geplant zei ik,om dat quoten helemal schlecht zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Cultuurverschillen heb je overal. Toch, Mario?
dat is onzin, die onzekere kinderen gaan zelf vissen, en krijgen dan de deksel op hun nasequote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
is geplant zei ik,om dat quoten helemal schlecht zijn
In alle hoeken liggen mensen te janken en zij geeft geen krimp. Heerlijk!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:40 schreef Luna68 het volgende:
Alom drama in dat huis en Jane speelt een spelletje mikado met Axel en David
Ja, dat hoofd staat me beter aan......quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:40 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind die Bryan Ferry toch wat minder , die andere David heeft wel humor
Ik heb serieus de hele dag geen kringspier kut gedaan en heb me fantastisch vermaakt met de streams en met alle COS'ers hier.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:37 schreef Tascha071 het volgende:
He wat heerlijk voor t eerst zijn de cossen niet bij te houden met teruglezen!!! De nieuwe hebben leven gebracht in t huis. Heerlijk. Heel wat gemist !
Steeds meer , Bryan Ferry vind ik niet echt wat.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat hoofd staat me beter aan......
Als stagiaire had ik het wel geweten als ik bij het knopje van de boiler zatquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een triest volk daar bij de douche.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |