Hahahaha...jaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:52 schreef ledn81 het volgende:
Doordat ze hier zelf zo'n drama van maakt is ze volgend jaar vooral nog terug te vinden via Google als Miss kringspier
Iedere dag is er drama geweest met Jolijtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Welke huilbuien heeft ze allemaal al niet gehad?
De complimenten bui, over compliment over haar bril.
Over dat Jeff haar een keer negeerde.
Nu omdat ze op tv lijkt te komen, tis een dom wicht, maar die ouders zien niets waar ze zich voor hoeft te schamen.
Nee, want als ze zich zou schamen zou ze 28 zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:57 schreef PunkieePie het volgende:
Als je nog op je 28e nog zó bent als Jolien..
Ik zou me echt schamen
Ashley was verschrikkelijk.....hoe neerbuigend ze kon doen met haar grote bek....en later op hangede pootjes het weer goed maken....Zo kwaad was ze op tyron dat snotjong....hield voet bij stuk.....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ashley had haar hart op de tong, Jane lijkt mij toch iets diplomatieker.
Das waar.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Welke huilbuien heeft ze allemaal al niet gehad?
De complimenten bui, over compliment over haar bril.
Over dat Jeff haar een keer negeerde.
Nu omdat ze op tv lijkt te komen, tis een dom wicht, maar die ouders zien niets waar ze zich voor hoeft te schamen.
volgens mij is die net zo nep als niels zelfquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou zou wel zijn blokjesbuik willen hebben hoor. Bij mij is die verpakt in zijn wintervel.
Ik vind haar prachtig!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:59 schreef jooba het volgende:
[..]
Toch komt ze hard over. (trouwens een schoonheid is het ook niet)
Nee, op haar foto"s lijkt ze ook een stukje slanker of groterquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:59 schreef jooba het volgende:
[..]
Toch komt ze hard over. (trouwens een schoonheid is het ook niet)
Ja en die nog over waren heeft Jeffrey gepikt en uitgedeeld en opgegetenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy heeft dus vanavond druivensuiker moeten eten vanwege z'n 'appelflauwte'
Vanaf morgen dus extra suiker in de Slobquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, en wat er over was heeft Jeffrey gejat ......quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:02 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, op haar foto"s lijkt ze ook een stukje slanker of groter
Daarom is ze zo leukquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:04 schreef Was-beer het volgende:
Keanu: wat is je oprechte mening?
Jane: iedereen heeft gewoon issues hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |