De meesten hebben geen koffer dus hoeven niets in te pakkenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou wie pakt er morgen zijn koffer?
Zegt de grootste stoker zelfquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:43 schreef UtopiaFreak het volgende:
Jeffrey ook boos, 'jane schijnheilig, jane stoken'
Dat klonk ook heel welgemeendquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena het is heel lief dat ze is komen praten
Als het ingeblikt is zou het niet moeten bederven.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:40 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze die blikken binnen in de hitte laten staan. Zet ze lekker buiten in de kou, blijven ze misschien langer goed
En dat is alles????quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena het is heel lief dat ze is komen praten
Pff echt vermoeiend, van die mensen waarmee je niks kunt oplossen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:45 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena terug: "Het is het beste als ik me er niet verder over uitlaat"
Vrouwen onder elkaarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:46 schreef Willewa het volgende:
[..]
Pff echt vermoeiend, van die mensen waarmee je niks kunt oplossen.
Is niet echt professioneel ingeblikt volgens mij. Maar niet alleen de slob, ze laten wel vaker dingen zoals de paprika’s in die warmte staan, kunnen ze beter buiten zettenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het ingeblikt is zou het niet moeten bederven.
Neequote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:47 schreef mario390 het volgende:
is met jane en bitch gekommen? om dat de quoten schlecht zijn pfff
nee jane is gewoon eerlijk, maar dat is niet precies het antwoord waar ze op zitten te wachten. en nu zijn ze allemaal boos op jane.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:47 schreef mario390 het volgende:
Jane verteld gewoon waar het op staatquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:47 schreef mario390 het volgende:
En de melk waar staat die als er nog geen koelkast of diepvries is.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:47 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Is niet echt professioneel ingeblikt volgens mij. Maar niet alleen de slob, ze laten wel vaker dingen zoals de paprika’s in die warmte staan, kunnen ze beter buiten zetten
Die komt toch alleen op de vrijdag?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:48 schreef UtopiaFreak het volgende:
haha milena maakt zichzelf helemaal gek, tijd voor een gesprekje met de psych
Beiden zijn er al wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
En de melk waar staat die als er nog geen koelkast of diepvries is.
als zij nieuw binnen komt heeft zij lief te zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee jane is gewoon eerlijk, maar dat is niet precies het antwoord waar ze op zitten te wachten. en nu zijn ze allemaal boos op jane.
ze hebben wel een koelkast die ze kunnen gebruiken, en de kip deden ze ook in de diepvriesquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
24/7 on call volgens mijquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:49 schreef Verity het volgende:
[..]
Die komt toch alleen op de vrijdag?
in welke regel staat dit?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
als zij nieuw binnen komt heeft zij lief te zijn
Waarom?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
Het is geen ponykampquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij deed heel liefquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
Zij was lief maar te eerlijk voor sommigen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nou ik gun jullie allemaal zo'n leuke eerlijke meid......mijn deur mag ze voorbij gaan....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee jane is gewoon eerlijk, maar dat is niet precies het antwoord waar ze op zitten te wachten. en nu zijn ze allemaal boos op jane.
Koelkast hebben ze wel geloof ik, maar nog niet toen ze de paprika hadden dacht ikquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zegt ook genoeg over haar karakterquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:50 schreef Jockari het volgende:
Spijtig dat Sharice zich zo laat meeslepen in die negativiteit van Milena. Gaat haar deze week plaatsjes in de ranking kosten.
Ze lijkt Milena's persoonlijke kleuterjufquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:49 schreef ben34567 het volgende:
Sharice zou nog een kogel opvangen voor Milena
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou ik gun jullie allemaal zo'n leuke eerlijke meid......mijn deur mag ze voorbij gaan....
een heel dedicated kleuterjuf danquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze lijkt Milena's persoonlijke kleuterjuf
Jane heeft gezegd dat Jeff teveel aan uw Jolien zit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:50 schreef mario390 het volgende:
de hebben ze toch binnen gedaan dat ruzie is
wat ik van jou houd,denk ik mequote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Alleen al omdat Milena er om zeurt. Zeg ik morgen geen eten
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:52 schreef mazaru het volgende:
Jane: Ik ben blij dat je nu okay bent.
Milena: Ja
zij is mijn nietquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jane heeft gezegd dat Jeff teveel aan uw Jolien zit.
Dit was de eerste dag die het waard was om te streamenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:52 schreef UtopiaFreak het volgende:
weinig gezien afgelopen weken, maar het lijkt eindelijk sappig te worden
Oh dacht misschien moet nog komen.....ik vries mijn paprika's altijd in,..maak ze schoon kleine reepjes en invriezen.quote:
Doe ik ook altijd. En kleur bij kleurquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dacht misschien moet nog komen.....ik vries mijn paprika's altijd in,..maak ze schoon kleine reepjes en invriezen.
Ze zijn niet zo slim met die dingen. Hebben er ook 2 weken over gedaan om te bedenken dat ze water kunnen koken voor het douchen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dacht misschien moet nog komen.....ik vries mijn paprika's altijd in,..maak ze schoon kleine reepjes en invriezen.
Haar loyale hond is ze inderdaadquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:55 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena tegen Sharice: "Jij bent mijn golden retriever."
Ze lijkt meer op een Bassetquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:55 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena tegen Sharice: "Jij bent mijn golden retriever."
Dat hadden ze toch al gedaan voordat ze het BB huis in kwam?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ze hebben van Lennie alles er uit geknipt?
waar uit?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
Dat ze de situatie met Jane en Milena haar reactie gaan uitzenden. Ondertussen kunnen we alles op de live zien.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze lijkt meer op een Basset
[ afbeelding ]
en ze hoeft er gewoon niks voor te doen ookquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:57 schreef Dotteke het volgende:
Jane houdt de gemoederen wel bezig zo te lezen
Milena gaat nog even door met zich druk maken hoe dit allemaal weer in de uitzending komt.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat hadden ze toch al gedaan voordat ze het BB huis in kwam?
De gesprekken in de dagboek kamer hebben we niet gezien. En Milena is bang dat ze die gesprekken van haar wel gaan uitzendenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
wij ook meid, wij ookquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Milena gaat nog even door met zich druk maken hoe dit allemaal weer in de uitzending komt.
Milena: "Ik vind mezelf een belachelijk kind."
Dat was wat Sharice tegen Milena zei:quote:
Heb meer het idee dat ze daar in een psychiatrische instelling zitten met al die problemen en tere zieltjesquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:57 schreef Lrod01 het volgende:
Sharice denkt dat ze op ponykamp zit ipv Big Brother. Get real.
Mooi gezegd !quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:54 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die is tegelijk met Nele vertrokken
elke keer als het even tegen zit wil mevr naar huis. begint een beetje sneu te wordenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena wil terug naar haar kindjes en haar leven
Sharice ga je mij hier dan achter laten
Mist een ruggengraatquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
elke keer als het even tegen zit wil mevr naar huis. begint een beetje sneu te worden
Zo leuk dit. Veel leukere sfeer. Axeltje blij, Wicky blij. Doet me goed.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:01 schreef cheanny het volgende:
[..]
Zo leuk dit. Veel leukere sfeer. Axeltje blij, Wicky blij. Doet me goed.
Empathisch mogen ze lekker buiten zitten zijn, dit is BB geen ponykamp.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:02 schreef jooba het volgende:
Dat harde modepopje zal wel kraken geloof me maar. Sharice heeft wel gelijk dat Jane niet empatisch is op dit moment. In ieder geval, ik moet haar niet.
Dat ligt toch echt meer bij die anderen. Had dan gelijk gereageerd en gezegd wat je van haar uitspraak vond. In plaats daarvan zijn ze de hele middag aan het bitchen geweest en niemand van dat groepje had de ballen om Jane rechtstreeks erop aan te spreken. Geef mij dan maar iemand die niet bang is om te zeggen wat ze vind.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:02 schreef jooba het volgende:
Dat harde modepopje zal wel kraken geloof me maar. Sharice heeft wel gelijk dat Jane niet empatisch is op dit moment. In ieder geval, ik moet haar niet.
Hèhè, eindelijk wijze woordenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Milena gaat nog even door met zich druk maken hoe dit allemaal weer in de uitzending komt.
Milena: "Ik vind mezelf een belachelijk kind."
Dus jullie zijn ook blij met een jeff de dief en schurk.....er valt dan altijd wat te posten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Empathisch mogen ze lekker buiten zitten zijn, dit is BB geen ponykamp.
lets goquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane gaat 1 ding zeggen, ik zou sowieso niemand meer vertrouwen.
Ook al zouden we dat zijn, dan is dat aan 'ons'. Het is CoS .. niet CoUquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus jullie zijn ook blij met een jeff de dief en schurk.....er valt dan altijd wat te posten.
ja of ze laten gewoon even de uitzending zien aan ze, dan hoeven ze het een ander niet kwalijk te nemenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:08 schreef UtopiaFreak het volgende:
Als dit bewuste opzet van BB is (om kijkcijfers / drama te stimuleren?) zouden ze gewoon iedere week ff een krantje met de laatste roddels moeten bezorgen
Het was Jane die naar de meiden toe kwam om het uit te praten, en heeft vervolgens drie keer aan Milena gevraagd of ze ok was. Dat vind ik empathisch. Die meiden roddelen zich een ongeluk over Jane, die nota bene net binnen is. En nog ten onrechte ook. Dat is niet empathischquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:02 schreef jooba het volgende:
BB moet die gast eruit gooienquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus jullie zijn ook blij met een jeff de dief en schurk.....er valt dan altijd wat te posten.
Westland en Den Haag ligt bij elkaar. Die mogen elkaar vaak wel.quote:
Er hangt 'n heel groot scherm in de huiskamer, laat ze maar eens kijken naar bepaaldequote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:08 schreef UtopiaFreak het volgende:
Als dit bewuste opzet van BB is (om kijkcijfers / drama te stimuleren?) zouden ze gewoon iedere week ff een krantje met de laatste roddels moeten bezorgen
Nee, dat kan niet want zij is toch een baas....ook al weten ze niet waarvan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die krijgt de volgende dagen dezelfde behandeling als Axel in den beginne vrees ik.
Ik ben er bijquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Er hangt 'n heel groot scherm in de huiskamer, laat ze maar eens kijken naar bepaalde
beelden/uitsprakenn van zichzelf
Ze komt op mij behoorlijk oprecht over , maar misschien komt dat ook omdat ze sprekend lijkt op de tante van mijn zoonquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:09 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat dat oprecht is en niet dat het is omdat Axel bij de kijkers goed staat.
Blijf! Af! Zit!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeffrey : Zeg, ga je weglopen van mij...
Of te wel, ze wil de volgende kledingtokenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien wil er goed uitzien .... boehoe...
Nee hoor, ze is meer dan alleen haar uiterlijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien wil er goed uitzien .... boehoe...
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey je begint toch niet te twijfelen
Jolien: nee het ligt aan u
Kan me wat bij voorstellen geen kleding niet douchen geen broodje en dat al een maand lang......vindt haar zelf stinken vet haar geen deo van haarzelf.quote:
ja echt bizarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:15 schreef ben34567 het volgende:
wat een labiele mensen dit jaarpluim voor de selectie
Dan kan iedereen er zowat uit.....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:14 schreef UtopiaFreak het volgende:
haha alle huilebalken staan al met 1 voet buiten
Niet te hard huilen Jolien dan gaat je mascara van een week er weer afquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:14 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is meer dan alleen haar uiterlijk.
Ze ruikt al 'n paar dagen scharquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. en Jeffrey(?) heeft gezegd dat ze stinkt...
Blijkbaar vindt ze zelf dat ze stinkt.
Ze weten met hun insider info exact wat ze moeten doen (zoals slijmen bij de populaire Axel) maar dit voordeel gaat uiteindelijk ook weg na een paar wekenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:14 schreef Jockari het volgende:
Ik vind die nieuwe bewoners op heden nog wel tof. Kan natuurlijk na een week weer snel veranderen.
Schoenen beginnen daar ook heel erg te stikken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:14 schreef kater1 het volgende:
Huh heeft iemand gezegd dat Jolien stinkt? Ze vind zelf ook dat ze stinkt. Drama!!!!!
waarom staat ze niet in de rij voor de douche dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:14 schreef kater1 het volgende:
Huh heeft iemand gezegd dat Jolien stinkt? Ze vind zelf ook dat ze stinkt. Drama!!!!!
Misschien kan Jolien even gaan helpen met de afwas. Daar knapt ze vast van op. Daar is het veel gezelliger.quote:
Zullen we een vliegtuigje huren met 20 blaadjes aan teksten van ons.quote:
Hoe heeft ze ooit aan een miss Belgie verkiezing mee kunnen doen?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:17 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap hier helemaal niks van , ze lijkt wel 16![]()
[ afbeelding ]
Haha ja en ze is heel erg met uiterlijk bezig en hoe ze over komtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:16 schreef Soury het volgende:
Jolien dacht dat ze populair zou zijn buiten met haar vriendje, dat valt even tegen. Nu moet ze wat anders verzinnen en Jeff dumpen (denk ik)
geen idee rij al te grootquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:17 schreef Thorelf het volgende:
[..]
waarom staat ze niet in de rij voor de douche dan?
Leuke kop hoor.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:17 schreef Jockari het volgende:
Die dikke David komt wel goed over.
[ afbeelding ]
Ja maar …ja maar.. Jolien is niet oppervlakkigquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:19 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe oppervlakkig om verdrietig te zijn om parfum en uiterlijk. Wat een oppervlakkigheid zit er in dat kind. Omdat ze zoent op tv zouden familie zich kunnen schamen.
Het afpakken duurt te lang....ze zei vorige week al dat al er nieuwe komen ze toch wel hoopt op haar kleding....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:19 schreef Thorelf het volgende:
ze is het nep wereldje gewend alles gaat om uiterlijk...tja en hier ben je zoals je bent, zonder al die opsmuk
En even op haar plek gezet dat ze niet het prinsesje is op tv.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:19 schreef Thorelf het volgende:
ze is het nep wereldje gewend alles gaat om uiterlijk...tja en hier ben je zoals je bent, zonder al die opsmuk
Stagiaire heeft de sleutels verloren gelegd.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:20 schreef chufi het volgende:
@:FEBO Wanneer gaat de rest van de keuken eens los ... ?
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:22 schreef BB-King het volgende:
Jolien: Ik was helemaal niet hoog in mijn emotie.
Zoals de waard is…quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:21 schreef Koos1958 het volgende:
Die Jeffrey is paranoïde: jane is er in gekomen met van te voren te bedenken die jolien is zwak en die ga ik pakken.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:21 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien is niet hoog in haar emoties
kan ze lekker verder gaan met stinkenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:23 schreef Koos1958 het volgende:
Ze had allang kunnen douchen maar blijft maar janken in de kamer dat de tijd straks om is.
Jolien stinkt maar staat nog steeds niet te douchen. Terwijl ze allang eronder had gekentquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:23 schreef Was-beer het volgende:
Naast Elsa geen één vrouw die gaat douchen?
En straks weer extra lang douchen omdat ze 3 dagen hun haar niet hebben gewassenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:23 schreef Was-beer het volgende:
Naast Elsa geen één vrouw die gaat douchen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |