lets goquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane gaat 1 ding zeggen, ik zou sowieso niemand meer vertrouwen.
Ook al zouden we dat zijn, dan is dat aan 'ons'. Het is CoS .. niet CoUquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus jullie zijn ook blij met een jeff de dief en schurk.....er valt dan altijd wat te posten.
ja of ze laten gewoon even de uitzending zien aan ze, dan hoeven ze het een ander niet kwalijk te nemenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:08 schreef UtopiaFreak het volgende:
Als dit bewuste opzet van BB is (om kijkcijfers / drama te stimuleren?) zouden ze gewoon iedere week ff een krantje met de laatste roddels moeten bezorgen
Het was Jane die naar de meiden toe kwam om het uit te praten, en heeft vervolgens drie keer aan Milena gevraagd of ze ok was. Dat vind ik empathisch. Die meiden roddelen zich een ongeluk over Jane, die nota bene net binnen is. En nog ten onrechte ook. Dat is niet empathischquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:02 schreef jooba het volgende:
Dat harde modepopje zal wel kraken geloof me maar. Sharice heeft wel gelijk dat Jane niet empatisch is op dit moment. In ieder geval, ik moet haar niet.
BB moet die gast eruit gooienquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus jullie zijn ook blij met een jeff de dief en schurk.....er valt dan altijd wat te posten.
Westland en Den Haag ligt bij elkaar. Die mogen elkaar vaak wel.quote:
Er hangt 'n heel groot scherm in de huiskamer, laat ze maar eens kijken naar bepaaldequote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:08 schreef UtopiaFreak het volgende:
Als dit bewuste opzet van BB is (om kijkcijfers / drama te stimuleren?) zouden ze gewoon iedere week ff een krantje met de laatste roddels moeten bezorgen
Nee, dat kan niet want zij is toch een baas....ook al weten ze niet waarvan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die krijgt de volgende dagen dezelfde behandeling als Axel in den beginne vrees ik.
Ik ben er bijquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Er hangt 'n heel groot scherm in de huiskamer, laat ze maar eens kijken naar bepaalde
beelden/uitsprakenn van zichzelf
Ze komt op mij behoorlijk oprecht over , maar misschien komt dat ook omdat ze sprekend lijkt op de tante van mijn zoonquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:09 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat dat oprecht is en niet dat het is omdat Axel bij de kijkers goed staat.
Blijf! Af! Zit!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeffrey : Zeg, ga je weglopen van mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |