Mist een ruggengraatquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
elke keer als het even tegen zit wil mevr naar huis. begint een beetje sneu te worden
Zo leuk dit. Veel leukere sfeer. Axeltje blij, Wicky blij. Doet me goed.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:01 schreef cheanny het volgende:
[..]
Zo leuk dit. Veel leukere sfeer. Axeltje blij, Wicky blij. Doet me goed.
Empathisch mogen ze lekker buiten zitten zijn, dit is BB geen ponykamp.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:02 schreef jooba het volgende:
Dat harde modepopje zal wel kraken geloof me maar. Sharice heeft wel gelijk dat Jane niet empatisch is op dit moment. In ieder geval, ik moet haar niet.
Dat ligt toch echt meer bij die anderen. Had dan gelijk gereageerd en gezegd wat je van haar uitspraak vond. In plaats daarvan zijn ze de hele middag aan het bitchen geweest en niemand van dat groepje had de ballen om Jane rechtstreeks erop aan te spreken. Geef mij dan maar iemand die niet bang is om te zeggen wat ze vind.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:02 schreef jooba het volgende:
Dat harde modepopje zal wel kraken geloof me maar. Sharice heeft wel gelijk dat Jane niet empatisch is op dit moment. In ieder geval, ik moet haar niet.
Hèhè, eindelijk wijze woordenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Milena gaat nog even door met zich druk maken hoe dit allemaal weer in de uitzending komt.
Milena: "Ik vind mezelf een belachelijk kind."
Dus jullie zijn ook blij met een jeff de dief en schurk.....er valt dan altijd wat te posten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Empathisch mogen ze lekker buiten zitten zijn, dit is BB geen ponykamp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |