Ze lijkt meer op een Bassetquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:55 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena tegen Sharice: "Jij bent mijn golden retriever."
Dat hadden ze toch al gedaan voordat ze het BB huis in kwam?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ze hebben van Lennie alles er uit geknipt?
waar uit?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
Dat ze de situatie met Jane en Milena haar reactie gaan uitzenden. Ondertussen kunnen we alles op de live zien.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze lijkt meer op een Basset
[ afbeelding ]
en ze hoeft er gewoon niks voor te doen ookquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:57 schreef Dotteke het volgende:
Jane houdt de gemoederen wel bezig zo te lezen
Milena gaat nog even door met zich druk maken hoe dit allemaal weer in de uitzending komt.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat hadden ze toch al gedaan voordat ze het BB huis in kwam?
De gesprekken in de dagboek kamer hebben we niet gezien. En Milena is bang dat ze die gesprekken van haar wel gaan uitzendenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
wij ook meid, wij ookquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Milena gaat nog even door met zich druk maken hoe dit allemaal weer in de uitzending komt.
Milena: "Ik vind mezelf een belachelijk kind."
Dat was wat Sharice tegen Milena zei:quote:
Heb meer het idee dat ze daar in een psychiatrische instelling zitten met al die problemen en tere zieltjesquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:57 schreef Lrod01 het volgende:
Sharice denkt dat ze op ponykamp zit ipv Big Brother. Get real.
Mooi gezegd !quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:54 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die is tegelijk met Nele vertrokken
elke keer als het even tegen zit wil mevr naar huis. begint een beetje sneu te wordenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena wil terug naar haar kindjes en haar leven
Sharice ga je mij hier dan achter laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |