Ze hadden het over voetbal en champions league. Als je met 3-0 van Bayern wint vind ik dat een goede redenquote:
omdat 3 mensen het niet leuk vinden , wil niet zeggen dat heel NL en BE zo is hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou niet perse stom maar is wel eerlijk en direct over de buitenwereld.
Komt goed wellicht is Jane er maar een weekje
ja maar....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:27 schreef Puzzie het volgende:
Jane heeft dus ook Surinaams bloed![]()
Nog maar ff voor de duidelijkheid
Vind Joelien wel passen eigenlijkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:dotteke wil je er jolien van maken?
Ze hadden het over de buren, Johan Cruijff Arena.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ze hadden het over voetbal en champions league. Als je met 3-0 van Bayern wint vind ik dat een goede reden
Ja dat bedoelde ik, heb al aan dot gevraagd of ze wil veranderen,.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:28 schreef Hznootje het volgende:
Sharice en Milena zijn boos, heb niet de indruk dat Jolien boos is
De buren zijn ook PSV???quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hadden het over de buren, Johan Cruijff Arena.
Jolien is te naïef om echt boos te zijn op iemand. Jeffrey zijn uitspraken vergeeft ze ook direct.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:28 schreef Hznootje het volgende:
En heel veel moeilijk te volgenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:30 schreef ledn81 het volgende:
3 surinamers in de hut![]()
= heel veel herrie
[ afbeelding ]
Jolien heb ik er van gemaaktquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:dotteke sorry het is niet Joelien
Ik begreep dat er nog 1 bij komt. Maar dat heb ik niet hier gelezen maar op Xquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:30 schreef Willewa het volgende:
Zou er nog een nieuwe komen? Een vrouw?
Of is dit al besproken? Sorry, ben nog helemaal niet up to date vandaag 😅
Maar het is charicequote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jolien heb ik er van gemaaktgelijk met een hoofdletter
Tja, ik kan er niets aan doen dat Ajax beroemder is dan welke andere Nederlandse club dan ook in de wereld.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
De buren zijn ook PSV???
Ze hadden het over voetbal, en de champions league
Dat wicht begrijpt niet alles even goed natuurlijk. Tot haar kringspier gaat samentrekken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:28 schreef Hznootje het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe je haar naam schrijftquote:
Ja, ik zag een vraagteken in 1 van die foto’s in de laatste post van BB over de verdeling van die 3 bedrijven. En de verdeling man/vrouw is totaal uit balans ook nu natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik begreep dat er nog 1 bij komt. Maar dat heb ik niet heer gelezen maar op X
met sh a r i c equote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe je haar naam schrijft
Charice toch?
Je leest niet he?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tja, ik kan er niets aan doen dat Ajax beroemder is dan welke andere Nederlandse club dan ook in de wereld.
Sharicequote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Charice toch?
Jolien zei: jij bent toch niet ook surinaams of zoiets.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:27 schreef Puzzie het volgende:
Jane heeft dus ook Surinaams bloed![]()
Nog maar ff voor de duidelijkheid
Daar ga ik sowieso niet vanuit , maar haar komst zorgt wel voor gedoe nuquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:32 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, eerst maar even kijken of ze dit vol kan houden
Champions League. Ik dacht spontaan aan Jordy's kapsel.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
De buren zijn ook PSV???
Ze hadden het over voetbal, en de champions league
Ik schreef eerst ook Champignonquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Champions League. Ik dacht spontaan aan Jordy's kapsel.
Jammer.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je leest niet he?
maar laat maar.
Geen voetbal discussie hier![]()
Het zit bij Milena en Sharicequote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:32 schreef KinKiJan het volgende:
Jolien zit erbij in het boudoir en lacht gewoon mee. Niks aan het handje
Zou ook wel raar zijn, ze stelde een vraag en kreeg gewoon het eerlijke antwoord.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik schreef eerst ook Champignon
Is sharice boos?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow @:Dotteke ... het is Sharice ipv JoelienSorry
En Jane is nog maar een paar uur binnen. Dat beloofd voor de volgende dagen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:19 schreef Verity het volgende:
Eindelijk drama in het huis, mogen we het niet allemaal zien/volgen![]()
![]()
Mijn hemelquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:33 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jolien zei: jij bent toch niet ook surinaams of zoiets.
Jane zei nah nee maar heb wel Surinaamse familie
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja als Milena boos is, dan is Sharice ook boos
Die trekken elkaar wel naar beneden , zonde want Sharice is leuk maar ze laat zich meeslepenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja als Milena boos is, dan is Sharice ook boos
Ja inderdaad. Jammer welquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die trekken elkaar wel naar beneden , zonde want Sharice is leuk maar ze laat zich meeslepen
Echt hequote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:38 schreef Schakeltopia het volgende:
wij kunnen kiezen ja, jullie of jullie
Wat is het roze koeken spel? Cirkel jerken op een roze koek?quote:
Niveau Jordy zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat is het roze koeken spel? Cirkel jerken op een roze koek?
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Schijnt echt een spel te zijn. Meerdere hadden dat daar gezien.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:40 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Niveau Jordy zullen we maar zeggen
en wie als laatste klaar is , die eet de koek opquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Maar die Belgische is wel gratis.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:38 schreef Poesjuh het volgende:
Jolien had thuis 1 stream
Elsa in nl 2
Belgie weet niet dat wij tussen 2 kunnen kiezen
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:40 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb milena en sharice op geen van de streams gezien.
Dit is toch niet op de streams nu of is er nog een 3equote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]Jordy kan er niet over ophouden en de Belgen kennen het niet dus hij moet het steeds uitleggen..
Tot hilariteit van.. Jordy... vooral
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Champions League. Ik dacht spontaan aan Jordy's kapsel.
WTFquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
en wie als laatste klaar is , die eet de koek op
Het kwam 15 minuten terug ofzo ter sprake weer in de woonkamer door Jordy bij de mannen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit is toch niet op de streams nu of is er nog een 3e
erg mooiquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:45 schreef DGK-Eric het volgende:
Volgens mij heeft Jane niet zoveel met Jolien (en Jeffrey)
Jawel hoor ik kijk in Antwerpen ook twee streams!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:38 schreef Poesjuh het volgende:
Jolien had thuis 1 stream
Elsa in nl 2
Belgie weet niet dat wij tussen 2 kunnen kiezen
Ik ook niet!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:45 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik vind haar wel netjes tegen Jolien, ik heb wel het gevoel dat ze helemaal niets met Milena heeftquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:45 schreef DGK-Eric het volgende:
Er is niet genoeg ruimte voor 2 Milena's in dat huis en Jane is wel een beetje een 2e Milena qua grote bek en uiterlijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind haar wel netjes tegen Jolien, ik heb wel het gevoel dat ze helemaal niets met Milena heeft
Jane heeft Milena aan het werk gezien de voorbije wekenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind haar wel netjes tegen Jolien, ik heb wel het gevoel dat ze helemaal niets met Milena heeft
Jane heeft haar huiswerk heel goed gedaanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:47 schreef odie22 het volgende:
ik vraag me echt af of ze ooit wel streams hebben gekeken, of alleen maar een paar keer de tv uitzending en wat korte filmpjes op de socials, ze zeggen zulke domme dingen dat ik denk, is dit nieuw ofzo voor je
Denk dat veel meer mensen enkel de tv uitzending kijken dan streamen. (Denk ik).quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:47 schreef odie22 het volgende:
ik vraag me echt af of ze ooit wel streams hebben gekeken, of alleen maar een paar keer de tv uitzending en wat korte filmpjes op de socials, ze zeggen zulke domme dingen dat ik denk, is dit nieuw ofzo voor je
ik had het over elza , jolien en de rest van de ouwe garde , die 3 nieuwe weet ik nog niet veel vanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jane heeft haar huiswerk heel goed gedaan![]()
ja dat denk ik ook wel , maar als je ze hoort zijn het zulke die-hard BB fans, nou ik merk er weinig vanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:49 schreef Willewa het volgende:
D
[..]
Denk dat veel meer mensen enkel de tv uitzending kijken dan streamen. (Denk ik).
Haha ja ik verbaas me er ook wel eens over 😆quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook wel , maar als je ze hoort zijn het zulke die-hard BB fans, nou ik merk er weinig van
De rest is ook niet belangrijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tja, ik kan er niets aan doen dat Ajax beroemder is dan welke andere Nederlandse club dan ook in de wereld.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:50 schreef ledn81 het volgende:
Nou nu weer klaar met Elsa...
moet er niet een wasje in ofzo
Misschien heeft ze hier wel mee gelezenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jane heeft haar huiswerk heel goed gedaan![]()
Moet je zien hoe snel ze weg is met een douchealarm.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:50 schreef ledn81 het volgende:
Nou nu weer klaar met Elsa...
moet er niet een wasje in ofzo
Blauwe band, luxe slaapkamer?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:53 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
jolien has left the boudoir
en dat vieze bosje touw ook niet wassenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:52 schreef Koos1958 het volgende:
Overdreven gedoe met die handdoeken. Op 60bgraden wassen en ze zijn schoon. Wat ik smerig vind is al weken met dezelfde doek op je hoofd rond te lopen
dat is nu de dames slaapkamer geworden. alle heren slapen in de andere slaapkamerquote:
en wicky ? foei odiequote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is nu de dames slaapkamer geworden. alle heren slapen in de andere slaapkamer
Volgens mij bedoelen ze de fans die alles doen om hun idool te verdedigen door anderen compleet zwart te maken met nasty shit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook wel , maar als je ze hoort zijn het zulke die-hard BB fans, nou ik merk er weinig van
dat noem ik geen fans , ik bedoel fokkers , die dagen, weken , maanden streamen, dat zijn fansquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze de fans die alles doen om hun idool te verdedigen door anderen compleet zwart te maken met nasty shit.
Er zit een verschil tussen diehard fans en diehard fans
Hij is zo leuk als ie lacht nu (blij ei).. Benieuwd hoe het er straks uitzietquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:56 schreef BigBreg83 het volgende:
Axel zijn baard gaat er zo af. Alleen z'n snor blijft staan.
Ik ben net zo gewend aan deze look.
Jolienquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
Wie zei dat nou? Gewoon negeren, gewoon negeren
jolienquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
Wie zei dat nou? Gewoon negeren, gewoon negeren
Ja vind ik ook. Zo schattig ziet ie er dan uitquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij is zo leuk als ie lacht nu (blij ei).. Benieuwd hoe het er straks uitziet
Fokkers gaan bij mijn weten niet zo schandalig ver om deelnemers van een RLS kapot te willen maken .quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat noem ik geen fans , ik bedoel fokkers , die dagen, weken , maanden streamen, dat zijn fans
Kapsalon "rienne va plus het haar is niet meer van u"quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:58 schreef spapaars het volgende:
Daar laat weer iemand zijn haren verknippen.
Ja, dat scheren kennen we nu welquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:56 schreef Hznootje het volgende:
Ik wil eigenlijk Milena wel even horen
Ik denk dat hier meer respect is naar de bewoners, maar ook Fokkers onder elkaar.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Fokkers gaan bij mijn weten niet zo schandalig ver om deelnemers van een RLS kapot te willen maken .
Dit is geen fB, insta of X
nee dat bedoel ik ook juist, ik lees niet op fb ,x of insta , alleen wat hier langs komtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Fokkers gaan bij mijn weten niet zo schandalig ver om deelnemers van een RLS kapot te willen maken .
Dit is geen fB, insta of X
Kunnen we niet gewoon Nele blijven zeggen. Stuk makkelijker en dan weten we ook wie we bedoelenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Charice toch?
En dan nog in stereo ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, dat scheren kennen we nu wel
Dat laatste niet altijdquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:59 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk dat hier meer respect is naar de bewoners, maar ook Fokkers onder elkaar.
Maar daar hadden zij het wel over..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik ook juist, ik lees niet op fb ,x of insta , alleen wat hier langs komt
Moet zeggen dat er wel weinig verschil tussen het geluid van dat scheerapparaat en de stem van Keanu zit.quote:
Welja denk ik ook hoor...die hebben heus niet te veel tijd besteed van te voren....net doen of ze gestreamd hebben en alles gelezen....terwijl we van te voren hoorde dat ze pas nog daar en daar is geweest samen met haar vriendje de dj.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:47 schreef odie22 het volgende:
ohh sorry, dat had ik helemaal niet meegekregen, ik zei dat spontaanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar daar hadden zij het wel over..
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moet zeggen dat er wel weinig verschil tussen het geluid van dat scheerapparaat en de stem van Keanu zit.
Ze gaf Jeffrey toch complimenten......quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:45 schreef DGK-Eric het volgende:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:03 schreef odie22 het volgende:
[..]
ohh sorry, dat had ik helemaal niet meegekregen, ik zei dat spontaan
Ja niet te vertrouwen die gast..brrrr, naar mannekequote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Niels staat met z'n handen in z'n zakken aanwijzingen te geven.
Zijn favoriete werkhoudingquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Niels staat met z'n handen in z'n zakken aanwijzingen te geven.
Omdat hij zijn handen in zijn zakken heeftquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja niet te vertrouwen die gast..brrrr, naar manneke
Geen spiegel?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom doen hij dat eigenlijk niet gewoon zelf, baard afscheren?
Vast maandag in de uitzendingquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:05 schreef Verity het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar het gesprek tussen Milena en Sharice. Ze hadden het over Jane, dat wil ik wel horen
Dacht vanwege een weddenschap, omdat ie is gebleven.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben toch geen spiegel?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Houd je van de straatquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja floeperts nu moet ik weer aan elkaar gaan plakken
Zou heel goed mogelijk kunnen zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:06 schreef ledn81 het volgende:
Die 4e nieuwkomer zit in de panicroom ofzo.. Er is een reden waarom we de hele tijd al twintstreams hebben
Ja die snor kan er ook wel af…quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:10 schreef ledn81 het volgende:
Hij droogt nog best leuk op zonder baard volgens mij
Gewoon die snor ook eraf. Hij heeft een hartstikke leuke kopquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:10 schreef ledn81 het volgende:
Hij droogt nog best leuk op zonder baard volgens mij
LOLquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Hij moet echt niet korter.. anders...
Axel : Korter niet ... anders hebben we ruzie met de Duitsers..
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Hij moet echt niet korter.. anders...
Axel : Korter niet ... anders hebben we ruzie met de Duitsers..
Je hebt ook niks anders te doen daar...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:13 schreef Schakeltopia het volgende:
3 man sterk om een menneke te scheren.
Ze heeft scharen bij zich in haar kofferquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Hadden ze in plaats van Jane geen leuke kapster kunnen casten
oh dat heb ik dan gemistquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ze heeft scharen bij zich in haar koffer
Ik was in de veronderstelling dat ze vroeger kapster was geweest
Gewoon verkapte telefoonwachtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:13 schreef Schakeltopia het volgende:
3 man sterk om een menneke te scheren.
Ik vond dat dat er niet echt van harte uitkwam tbhquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze gaf Jeffrey toch complimenten......
Hoe jong de relatie ook is, het kraakt en piept af en toe alquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vond dat dat er niet echt van harte uitkwam tbh
Ik voorspel dat die relatie het einde van BB niet gaat halenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe jong de relatie ook is, het kraakt en piept af en toe al
Hoop doet levenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik voorspel dat die relatie het einde van BB niet gaat halen
Pootje heeft een cursus haartooien gedaan, als ik het goed heb begrepenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Hadden ze in plaats van Jane geen leuke kapster kunnen casten
Vanavond New Kids themafeestje JONGUHquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:15 schreef Willewa het volgende:
Jordy’s haar + Axel’s snor = Big Brother New Kids editie
Yup, 1 module, maar das nog altijd meer dan die andere jongensquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Pootje heeft een cursus haartooien gedaan, als ik het goed heb begrepen
Axels bekkie is er lekker van opgefristquote:
Echt mooi hequote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Jordy's ego heeft weer een boost gehad hoor.. we hoorden net een vliegtuig, rent ie naar buiten om te kijken of dat vliegtuig voor hem is.
Milena : Was er een vliegtuig?
Keanu : Ja, nee ... niet voor iemand .. we zitten in de buurt van Schiphol.
Ze heeft haar meerdere gevonden op niveau "bitcherigheid"quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena heeft moeite met de attitude van Jane
Ik heb moeite met de attitude van Milenaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena heeft moeite met de attitude van Jane
Sharice zit diep in de kont van Milenaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:21 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Charise heeft ook goede zin
Gelukkig heeft Milena helemaal geen attitudequote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena en Jolien dachten eerst dat Jane een vriendin zou worden.
Milena : Maar niet met zo'n attitude he..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
De pot verwijt de ketel.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:23 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Milena helemaal geen attitude
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:25 schreef mazaru het volgende:
Ik heb nog niks gezien van Jane, maar ze stijgt op mijn lijstje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |