Jane heeft haar huiswerk heel goed gedaanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:47 schreef odie22 het volgende:
ik vraag me echt af of ze ooit wel streams hebben gekeken, of alleen maar een paar keer de tv uitzending en wat korte filmpjes op de socials, ze zeggen zulke domme dingen dat ik denk, is dit nieuw ofzo voor je
Denk dat veel meer mensen enkel de tv uitzending kijken dan streamen. (Denk ik).quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:47 schreef odie22 het volgende:
ik vraag me echt af of ze ooit wel streams hebben gekeken, of alleen maar een paar keer de tv uitzending en wat korte filmpjes op de socials, ze zeggen zulke domme dingen dat ik denk, is dit nieuw ofzo voor je
ik had het over elza , jolien en de rest van de ouwe garde , die 3 nieuwe weet ik nog niet veel vanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jane heeft haar huiswerk heel goed gedaan![]()
ja dat denk ik ook wel , maar als je ze hoort zijn het zulke die-hard BB fans, nou ik merk er weinig vanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:49 schreef Willewa het volgende:
D
[..]
Denk dat veel meer mensen enkel de tv uitzending kijken dan streamen. (Denk ik).
Haha ja ik verbaas me er ook wel eens over 😆quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook wel , maar als je ze hoort zijn het zulke die-hard BB fans, nou ik merk er weinig van
De rest is ook niet belangrijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tja, ik kan er niets aan doen dat Ajax beroemder is dan welke andere Nederlandse club dan ook in de wereld.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:50 schreef ledn81 het volgende:
Nou nu weer klaar met Elsa...
moet er niet een wasje in ofzo
Misschien heeft ze hier wel mee gelezenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jane heeft haar huiswerk heel goed gedaan![]()
Moet je zien hoe snel ze weg is met een douchealarm.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:50 schreef ledn81 het volgende:
Nou nu weer klaar met Elsa...
moet er niet een wasje in ofzo
Blauwe band, luxe slaapkamer?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:53 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
jolien has left the boudoir
en dat vieze bosje touw ook niet wassenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:52 schreef Koos1958 het volgende:
Overdreven gedoe met die handdoeken. Op 60bgraden wassen en ze zijn schoon. Wat ik smerig vind is al weken met dezelfde doek op je hoofd rond te lopen
dat is nu de dames slaapkamer geworden. alle heren slapen in de andere slaapkamerquote:
en wicky ? foei odiequote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is nu de dames slaapkamer geworden. alle heren slapen in de andere slaapkamer
Volgens mij bedoelen ze de fans die alles doen om hun idool te verdedigen door anderen compleet zwart te maken met nasty shit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook wel , maar als je ze hoort zijn het zulke die-hard BB fans, nou ik merk er weinig van
dat noem ik geen fans , ik bedoel fokkers , die dagen, weken , maanden streamen, dat zijn fansquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze de fans die alles doen om hun idool te verdedigen door anderen compleet zwart te maken met nasty shit.
Er zit een verschil tussen diehard fans en diehard fans
Hij is zo leuk als ie lacht nu (blij ei).. Benieuwd hoe het er straks uitzietquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:56 schreef BigBreg83 het volgende:
Axel zijn baard gaat er zo af. Alleen z'n snor blijft staan.
Ik ben net zo gewend aan deze look.
Jolienquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
Wie zei dat nou? Gewoon negeren, gewoon negeren
jolienquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
Wie zei dat nou? Gewoon negeren, gewoon negeren
Ja vind ik ook. Zo schattig ziet ie er dan uitquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij is zo leuk als ie lacht nu (blij ei).. Benieuwd hoe het er straks uitziet
Fokkers gaan bij mijn weten niet zo schandalig ver om deelnemers van een RLS kapot te willen maken .quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat noem ik geen fans , ik bedoel fokkers , die dagen, weken , maanden streamen, dat zijn fans
Kapsalon "rienne va plus het haar is niet meer van u"quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:58 schreef spapaars het volgende:
Daar laat weer iemand zijn haren verknippen.
Ja, dat scheren kennen we nu welquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:56 schreef Hznootje het volgende:
Ik wil eigenlijk Milena wel even horen
Ik denk dat hier meer respect is naar de bewoners, maar ook Fokkers onder elkaar.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Fokkers gaan bij mijn weten niet zo schandalig ver om deelnemers van een RLS kapot te willen maken .
Dit is geen fB, insta of X
nee dat bedoel ik ook juist, ik lees niet op fb ,x of insta , alleen wat hier langs komtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Fokkers gaan bij mijn weten niet zo schandalig ver om deelnemers van een RLS kapot te willen maken .
Dit is geen fB, insta of X
Kunnen we niet gewoon Nele blijven zeggen. Stuk makkelijker en dan weten we ook wie we bedoelenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe je haar naam schrijft
Charice toch?
En dan nog in stereo ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, dat scheren kennen we nu wel
Dat laatste niet altijdquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:59 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk dat hier meer respect is naar de bewoners, maar ook Fokkers onder elkaar.
Maar daar hadden zij het wel over..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik ook juist, ik lees niet op fb ,x of insta , alleen wat hier langs komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |