Ze hadden het over voetbal en champions league. Als je met 3-0 van Bayern wint vind ik dat een goede redenquote:
omdat 3 mensen het niet leuk vinden , wil niet zeggen dat heel NL en BE zo is hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou niet perse stom maar is wel eerlijk en direct over de buitenwereld.
Komt goed wellicht is Jane er maar een weekje
ja maar....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:27 schreef Puzzie het volgende:
Jane heeft dus ook Surinaams bloed![]()
Nog maar ff voor de duidelijkheid
Vind Joelien wel passen eigenlijkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:dotteke wil je er jolien van maken?
Ze hadden het over de buren, Johan Cruijff Arena.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ze hadden het over voetbal en champions league. Als je met 3-0 van Bayern wint vind ik dat een goede reden
Ja dat bedoelde ik, heb al aan dot gevraagd of ze wil veranderen,.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:28 schreef Hznootje het volgende:
Sharice en Milena zijn boos, heb niet de indruk dat Jolien boos is
De buren zijn ook PSV???quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hadden het over de buren, Johan Cruijff Arena.
Jolien is te naïef om echt boos te zijn op iemand. Jeffrey zijn uitspraken vergeeft ze ook direct.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:28 schreef Hznootje het volgende:
En heel veel moeilijk te volgenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:30 schreef ledn81 het volgende:
3 surinamers in de hut![]()
= heel veel herrie
[ afbeelding ]
Jolien heb ik er van gemaaktquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:dotteke sorry het is niet Joelien
Ik begreep dat er nog 1 bij komt. Maar dat heb ik niet hier gelezen maar op Xquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:30 schreef Willewa het volgende:
Zou er nog een nieuwe komen? Een vrouw?
Of is dit al besproken? Sorry, ben nog helemaal niet up to date vandaag 😅
Maar het is charicequote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jolien heb ik er van gemaaktgelijk met een hoofdletter
Tja, ik kan er niets aan doen dat Ajax beroemder is dan welke andere Nederlandse club dan ook in de wereld.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
De buren zijn ook PSV???
Ze hadden het over voetbal, en de champions league
Dat wicht begrijpt niet alles even goed natuurlijk. Tot haar kringspier gaat samentrekken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:28 schreef Hznootje het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe je haar naam schrijftquote:
Ja, ik zag een vraagteken in 1 van die foto’s in de laatste post van BB over de verdeling van die 3 bedrijven. En de verdeling man/vrouw is totaal uit balans ook nu natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik begreep dat er nog 1 bij komt. Maar dat heb ik niet heer gelezen maar op X
met sh a r i c equote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe je haar naam schrijft
Charice toch?
Je leest niet he?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tja, ik kan er niets aan doen dat Ajax beroemder is dan welke andere Nederlandse club dan ook in de wereld.
Sharicequote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe je haar naam schrijft
Charice toch?
Jolien zei: jij bent toch niet ook surinaams of zoiets.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:27 schreef Puzzie het volgende:
Jane heeft dus ook Surinaams bloed![]()
Nog maar ff voor de duidelijkheid
Daar ga ik sowieso niet vanuit , maar haar komst zorgt wel voor gedoe nuquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:32 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, eerst maar even kijken of ze dit vol kan houden
Champions League. Ik dacht spontaan aan Jordy's kapsel.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
De buren zijn ook PSV???
Ze hadden het over voetbal, en de champions league
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |